• Heey, ik wou gewoon even kwijt aan de 1D fans -de meeste zullen het al wel weten- maar ze hebben een fucking brit gewonnen! Ze hebben Adele gewoonweg verslagen en toen je het nieuws hoorde wou ik gewoon even weten hoe je reageerde want ik was aan het gillen en springen en had gewoon tranen in men ogen. Ik ben gewoon trots dat zij -wij- het hebben gedaan! FREAKING PROUD (H) 1D forever (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just beautiful me.

    Ik vind het leuk voor ze maar sommige fans reageren een beetje overdreven.


    Physics is awesome

    Peeta schreef:
    Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik denk eerder dat ze wonnen van Adele omdat ze een hele grote fanbase hysterische fans hebben dan dat het aan de kwaliteiten ligt.


    Een aantal hysterische fans. Ik denk dat het grotendeels wel aan het aantal fans ligt.


    There is nothing more badass than being yourself

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja haha, ik stelde me al voor dat al die sterren serieuze liedjes aan het zingen waren, en dan komt 1D met hun blije liedje :'D

    Ik vond Ed Sheeran trouwens echt awesome, ook al viel de verbinding onder Lego House heel vaak uit.


    Ed was super awesome !


    Danmarks Dynamite.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ze hebben albums, boeken, tvprogramma's. Dan hebben ze wel kwaliteit.

    En idd, ik denk ook dat ze niet hadden gewonnen als het geen stemgedoetje was. Maar ik vind toch dat 1D het het allermeeste verdiende. Ze hebben zo hard gewerkt en zijn nog zo jong, dat is wat anders dan Adele die 8 grammy's heeft en al d'r hele leven zingt.


    Tuurlijk hebben ze kwaliteit, ik luister ze ook wel. En Adele is ook niet mijn stijl, maar op kwaliteit van zanggebruik moet ik wel Adele kiezen.


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    (...)

    Tuurlijk hebben ze kwaliteit, ik luister ze ook wel. En Adele is ook niet mijn stijl, maar op kwaliteit van zanggebruik moet ik wel Adele kiezen.

    Nah, ik blijf er nog steeds bij dat een afwisseling ook leuk is ipv altijd maar Adele :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het zijn geen hysterische fans. Het zijn gewoon fans die willen dat hun boyband wint. (:


    Danmarks Dynamite.

    Authors schreef:
    (...)

    Jessie J & doe jij het haar maar eens na. Haar liedjes zijn ook verschrikkelijk hoog, dus ze kan het ook niet perfect zingen. En ELKE artiest heeft slechte dagen.



    Ik vind haar trouwens helemaal niet slecht :') Alleen zingt ze 'highlight' rond 1:18 wel vaag. XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    Cadillacs schreef:
    Het zijn geen hysterische fans. Het zijn gewoon fans die willen dat hun boyband wint. (:


    Met uitzondering van die mensen die aan Harry's haar gingen trekken en Liam z'n schoen afpakten.


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Met uitzondering van die mensen die aan Harry's haar gingen trekken en Liam z'n schoen afpakten.


    Klopt (:


    Danmarks Dynamite.

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Met uitzondering van die mensen die aan Harry's haar gingen trekken en Liam z'n schoen afpakten.

    Die iemand ook weer heeft teruggegeven, haha :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Die iemand ook weer heeft teruggegeven, haha :'D


    Ah, Assepoester is gevonden!


    Olive

    Eledhel schreef:
    (...)
    Die iemand ook weer heeft teruggegeven, haha :'D


    Oh gelukkig. Dankje dat je het zegt.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    SEXYSTYLES schreef:
    (...)

    Haha ja inderdaad. Eigenlijk best zielig voor hem, iedereen om hem heen allemaal aangeschoten/dronken zit hij daar maar bij.


    Ik wil best wel eens een avondje doorbrengen met een dronken Louis.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:16 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Oh gelukkig. Dankje dat je het zegt.(:


    Zayn was gevallen hè. & Hazza hield Nialler de hele tijd vast


    Danmarks Dynamite.

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Ik wil best wel eens een avondje doorbrengen met een dronken Louis.

    Lol, ik kan me nou helemaal niet voorstellen hoe je dan doet, zegmaar. Loop je dan kotsend rond of wat? Want dan nee, dankje :'D

    Ja, okay, faal.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...