• Heey, ik wou gewoon even kwijt aan de 1D fans -de meeste zullen het al wel weten- maar ze hebben een fucking brit gewonnen! Ze hebben Adele gewoonweg verslagen en toen je het nieuws hoorde wou ik gewoon even weten hoe je reageerde want ik was aan het gillen en springen en had gewoon tranen in men ogen. Ik ben gewoon trots dat zij -wij- het hebben gedaan! FREAKING PROUD (H) 1D forever (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just beautiful me.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja haha, met een link van een ander kind :'D

    Beter


    Danmarks Dynamite.

    Cadillacs schreef:
    (...)


    Ik vind haar goed zingen , maar dit liedje is ZO verschikkelijk saai.


    Kijk, ik ben totaal geen fan van haar, echt waar. Ik kan haar gezicht niet uitstaan en haar liedjes zijn mijn ding niet, maar dat ze live niet kan zingen? Ik vind niet dat je dat mag beweren op één video omdat ze 1x een slechte dag heeft gehad c:


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Kijk, ik ben totaal geen fan van haar, echt waar. Ik kan haar gezicht niet uitstaan en haar liedjes zijn mijn ding niet, maar dat ze live niet kan zingen? Ik vind niet dat je dat mag beweren op één video omdat ze 1x een slechte dag heeft gehad c:


    Klopt , nogmaals ik vind haar hier wel goed zingen , alleen de presentatie van dat liedje had ze beter niet moeten doen.


    Danmarks Dynamite.

    Cadillacs schreef:
    (...)

    Klopt , nogmaals ik vind haar hier wel goed zingen , alleen de presentatie van dat liedje had ze beter niet moeten doen.


    Had ze toen haar been niet gebroken? Dan kan je niet echt een beetje rondspringen, right? ;D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Had ze toen haar been niet gebroken? Dan kan je niet echt een beetje rondspringen, right? ;D


    Klopt klopt , maar je kan het wel gewoon sneller zingen.


    Danmarks Dynamite.

    Cadillacs schreef:
    (...)

    Klopt klopt , maar je kan het wel gewoon sneller zingen.


    Nja, ligt ook aan persoonlijke voorkeur ;D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Nja, ligt ook aan persoonlijke voorkeur ;D


    Ja , eigenlijk wel. (:


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben echt zo trots op 'onze' jongens. Net keek ik het filmpje op youtube. Ik werd gewoon nog trotser (is dat wel een woord) toen ik Rihanna zag glimlachen, terwijl de jongens naar hun award gingen.


    There is nothing more badass than being yourself

    Authors schreef:
    (...)

    Jessie J & doe jij het haar maar eens na. Haar liedjes zijn ook verschrikkelijk hoog, dus ze kan het ook niet perfect zingen. En ELKE artiest heeft slechte dagen.


    Ik zeg niet dat ik het beter kan. Maar zij ik vond haar bij de Ema's slecht en ze was ook bij the voice of Holland ofzo en daar vond ik haar weer slecht, dan heeft ze toevallig twee keer een slechte dag als ik haar hoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    HarrysBum schreef:
    Ik ben echt zo trots op 'onze' jongens. Net keek ik het filmpje op youtube. Ik werd gewoon nog trotser (is dat wel een woord) toen ik Rihanna zag glimlachen, terwijl de jongens naar hun award gingen.

    Precies wat ik realiseerde net , dat ze met al die grote sterren waren ;o


    Danmarks Dynamite.

    SEXYSTYLES schreef:
    Awh ik vind hun tweets zo lief. Liam en Niall blijven er maar over doorgaan. (:


    Die ene van Lou!<3


    There is nothing more badass than being yourself

    Cadillacs schreef:
    (...)
    Precies wat ik realiseerde net , dat ze met al die grote sterren waren ;o

    Ja haha, ik stelde me al voor dat al die sterren serieuze liedjes aan het zingen waren, en dan komt 1D met hun blije liedje :'D

    Ik vond Ed Sheeran trouwens echt awesome, ook al viel de verbinding onder Lego House heel vaak uit.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik denk eerder dat ze wonnen van Adele omdat ze een hele grote fanbase hysterische fans hebben dan dat het aan de kwaliteiten ligt.


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik denk eerder dat ze wonnen van Adele omdat ze een hele grote fanbase hysterische fans hebben dan dat het aan de kwaliteiten ligt.

    Ze hebben albums, boeken, tvprogramma's. Dan hebben ze wel kwaliteit.

    En idd, ik denk ook dat ze niet hadden gewonnen als het geen stemgedoetje was. Maar ik vind toch dat 1D het het allermeeste verdiende. Ze hebben zo hard gewerkt en zijn nog zo jong, dat is wat anders dan Adele die 8 grammy's heeft en al d'r hele leven zingt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Peeta schreef:
    Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik denk eerder dat ze wonnen van Adele omdat ze een hele grote fanbase hysterische fans hebben dan dat het aan de kwaliteiten ligt.


    High five. Like, Adele heeft niet gewonnen? Ik mag haar ook niet maar tis wel een beetje verdacht hé... Onee wacht, je mocht stemmen.


    Olive