• Heey, ik wou gewoon even kwijt aan de 1D fans -de meeste zullen het al wel weten- maar ze hebben een fucking brit gewonnen! Ze hebben Adele gewoonweg verslagen en toen je het nieuws hoorde wou ik gewoon even weten hoe je reageerde want ik was aan het gillen en springen en had gewoon tranen in men ogen. Ik ben gewoon trots dat zij -wij- het hebben gedaan! FREAKING PROUD (H) 1D forever (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just beautiful me.

    Cadillacs schreef:



    Deze baby heet Lux @ Lux hahahaah

    OMFGG, te cute! Haha dat wist ik niet eens


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Shit. Hebben jullie het interview op ITV2 net gezien? Ik heb het gemist. Hetwas blijkbaar heel grappig omdat de jngens al aardig wat ophadden. Hoop dat het snel op youtube komt!


    I'm in love with you and all your little things

    is dat kindje eigenlijk familie van hem?

    Lux schreef:
    (...)
    OMFGG, te cute! Haha dat wist ik niet eens



    hahaha , toeval ! (:


    Danmarks Dynamite.

    SEXYSTYLES schreef:
    Shit. Hebben jullie het interview op ITV2 net gezien? Ik heb het gemist. Hetwas blijkbaar heel grappig omdat de jngens al aardig wat ophadden. Hoop dat het snel op youtube komt!


    het ging over tv's , en dat is het enige dat ik ervan verstaan heb, en inderdaad je kon duidelijk zien dat ze al wat op hadden

    Lynnx schreef:
    is dat kindje eigenlijk familie van hem?


    Nee , volgensmij niet.
    Volgensmij is het van een visagiste ofzo.. Weet 't niet zeker


    Danmarks Dynamite.

    als er iemand de link vindt op youtube van dat laatste interview kan hij hem dan geven?

    I'm proud of them.

    Lynnx schreef:
    (...)

    het ging over tv's , en dat is het enige dat ik ervan verstaan heb, en inderdaad je kon duidelijk zien dat ze al wat op hadden


    Hahahah oke wtf dat wil ik zien.


    I'm in love with you and all your little things



    Part 1


    Danmarks Dynamite.

    Cadillacs je bent een held!


    I'm in love with you and all your little things

    SEXYSTYLES schreef:
    Cadillacs je bent een held!


    Awhh , ik doe het graag ! ;) ik ben nog voor die ander aan het zoeken. HIj zegt tot het part 1 is.


    Danmarks Dynamite.

    Cadillacs schreef:
    (...)

    Awhh , ik doe het graag ! ;) ik ben nog voor die ander aan het zoeken. HIj zegt tot het part 1 is.


    omg je bent echt een held!!!!

    Omfg ik vind het echt moeilijk om te volgen. Versta er geen ene moer van omdat ze zo door elkaar heen praten haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Eerlijk gezegd vind ik ze niet dronken eruit zien. Mijn mening haahaha


    Danmarks Dynamite.