• Een meisje dat ik ken, een jaar ouder als mij, vierdejaars wat al drie jaar Engels krijgt heeft toch wel een grote fout gemaakt.

Had ze een foto op Facebook gezet van haarzelf met tekst er op.

Thinking of you.
    because you are so special
    I give to you.
    because you lot for me means
    i love you.
    because I have a heart

Nu zeg ik niet dat mijn Engels zo geweldig goed is, maar dat is toch gewoon een fail. En een meisje had een reactie geplaatst; Google vertaler gebruikt? En toen had een ander er op gereageerd; Dacht ik ook. HAHA, kom op zeg. Voor degene die het on respectvol vinden BLABLABLA, boeit me niet. Ik ben op dit moment nogal down terwijl ik toch moet blijven lachen. Dank jullie wel voor het begrip. (:

Delightee schreef:
    mijn engels is ook bar en bar slecht en ik krijg het sinds groep 8 dus al 4 jaar. helaas. Ik praat aalleen engels als ik 100% zeker weet dat het goed is dus i love you en i hate youxD

... Zelfs dat klopt niet, aangezien 'ik' in het Engels altijd met hoofdletter wordt geschreven ...

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

... Wtf? Als ze nu moeite heeft met Engels? Ja het is een grote fout, maar je kunt niet in alles goed zijn, lekker hoog.

Olive

Lol ik zit in de 2de en kan zo een foutje uit pikken. het klinkt ook niet mooi

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

wacht, zij is vierdejaars en ze heeft 3 jaar Engels?
    Ik zit in de derde en dit is mijn 5de jaar dat ik Engels heb

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Jalouis schreef:

België. Ik zit in het derde en ik heb ook nog maar 2 jaar Engels.

Olive

Authors schreef:
    (...)

België. Ik zit in het derde en ik heb ook nog maar 2 jaar Engels.

Wij krijgen dat al op de bassisschool, de laatste twee jaar en je begint ermee op de middelbare school

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Jalouis schreef:

Ik woon in België en wij krijgen pas vanaf het tweede Engels. Frans krijgen wij dus wel al vanaf het 5de leerjaar ofwel groep 7.

PUKKELxDING schreef:
    O mijn God... als je niet goed bent in Engels, gebruik het dan ook niet... XD

Dit dus. (;

| Reality is for people that lack imagination |

Jalouis schreef:

In België krijg je pas vanaf het tweede middelbaar Engels.

comfort in c h a o s

Soave schreef:
    (...)

Ik woon in België en wij krijgen pas vanaf het tweede Engels. Frans krijgen wij dus wel al vanaf het 5de leerjaar ofwel groep 7.

Das te zien ;D In een katholieke school ja, maar in mijn school (GO! school) krijg je dat al vanaf het eerste.

Olive

xlufjoetoexx schreef:
    (...)

... Zelfs dat klopt niet, aangezien 'ik' in het Engels altijd met hoofdletter wordt geschreven ...
    Ben te lui om shift in te druken

Change is for weirdos ~ Niall Horan

PUKKELxDING schreef:
    O mijn God... als je niet goed bent in Engels, gebruik het dan ook niet... XD

"Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

MEGAKIND schreef:
    hahaha lol.

effort never betrays you

Ik ben ook niet geweldig met Engels, maar zulke fouten zou ik dus nooit van mijn leven maken :W

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Google vertaler, dat dacht ik ook meteen

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right