• Heey, ik wou gewoon even kwijt aan de 1D fans -de meeste zullen het al wel weten- maar ze hebben een fucking brit gewonnen! Ze hebben Adele gewoonweg verslagen en toen je het nieuws hoorde wou ik gewoon even weten hoe je reageerde want ik was aan het gillen en springen en had gewoon tranen in men ogen. Ik ben gewoon trots dat zij -wij- het hebben gedaan! FREAKING PROUD (H) 1D forever (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just beautiful me.

    Austen schreef:
    (...)
    Dit + Als het zo is, dan is er gewoon niet op kwaliteit gestemd, maar op wie er het *kuch*best*kuch* uitziet. >.<'

    dan nog ze hebben met meer dan 85% van de stemmen gewonnen

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 13:19 ]

    Sjezus, hoe lang gaat dit topic nog actief blijven? Je kan het leuk vinden, je kan het niet leuk vinden, het is gewoon zo! Accept it!


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    Sjezus, hoe lang gaat dit topic nog actief blijven? Je kan het leuk vinden, je kan het niet leuk vinden, het is gewoon zo! Accept it!


    Volgens mij nog lang xD Maar ze zijn zo geweldig.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Okee, I agree. Ze zijn best wel heel erg enorm geweldig ja.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    SEXYSTYLES schreef:
    Stop eens met die stomme reacties man.
    Als je 1D in de titel ziet staan, en je vind ze niet leuk, WAAROM KIJK JE DAN UBERHAUPT?
    Om een stomme kutreactie te gaan geven?

    Nou, excuse me, een Brit Award is de beste muziek prijs die je kunt winnen in het Verenigd Koninkrijk.
    Dus als je nog iets te zeggen hebt, kijk dan eerst maar of jou favoriete artiest een Brit heeft.
    Nee, oké hou dan je mond.
    Daag


    Je haalt de woorden uit men mond (a)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    <3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Jeeeey, ze verdienen het zeker!
    Hun muziek is echt leuk.
    Dus ben blij voor hun.


    Vas Happening.