• Heey, ik wou gewoon even kwijt aan de 1D fans -de meeste zullen het al wel weten- maar ze hebben een fucking brit gewonnen! Ze hebben Adele gewoonweg verslagen en toen je het nieuws hoorde wou ik gewoon even weten hoe je reageerde want ik was aan het gillen en springen en had gewoon tranen in men ogen. Ik ben gewoon trots dat zij -wij- het hebben gedaan! FREAKING PROUD (H) 1D forever (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just beautiful me.

    Sweetest schreef:
    Nou ik vind wel dat ze een stuk beter live zingen dan de helft van alle celebrities die nu in zijn.


    Danmarks Dynamite.

    Aan het einde zeiden zo oook echt: This one is for the fans! Thank You:)


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ze schrijven wel hun eigen liedjes, ze werken er aan mee :] Niet alles natuurlijk, maar zij beslissen erover en die hele zut. Ik heb geen idee hoe dat hele liedjesschrijven in elkaar zit, maar ze hebben er wel inbreng in gehad. En het zijn ook nog 5 jongens van 18 t/m 20 jaar die het laatste jaar zó verschrikkelijk hard gewerkt hebben.

    In dat geval vind ik het ontzettend jammer dat -naar mijn mening- de liedjes zo weinig betekenen. Want hoe mooi de tekst ook is, die wordt niet meer serieus genomen als je zo'n standaard beat eronder zet. Dat laat ze ook klinken als elke andere artiest. Dat is jammer.
    En sure, ze zullen vast hard hebben gewerkt, maar op dit moment vind ik andere artiesten beter dan zij. Ik zou dan eerder zeggen volgend jaar, als ze meer gegroeid zijn en hopelijk een eigen sound hebben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tranen in je ogen? Dat meen je toch niet he?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Annatar schreef:
    (...)
    In dat geval vind ik het ontzettend jammer dat -naar mijn mening- de liedjes zo weinig betekenen. Want hoe mooi de tekst ook is, die wordt niet meer serieus genomen als je zo'n standaard beat eronder zet. Dat laat ze ook klinken als elke andere artiest. Dat is jammer.
    En sure, ze zullen vast hard hebben gewerkt, maar op dit moment vind ik andere artiesten beter dan zij. Ik zou dan eerder zeggen volgend jaar, als ze meer gegroeid zijn en hopelijk een eigen sound hebben.

    Nah, bijna alle liedjes hebben beats nu. Moments moet je eens luisteren, die heeft wel een soort eigen verhaal, zegmaar. Ik geef ook de voorkeur aan liedjes zonder beat, daarom is moments ook een van mijn favorieten, maar deze vind ik ook heel goed.


    Lol :'D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 15:45 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nah, bijna alle liedjes hebben beats nu. Moments moet je eens luisteren, die heeft wel een soort eigen verhaal, zegmaar. Ik geef ook de voorkeur aan liedjes zonder beat, daarom is moments ook een van mijn favorieten, maar deze vind ik ook heel goed.


    Lol :'D


    HAHAHA DIE GIF


    Danmarks Dynamite.

    Beckett schreef:
    Tranen in je ogen? Dat meen je toch niet he?


    Ik zat ook helemaal the shaken hoor (:


    Danmarks Dynamite.

    Cadillacs schreef:
    (...)

    Ik zat ook helemaal the shaken hoor (:

    Nog bedankt voor alle links ^^

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 15:49 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wel leuk, maar ik denk tóch dat Adele & Jessie J beter waren en het ook wel verdiende, maar ben wel blij voor ze.


    The odds are néver in our favor.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nog bedankt voor alle links ^^


    hahaha , geen dank !
    Heb je het uiteindelijk nog kunnen zien dan ?


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben heel trots op ze! (: &Die gif is geniaal! :Y)


    They were never in fact homeless

    JessieJ is live echt slecht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    JessieJ is live echt slecht


    Jessie J & doe jij het haar maar eens na. Haar liedjes zijn ook verschrikkelijk hoog, dus ze kan het ook niet perfect zingen. En ELKE artiest heeft slechte dagen.


    Olive

    Cadillacs schreef:
    (...)

    hahaha , geen dank !
    Heb je het uiteindelijk nog kunnen zien dan ?

    Ja haha, met een link van een ander kind :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Authors schreef:
    (...)

    Jessie J & doe jij het haar maar eens na. Haar liedjes zijn ook verschrikkelijk hoog, dus ze kan het ook niet perfect zingen. En ELKE artiest heeft slechte dagen.




    Ik vind haar goed zingen , maar dit liedje is ZO verschikkelijk saai.


    Danmarks Dynamite.