• Haaii =D

    Ik heb dus een idee voor een nieuw verhaal.

    Het gaat over een meisje van 16 jaar. Ze woont al haar hele leven met haar vader, broer en kleine zusje in een huis in Nederland. Haar moeder is overleden toen ze haar vader verliet. En een oudere broer is ook overleden toen hij besloot in het buitenland te gaan wonen. Een vriend van haar vader zou een reis maken op een eiland, maar verdween.
    Je merkt dus wel, dat er een aantal mensen waarvan dit gezin hield, nooit meer terug zullen komen. En op het moment dat haar broer van plan is om aan de andere kant van de wereld te gaan wonen, wil ze het liefste dat hij blijft. Ze is bang dat als hij gaat, hij ook zal sterven..


    Ik ben in eerste instantie van plan om er Johnny Depp in voor te laten komen, en een band als jullie dat willen. Zo ja, het word een band naar jullie keuze ^^

    Goed idee?
    Band/geen band?
    Eventuele namen voor de personages?


    Chuu~
    Marianne


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^

    Bullet For My Valentine
    fzo ;o


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Bullet For My Valentine
    fzo ;o


    Ik ben niet zo bekend met hun, maar ik zal kijken of ik wat info kan vinden =)

    Nog andere mensen? Anders ga ik hem niet maken ><(puh)


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^

    k zal wel even een lijstje dumpen x'D

    alesana
    all time low
    greenday
    linkin park
    my chemical romance
    mindless self indulgence
    the used
    guns n' roses
    velvet revolver
    kill hannah
    him
    escape the fate

    :]


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    k zal wel even een lijstje dumpen x'D

    alesana
    all time low
    greenday
    linkin park
    my chemical romance

    mindless self indulgence
    the used
    guns n' roses
    velvet revolver
    kill hannah
    him
    escape the fate

    :]


    Die ken ik, en van de andere heb ik voor het grootste gedeelte wel gehoord x']


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^

    De proloog staat erop ^^ Willen jullie hem maken en een reactie achter laten?? Zou ik lief vinden =)

    Chuu~


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^

    Uhm, zonder beroemdheden kan niet?


    -

    Uhm, zonder beroemdheden kan niet?


    In principe was het het idee, om Johnny er het meeste in voor te laten komen ^^ Maar er hoeft niet per se een band ofzo in.. Die kan ik er ook gewoon uitlaten =)


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^