• Heey, ik wou gewoon even kwijt aan de 1D fans -de meeste zullen het al wel weten- maar ze hebben een fucking brit gewonnen! Ze hebben Adele gewoonweg verslagen en toen je het nieuws hoorde wou ik gewoon even weten hoe je reageerde want ik was aan het gillen en springen en had gewoon tranen in men ogen. Ik ben gewoon trots dat zij -wij- het hebben gedaan! FREAKING PROUD (H) 1D forever (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just beautiful me.

    Accidental schreef:
    Ik heb die quiz wel gedaan, alleen is het raar dat je niet kan disliken. LOL.


    hahahahah xd.


    Danmarks Dynamite.

    SEXYSTYLES schreef:
    (...)

    Ik ben bij 1 begonnen. Ga nu twee doen. Stiekem lees ik alle uitslagen haha


    Ik lees ze ook allemaal , but wie heb je dan 'officieel' gekozen ?


    Danmarks Dynamite.

    Lol, om 5 uur vannacht werd ik wakker en toen dacht ik er weer aan, raad eens wie er zo blij van werd dat ze niet meer kon slapen >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Cadillacs schreef:
    (...)

    Ik lees ze ook allemaal , but wie heb je dan 'officieel' gekozen ?


    Officieel Harry (:

    Hihih. Ik werd net wakker met hun ringtone en ik dacht meteen BRIT BRIT BRIT.


    I'm in love with you and all your little things

    Ik vind het echt super voor ze hoor, maar je kan ook een beetje overdrijven:X


    You've cat to be kitten me right meow.

    Awh ik vind hun tweets zo lief. Liam en Niall blijven er maar over doorgaan. (:


    I'm in love with you and all your little things

    Eledhel schreef:
    Lol, om 5 uur vannacht werd ik wakker en toen dacht ik er weer aan, raad eens wie er zo blij van werd dat ze niet meer kon slapen >.<



    Hahahahaha x

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 12:20 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben trots op ze (: Maar sommige fans kunnen ook overdrijven (:


    To infinity and beyond •

    Cadillacs schreef:
    (...)

    super oud , like 40 ?


    Ze wordt 54 dit jaar :Y)


    I'm just beautiful me.

    ik heb ergens een foto gevonden waar dat er staat dat 23uur voor het stoppen van stemmen dat one direction toen 89% of zo had van de stemmen

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 15:08 ]

    Lynnx schreef:
    ik heb ergens een foto gevonden waar dat er staat dat 23uur voor het stoppen van stemmen dat one direction toen 89% of zo had van de stemmen

    Idd :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kap eens met die irritante reacties? Heb je een hekel aan ID? Shut up! Ik denk dat ze awesome zijn, en ik ben hartstikke blij dat ze gewonnen hebben. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ze schrijven niet eens hun eigen liedjes. En de liedjes die ze zingen zijn heel erg simpel. Nee, ik vind niet dat ze het verdiend hebben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nou ik vind wel dat ze een stuk beter live zingen dan de helft van alle celebrities die nu in zijn.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Annatar schreef:
    Ze schrijven niet eens hun eigen liedjes. En de liedjes die ze zingen zijn heel erg simpel. Nee, ik vind niet dat ze het verdiend hebben.

    Ze schrijven wel hun eigen liedjes, ze werken er aan mee :] Niet alles natuurlijk, maar zij beslissen erover en die hele zut. Ik heb geen idee hoe dat hele liedjesschrijven in elkaar zit, maar ze hebben er wel inbreng in gehad. En het zijn ook nog 5 jongens van 18 t/m 20 jaar die het laatste jaar zó verschrikkelijk hard gewerkt hebben.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...