• Ik heb nu al anderhalf jaar een vriend. In het begin ging het heel goed, maar we kampen nu al zeker de helft van onze relatie met ruzies. We hebben echt heel veel ruzie. De laatste tijd gaat het wat beter. Toch zit ik met een dubbel gevoel. Er is veel gebeurd, ook veel dingen die ik niet openlijk bespreek (nee, hij is niet vreemdgegaan) maar het zijn wel dingen waar ik na maanden nog mee zit. Het komt af en toe weer boven en dan zit ik ermee en dan val ik helemaal tegen hem uit - hij heeft het dan ook veroorzaakt - maar dat verdient ie niet want hij doet heel erg zn best. Toch zit ik er nog mee. Ik praat er met hem over maar we komen er samen niet uit want ik neem het hem dan gelijk weer kwalijk. Met anderen erover praten helpt ook niet, ik moet er zelf overheen komen maar dat lukt me ook niet. Ik wil niet zonder hem, maar als ik er aan denk komt er heel veel woede in me op en wil ik dat ik hem nooit gekend had. Ik weet echt niet wat ik moet doen, anderhalf jaar is niet niks en gooi je echt niet zomaar weg maar die pijn die ik heb als ik ermee zit is verschrikkelijk. Kan iemand me helpen?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 17:47 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zou met een professional gaan praten. Met of zonder hem. Het klinkt duidelijk alsof je hem niet kwijt wil, alhoewel, een anderhalfjaar gooi je niet zomaar weg, natuurlijk niet, maar je moet niet gaan praten van; ''we hebben al zo lang.'' <--- Daarmee bedoel ik, jezelf afsluiten en persée met hem hebben alleen om dat. Dat had ik ook, en geloof me, dat was niet leuk :') maar ik neem aan dat dat niet de reden is


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Als je zo boos wordt wanneer je aan hem denkt en hij je zo'n rot-gevoel geeft, lijkt het me een goed idee om uit elkaar te gaan. Wanneer je dat doet betekent het niet dat je anderhalf jaar ineens zomaar weggooit. Je sluit een hoofdstuk af en dat is iets anders dan iets volledig vergeten alsof het nooit gebeurd is.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.