• Heey, ik wou gewoon even kwijt aan de 1D fans -de meeste zullen het al wel weten- maar ze hebben een fucking brit gewonnen! Ze hebben Adele gewoonweg verslagen en toen je het nieuws hoorde wou ik gewoon even weten hoe je reageerde want ik was aan het gillen en springen en had gewoon tranen in men ogen. Ik ben gewoon trots dat zij -wij- het hebben gedaan! FREAKING PROUD (H) 1D forever (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just beautiful me.

    SO PROUD OF THEM!!!(H) They have it deserves!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik loop al een hele dag rond alsof ik een fiere moeder ben 8D


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    Ik loop al een hele dag rond alsof ik een fiere moeder ben 8D

    Net als mij, haha :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Lol, ik kan me nou helemaal niet voorstellen hoe je dan doet, zegmaar. Loop je dan kotsend rond of wat? Want dan nee, dankje :'D

    Ja, okay, faal.


    Geen idee. Dat wil ik ook nog graag zo houden.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Eledhel schreef:
    (...)
    Net als mij, haha :'D


    Trouwens ik zag net bij een topic over de BRIT Awards dat Harry had gezegd op twitter dat die uitspraak tijdens de finale van X-Factor (ghehe) waar was. Waar staat die tweet?^^


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Trouwens ik zag net bij een topic over de BRIT Awards dat Harry had gezegd op twitter dat die uitspraak tijdens de finale van X-Factor (ghehe) waar was. Waar staat die tweet?^^

    Die is verwijderd! Management vond het niet goed ofzo. Even kijken of ik een plaatje ervan kan vinden op tumblr :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DarkSavior schreef:
    Okey. Don't care. Doei


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eledhel schreef:
    (...)
    Die is verwijderd! Management vond het niet goed ofzo. Even kijken of ik een plaatje ervan kan vinden op tumblr :]


    Hoeft niet meer, ik heb al wat plaatjes gevonden op twitter. Deze tweet vond ik ook;
    Took 1 year, 9 months, 2 days, a brit award & alcohol for Harry's pussy tweet. Good job, Styles.

    XD


    There is nothing more badass than being yourself


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Hoeft niet meer, ik heb al wat plaatjes gevonden op twitter. Deze tweet vond ik ook;
    Took 1 year, 9 months, 2 days, a brit award & alcohol for Harry's pussy tweet. Good job, Styles.

    XD

    Oh haha, ik heb hem al gepost ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh haha, ik heb hem al gepost ^^


    Toch bedankt, maar ik ga.(doeg)


    There is nothing more badass than being yourself

    <_<

    Was dit zo'n ding waar mensen voor konden stemmen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    <_<

    Was dit zo'n ding waar mensen voor konden stemmen?


    Yep, En daar heb ik ook op gestemd.
    Ik ben ook heel trots op hen. Mijn glimlach zal er niet
    meer af te slaan zijn.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Discord schreef:
    <_<

    Was dit zo'n ding waar mensen voor konden stemmen?

    Dit + Als het zo is, dan is er gewoon niet op kwaliteit gestemd, maar op wie er het *kuch*best*kuch* uitziet. >.<'


    comfort in c h a o s

    Ik ben wel blij, maar eerlijk gezegd vind ik dat Ed Sheeran had moeten winnen. Ik vind hun persoonlijkheid geweldig, maar hun muziek is niet echt speciaal. :3

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 13:16 ]


    Save me from myself.