• Ik ga vanavond naar de bibliotheek en wil dan graag wat leuke boeken meenemen.. Het liefst spannend en niet overdreven romantisch... Fantasy liever niet, maar science fiction wel (: Vampier-boeken ook heel graag maar ik denk dat ik de meeste al heb gelezen, haha!

    Dus, kom maar op, hihi!


    Believe in yourself.

    Vampire books:
    Vampire Academy - Richelle Mead
    House of Night series - P.C. and Kristen Cast
    Darren Shan's Vampire series

    Ook aan te raden:
    The Mortal Instruments/the Infernal Devices - Cassandra Clare
    (Ook met magische wezens waaronder vampieren.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Soulmates en verwelken kan ik allebei aanraden!
    En huiver ook wel.
    Soulmates en verwelken zijn twee prachtige boeken.
    Soulmates gaat over Sky en Zed. Ze zijn allebei Savanten, maar Sky weet dat niet omdat zij haar ouders nooit heeft gekend. En Sky is de soulmate van Zed. Er zit heel veel humor in het boek, maar ook liefde en spanning, van alles eigenlijk wel,
    Verwelken speelt zich af in de toekomst, de mensen wouden een superras creeen, mensen die altijd jong bleven, het lukte. Maar de kinderen die daarna werden geboren werden niet oud. Meisje maar 20 en Jongens maar 25. In het boek wordt Rhine ontvoerd om te trouwen met Linden. Maar ze gaat proberen te ontsnappen enzo
    En huiver gaat over weerwolven en weer liefde
    Soulmates is geschreven door Josh nog wat, ik heb het boek hier niet liggen sorry
    Verwelken is geschreven door Lauren DeStefano
    En huiver door Maggie Stiefvater ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Escritura schreef:
    Vampire books:
    Vampire Academy - Richelle Mead
    House of Night series - P.C. and Kristen Cast
    Darren Shan's Vampire series

    Ook aan te raden:
    The Mortal Instruments/the Infernal Devices - Cassandra Clare
    (Ook met magische wezens waaronder vampieren.)

    Vampire Academy is nog niet beschikbaar in onze bieb :/
    De andere heb ik al gelezen...

    The Mortal Instruments, is die Engels of Nederlands?


    Believe in yourself.

    Jalouis schreef:
    Soulmates en verwelken kan ik allebei aanraden!
    En huiver ook wel.
    Soulmates en verwelken zijn twee prachtige boeken.
    Soulmates gaat over Sky en Zed. Ze zijn allebei Savanten, maar Sky weet dat niet omdat zij haar ouders nooit heeft gekend. En Sky is de soulmate van Zed. Er zit heel veel humor in het boek, maar ook liefde en spanning, van alles eigenlijk wel,
    Verwelken speelt zich af in de toekomst, de mensen wouden een superras creeen, mensen die altijd jong bleven, het lukte. Maar de kinderen die daarna werden geboren werden niet oud. Meisje maar 20 en Jongens maar 25. In het boek wordt Rhine ontvoerd om te trouwen met Linden. Maar ze gaat proberen te ontsnappen enzo
    En huiver gaat over weerwolven en weer liefde
    Soulmates is geschreven door Josh nog wat, ik heb het boek hier niet liggen sorry
    Verwelken is geschreven door Lauren DeStefano
    En huiver door Maggie Stiefvater ofzo


    Oeh die boeken zal ik zeker opzoeken, lijken me leuk!


    Believe in yourself.

    1984 van George Orwell.


    SLOAN.

    Fangtasia schreef:
    (...)

    Oeh die boeken zal ik zeker opzoeken, lijken me leuk!

    Ik heb Soulmates en Verwelken voor kerst gekregen en ik heb ze allebei al 5 keer gelezen , ik kan ze zo zeker aanraden
    Je moet maar even opzoeken wie de schrijver van Soulmates is, want ik kan er niet opkomen en ik heb geen idee waar dat boek nu is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    de hongerspelen trilogie is gewoon geweldig.
    in de ban van de ring boeken zijn ook leuk, maar dat is dan weer fantasy.
    Hmmm... Je kan de boeken van Lauren Kate lezen : fallen, passie , kwelling die wil ik ook lezen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Paramouse schreef:
    de hongerspelen trilogie is gewoon geweldig.
    in de ban van de ring boeken zijn ook leuk, maar dat is dan weer fantasy.
    Hmmm... Je kan de boeken van Lauren Kate lezen : fallen, passie , kwelling die wil ik ook lezen.


    Ik heb Spotgaai klaar liggen om te lezen, haha!
    Die wil ik ook super graag lezen alleen die zijn niet beschikbaar bij ons in de bieb... zoals heel veel boeken, pfft!


