• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik kijk op als Faye er snel weer is en denk even na, 'Ik wil wel douchen ik heb alleen niks schoons bij me dus dat doe ik zo thuis wel. En wat ik meestal als ontbijt eet, nou meestal iets van cruesli.' antwoord ik op beide van haar vragen waarna ik op sta en de dekens van me af werp.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ja zeg het woord gapen dan niet D: + ik heb net iemand afgewezen.. lief hea?]

    Yvo Leroux

    ‘Mooi?,’ lachte ze. Ik lachte mee. ‘Dat geloof ik nooit na een ligging op het strand en slapen op gras,’ zei ze. Ze keek verbaasd toen mijn rug kraakte. ‘Zo, dat klinkt goed,’ zei ze. Ze stak haar hand uit maar trok die gelijk weer terug. Ik keek haar vragend aan. 'Er is niks,' zei ik met een glimlach en stond op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Ik wil wel douchen ik heb alleen niks schoons bij me dus dat doe ik zo thuis wel. En wat ik meestal als ontbijt eet, nou meestal iets van cruesli.' zegt Ivar. Als hij uit het bed stapt blijft mijn blik even hangen op zijn gespierde buik waarna ik snel weer naar zijn gezicht kijk. 'Ehmm, dat hebben we volgens mij wel,' zeg ik, 'ik ga alvast naar beneden, kom je als je omgekleed bent?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Haha, ik typte het daarom ook >< + Afgewezen? Why so? ]

    Eliza

    ‘Er is niks,’ zei hij glimlachend en stond toen op. ‘Dan is het goed,’ glimlachte ik terug en stond net als hem ook op. Aarzelend keek ik hem aan, ik was in een tweestrijd. Ik wilde me douchen en omkleden maar ik wilde ook niet zonder hem. Ik besloot hem te vragen wat hij wilde doen. ‘Wil je naar huis?’ vroeg ik, wetende dat dat een domme vraag was want hij wilde waarschijnlijk net zo graag douchen en eten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik voel me raar, ik ga. Laterz]

    Ivar

    Al glimlachend knikte ik, 'Ja ik kom zo,' antwoord ik enik ga opzoek naar mij. Klerendie hier ergens moesten liggen. Na even zoeken vind ik ze en trek ik ze snel aan. Ik loop even naar de badkamer en schud even mijn haar iets door de war zodat het nog enig sinds normaal zit.


    I only miss you when I'm breathing

    [Cuz he want to have a relationship with me D: and i don't ;d So yeah..]

    Yvo Leroux

    ‘Wil je naar huis?’ vroeg ze en ik lachte. 'Eigenlijk wel, maar ik breng jou eerst naar huis,' zei ik tegen haar. Ik rekte me weer uit en er kwam nog wat gekraak bij me vandaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [okee, ik ga ook maar eens slapen. Morgenochtend wedstrijd]
    Faye
    Ik loop alvast naar beneden waar ik wat ontbijtspullen op de tafel zet. Normaal vind ik het niet zo fijn dat mijn ouders zo vaak weg zijn maar nu komt het goed uit. Ze zouden het namelijk waarschijnlijk niet zo leuk vinden als ze er achter zouden komen dat ik met een jongen in bed heb geslapen terwijl ik hem nauwelijks ken. Ik ga alvast aan de eettafel zitten en wacht totdat Ivar beneden komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Aahh, Well, if you don’t like him i would say no to ;D ]

    Eliza

    ‘Eigenlijk wel, maar ik breng jou eerst naar huis,’ zei hij en rekte zich nog een keer uit. Ik knikte met tegenzin, zocht met mijn hand naar de zijne en leidde hem mee in de richting van mijn huis. Daar aangekomen keek ik even schuin naar hem op. ‘Wanneer zie ik je weer?’ vroeg ik hem zachtjes en met een wat sip vertrokken gezicht. Ik wist dat we vandaag zoiezo hadden afgesproken maar wie weet was dat pas vanmiddag.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [That's what I tought ;D]

    Yvo Leroux

    Ze pakte mijn hand beet en leidde me naar haar huis. Ze keek mij aan toen we er waren. ‘Wanneer zie ik je weer?’ vroeg ze zachtjes. Ze keek wat sip. 'Kom maar wanneer je wilt,' zei ik met een glimlachen gaf haar een kusje. 'Maar geef me wel eerst een uurtje zodat ik even rustig kan douchen en zo,' voegde ik er lachend aan toe.


    [Ik ga alleen ook slapen ;$ dag dag]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 1:15 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Kom maar wanneer je wilt,’ zei hij glimlachend en gaf me een kusje. ‘Maar geef me wel eerst een uurtje zodat ik even rustig kan douchen enzo,’voegde hij er lachend aan toe waarop ik even kort grinnikte. ‘Een uurtje moet wel lukken,’ glimlachte ik en drukte mijn lippen zacht op de zijne. Ik voelde het tegenstrijdige gevoel binnen in me maar ik kalmeerde het met de gedachten over een uur of anderhalf weer bij hem te zijn. ‘Tot straks dan,’ zei ik en nam met moeite afstand zodat hij kon vertrekken.

    [ Weltrusten! ;D Doehg! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [veel te vroeg wakker en niet meer kunnen slapen is -_-]]

    Ivar

    Ik fris mijn gezicht nog even op met wat water en loop daarna de badkamer uit. Ik loop rustig naar beneden en als ik ekndelijk de eettafel heb gevonden zie ik dat deze gedekt is en Faye er al bij zit. 'Jij kan snel rafel dekken,' glimlach ik terwijl ik tegen over haar ga zitten.


    I only miss you when I'm breathing

    [Vroeg wakker en nog wel kunnen slapen maar eruit moeten omdat ik een wedstrijd heb]
    Faye
    Ik haal mijn schouders op, 'valt wel mee,' zeg ik waarna ik even naar hem glimlach. 'Pak trouwens maar wat je wil eten,' zeg ik terwijl ik op de ontbijt spullen wijs. Zelf pak ik alvast een broodje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ver weg of dichtbij een wedstrijd?]

    Ivar

    Ik glimlach en pak ook een broodje die ik snel beleg met wat jonge kaas en boter, ik schenk ook een glas melk voor mezelf in en kijk vragend naar Faye. 'Wil je ook?' vraag ik terwijl ik het pak melk iets omhoog houd.


    I only miss you when I'm breathing

    [Thuis wedstrijd dus dichtbij maar we moeten uur van te voren aanwezig zijn]
    Faye
    Ik schud mijn hoofd als Ivar vraagt of ik ook wat melk wil en pak en pak met jus d'orange en doe daar wat van in mijn glas. Dan kijk ik even naar Ivar, 'jij moet zeker zometeen eerst nog naar huis om schone kleren aan te trekken?'

    [Ga zo weg, maybe dat ik nog 1 reactie plaats]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, ben je er vanmiddag weer?]

    Ivar

    Ik zet het pak melk neer en neem een slok uit mijn glas. Ik knik even naar Faye, 'Ja, en dan kan ik ook meteen even douchen,' antwoord ik. Ik neem een hap uit mijn broodje en kijk even om me heen, het was echt een mooi en groot huis.


    I only miss you when I'm breathing