• Een meisje dat ik ken, een jaar ouder als mij, vierdejaars wat al drie jaar Engels krijgt heeft toch wel een grote fout gemaakt.

    Had ze een foto op Facebook gezet van haarzelf met tekst er op.

    Thinking of you.
    because you are so special
    I give to you.
    because you lot for me means
    i love you.
    because I have a heart


    Nu zeg ik niet dat mijn Engels zo geweldig goed is, maar dat is toch gewoon een fail. En een meisje had een reactie geplaatst; Google vertaler gebruikt? En toen had een ander er op gereageerd; Dacht ik ook. HAHA, kom op zeg. Voor degene die het on respectvol vinden BLABLABLA, boeit me niet. Ik ben op dit moment nogal down terwijl ik toch moet blijven lachen. Dank jullie wel voor het begrip. (:

    .. I think I just died a little inside.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    O mijn God... als je niet goed bent in Engels, gebruik het dan ook niet... XD


    Life is hard and then we die

    Yes. Yes. Very interesting.

    Also what PukkelxDing says.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:45 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PUKKELxDING schreef:
    O mijn God... als je niet goed bent in Engels, gebruik het dan ook niet... XD



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als ze al 3 jaar lang les krijgt zou ze toch al wel een klein beetje deftige zinsbouw moeten kunnen opmaken?
    Tenzij ze moeilijkheden heeft, maar in dat geval; Plaats het dan ofwel in Nederlands, vraag na of het juist is, of reken op onbeleefde reacties van anderen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Er zijn zo van die mensen die je gewoon met momenten een klap op de achterkant van hun hoofd wilt geven(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    hahaha lol.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    mijn engels is ook bar en bar slecht en ik krijg het sinds groep 8 dus al 4 jaar. helaas. Ik praat aalleen engels als ik 100% zeker weet dat het goed is dus i love you en i hate youxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yoda schreef:
    .. I think I just died a little inside.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben ook niet goed in Engels maar ik probeer het wel altijd zo goed mogelijk te doen


    Physics is awesome

    PUKKELxDING schreef:
    O mijn God... als je niet goed bent in Engels, gebruik het dan ook niet... XD


    Believe in yourself.

    PUKKELxDING schreef:
    O mijn God... als je niet goed bent in Engels, gebruik het dan ook niet... XD


    + het is een jaar ouder dan mij, maar maakt niet uit. 'a


    Tell me about it, stud.

    The grammar.. THE GRAMMAR. -scratches eyes out-
    Kill it with fire.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja, dat. Iemand tweette "toughgetther" ipv "together" lol :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Escritura schreef:
    Yes. Yes. Very interesting.

    Also what PukkelxDing says.

    Indd ja.