    Believe in yourself.

    Fangtasia schreef:
    (...)

    Ik heb Spotgaai klaar liggen om te lezen, haha!
    Die wil ik ook super graag lezen alleen die zijn niet beschikbaar bij ons in de bieb... zoals heel veel boeken, pfft!


    Ja dat probleem heb ik ook heel vaak . De hongerspelen trilogie heb ik gewoon gekocht omdat er echt 3 reserveringen op waren.
    Maar normaal reserveer ik gewoon en dan wacht ik een paar weekjes. Of lees ik eerst de boeken die er zijn. Ik heb namelijk een ganse lijst met boeken die ik nog moet/wil lezen. ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Paramouse schreef:
    (...)

    Ja dat probleem heb ik ook heel vaak . De hongerspelen trilogie heb ik gewoon gekocht omdat er echt 3 reserveringen op waren.
    Maar normaal reserveer ik gewoon en dan wacht ik een paar weekjes. Of lees ik eerst de boeken die er zijn. Ik heb namelijk een ganse lijst met boeken die ik nog moet/wil lezen. ^^

    Van de hongerspelen had ik echt geluk dat ze er gewoon allemaal stonden, hihi! Pfft dat heb ik ook altijd! Maar ik laat ze dan gewoon overbrengen van een andere locatie, gaat wat sneller! En geloof me, ik heb ook nog een hele lijst...


    Believe in yourself.

    Fangtasia schreef:
    (...)
    Van de hongerspelen had ik echt geluk dat ze er gewoon allemaal stonden, hihi! Pfft dat heb ik ook altijd! Maar ik laat ze dan gewoon overbrengen van een andere locatie, gaat wat sneller! En geloof me, ik heb ook nog een hele lijst...


    hihi! Ik ga nu verder lezen in het eerste deel van 'lord of the rings' ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Paramouse schreef:
    (...)

    hihi! Ik ga nu verder lezen in het eerste deel van 'lord of the rings' ^^

    Haha, veel plezier (:


    Believe in yourself.

    Fangtasia schreef:
    (...)
    Vampire Academy is nog niet beschikbaar in onze bieb :/
    De andere heb ik al gelezen...

    The Mortal Instruments, is die Engels of Nederlands?


    Ik heb de Engelse titel gegeven, ik weet maar 1 van de Nederlandse titels.

    Mrotal Instrument series:
    The city of bones - Boek 1 - Stad der Beenderen
    City of Ashes - Boek twee - (Weet ik dus geen Nederlandse titel van)
    City of Glass - Boek 3 - (Waarschijnlijk stad van glas)
    City of Fallen Angels - boek 4 - Nyah, je snapt het wel.

    De Infernal Devices serie is denk ik nog niet in het Nederlands verkrijgbaar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jalouis schreef:
    Soulmates en verwelken kan ik allebei aanraden!
    En huiver ook wel.
    Soulmates en verwelken zijn twee prachtige boeken.
    Soulmates gaat over Sky en Zed. Ze zijn allebei Savanten, maar Sky weet dat niet omdat zij haar ouders nooit heeft gekend. En Sky is de soulmate van Zed. Er zit heel veel humor in het boek, maar ook liefde en spanning, van alles eigenlijk wel,
    Verwelken speelt zich af in de toekomst, de mensen wouden een superras creeen, mensen die altijd jong bleven, het lukte. Maar de kinderen die daarna werden geboren werden niet oud. Meisje maar 20 en Jongens maar 25. In het boek wordt Rhine ontvoerd om te trouwen met Linden. Maar ze gaat proberen te ontsnappen enzo
    En huiver gaat over weerwolven en weer liefde
    Soulmates is geschreven door Josh nog wat, ik heb het boek hier niet liggen sorry
    Verwelken is geschreven door Lauren DeStefano
    En huiver door Maggie Stiefvater ofzo


    Huiver heb ik gelezen die is idd leuk ^^
    Je hebt ook deel 2 en 3
    -Fluister en Voor altijd


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik heb de Engelse titel gegeven, ik weet maar 1 van de Nederlandse titels.

    Mrotal Instrument series:
    The city of bones - Boek 1 - Stad der Beenderen
    City of Ashes - Boek twee - (Weet ik dus geen Nederlandse titel van)
    City of Glass - Boek 3 - (Waarschijnlijk stad van glas)
    City of Fallen Angels - boek 4 - Nyah, je snapt het wel.

    De Infernal Devices serie is denk ik nog niet in het Nederlands verkrijgbaar.

    Klinkt wel spannend, maar ze zijn niet verkrijgbaar, pfft.. D:


    Believe in yourself.