• [ bericht aangepast op 27 jan 2019 - 8:07 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    CleoCorves schreef:
    Nee! Mijn rol :(
    srry spijt me ik wou die rol ook heel graag is iet erg toh?????(Y)(Y):O:O:O

    Louis1DXxX schreef:
    (...)

    Bedoelde je eigenlijk schrijven of personage creëren? Of beide? :P


    Schrijven want je hebt die personage al toch? (: x


    The artist is the kid that survived.

    Shipniamx schreef:
    (...)

    Schrijven want je hebt die personage al toch? (: x


    Nee dit is het laatste personage dat waarvan nog een karakter en uiterlijk en al van gecreerd moet worden. Maar ik zal hem doorstrepen ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ok ik heb nog vijf schrijvers nodig voor de jongens zelf. Desnoods schrijf ik die zelf wel :) Ik geef jullie nog tot morgen de kans om je daarvoor in te schrijven want morgen wil ik graag een start maken aan de story :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Rol: een homo die verliefd wordt op een van de boys
    Volledige naam: Jens [Gjens] Macolie
    Leeftijd: 15
    Hobby's: Zingen, fotografie, dansen, moppen tappen.
    Karakter: Jens is een vriendelijke jongen, hij houd ervan om anderen aan het lachen te brengen en is dus ook zeer grappig.
    Uiterlijk: Jens heeft een donkere huid, hij draagt meestal petjes en een vest, hij heeft donker bruine ogen en een prachtige glimlach. Hij heeft kort krullend haar.
    Eventueel foto:


    Extra: Jens is geadopteerd. Hij had ooit een vriendin Lisse die nu zijn beste vriendin is. Zijn (stief)vader stierf toen hij nog zeer jong was. Hij heeft 2 (stief)broertjes, Jannar ( 6 ) en Fedrie (13), een (stief)zus Renée (20) en een (stief)zusje Melissa (3). Zij zijn ook allemaal geadopteerd omdat hun stiefmoeder geen kinderen kon krijgen.
    :)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 18:11 ]


    The artist is the kid that survived.

    Louis1DXxX schreef:
    Ok ik heb nog vijf schrijvers nodig voor de jongens zelf. Desnoods schrijf ik die zelf wel :) Ik geef jullie nog tot morgen de kans om je daarvoor in te schrijven want morgen wil ik graag een start maken aan de story :)


    IK WIL LOUIS SCHRIJVEN! (: x


    The artist is the kid that survived.

    Louis1DXxX schreef:
    (...)

    Nee dit is het laatste personage dat waarvan nog een karakter en uiterlijk en al van gecreerd moet worden. Maar ik zal hem doorstrepen ;)


    COOL, mag ik die maken (: x


    The artist is the kid that survived.

    Shipniamx schreef:
    Rol: een homo die verliefd wordt op een van de boys
    Volledige naam: Jens [Gjens] Macolie
    Leeftijd: 15
    Hobby's: Zingen, fotografie, dansen, moppen tappen.
    Karakter: Jens is een vriendelijke jongen, hij houd ervan om anderen aan het lachen te brengen en is dus ook zeer grappig.
    Uiterlijk: Jens heeft een donkere huid, hij draagt meestal petjes en een vest, hij heeft donker bruine ogen en een prachtige glimlach. Hij heeft kort krullend haar.
    Eventueel foto:


    Extra: Jens is geadopteerd. Hij had ooit een vriendin Lisse die nu zijn beste vriendin is. Zijn (stief)vader stierf toen hij nog zeer jong was. Hij heeft 2 (stief)broertjes, Jannar ( 6 ) en Fedrie (13), een (stief)zus Renée (20) en een (stief)zusje Melissa (3). Zij zijn ook allemaal geadopteerd omdat hun stiefmoeder geen kinderen kon krijgen.
    :)


    Ok nu heb ik alle rolllen :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Shipniamx schreef:
    (...)

    IK WIL LOUIS SCHRIJVEN! (: x


    Jij bent wel heel erg enthousiast he? Haha ok dan ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Louis1DXxX schreef:
    (...)

    Jij bent wel heel erg enthousiast he? Haha ok dan ;)


    JAAAAAAA ^^


    The artist is the kid that survived.

    Louis1DXxX schreef:
    (...)

    Jij bent wel heel erg enthousiast he? Haha ok dan ;)


    Maar mag ik nu de vriendin van Niall maken als dat nog moet?x


    The artist is the kid that survived.

    Mag ik Zayn doen?

    Shipniamx schreef:
    (...)

    Maar mag ik nu de vriendin van Niall maken als dat nog moet?x


    Die heb ik al ;) Kijk maar bij het tweede hfst van de story ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    quin98 schreef:
    Mag ik Zayn doen?


    Natuurlijk ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Oeh mag ik ook Naill zijn? 'k wist niet dat je de jongens ook kon zijn (A)


    I just need somebody to love ♥