• deze topic is aangemaakt door SUMMERx
    maar behoort tot Blaize (maar ze is volgens mij op vakantie)


    ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~
    Rollentopic.

    One.

    Two.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Evan Sky Redness
    Blij dat ze me het vergeeft, pak ik haar hand vast. 'Volg mij.', zei ik mysterieus.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijke
    'Waar gaan we naartoe?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Ach, ik zie het wel. Ik volg je.'
    Ik glimlachte naar hem.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Sky
    'Ik wil iets met je delen.', zei ik, terwijl ik klom in de grootste boom van het park. De boom tuurde boven de andere bomen uit. Ik klom hoger en hoger, tot ik vanboven aan de top zat. Ik keek voor me uit. 'Het uitzicht hier is prachtig.', grijnsde ik.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijke
    Ik klom achter hem aan en zat nadat ik heel veel had geklommen bij Sky.
    'Wauw, het is hier inderdaad prachtig,' glimlachte ik. Ik keek rechts van me, daar was de Strigoi Academie. Daarna keek ik naar links, naar de Sint-Vladimir Academie.
    'Hoe gaan we het eigenlijk doen... Met de academies?..' vroeg ik en ik legde mijn hoofd tegen de schouder van Sky.

    [IEEHH, ik kan in real niet praten, als ik één letter zeg moet ik hoesten -pakt briefjes en pen- Huil]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Hij verzwakte zijn greep, eigenlijk wou ik niet dat hij los liet. Dit moment was fijn, toch liet ik hem los. Niet helemaal zodat ik hem nog aan kon kijken. ' Het is vreemd maar ik voel me heel erg op mijn gemak bij jou,' fluisterde ik weer. Mijn stem was een beetje schor geworden maar ik glimalachte toen toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachael Eloise ~ Mens
    Rustig zat ik een boek te lezen. Ik was blij dat ik boeken genoeg in mijn kluisje had zitten en iemand ze kon halen. Ik keek even op zij en zag een stuk of 5 dikke boeken op een kasje. Rustig las ik veder. Ik wilde een bladzijde omslaan , maar toen hoorde ik een zacht geklop op de deur. Ik draaide de bladzijde om. 'Binnen' Zei ik vriendelijk en rustig en zat en zat met mijn neus nog steeds in de boeken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Zachtjes opende ik de deur en stapte met gebogen hoofd naar binnen.
    Aangezien ik de kap nog steeds ver over mijn hoofd dus ik had een vermoeden dat ze niet eens zou merken wie ik was.
    Ik tilde mijn hoofd een beetje op zodat ik haar kon zien en merkte dat ze aan het lezen was.
    Rustig wandelde ik verder de kamer in en liet me op een stoeltje ploffen om uiteindelijk mijn benen over elkaar te slaan.
    "Hoe gaat het?" Vroeg ik doodnormaal op een gedempte toon.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise ~ Mens
    Ik las heel snel het spannende gedeelte af. 'Hoe gaat het?' Vroeg iemand. De stem kwam bekend voor. Ik keek over het boek heen.'Ik ben oké. Behalve dat ik de politie achter me aan heb elke halve dag..' Zei ik een beetje moe. Ik deed even een stukje tussen de papier en zette hem op een tafeltje.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Het doet me goed om dat te horen." Zei ik naar waarheid.
    Ik had een redelijk groot schuldgevoel omdat ik haar had aangevallen alsof ik één of ander monster was.
    "Veel pijn?" Vroeg ik nog steeds op gedempte toon.
    Erg veel zin had ik niet om mijn kap af te doen want ik had een licht vermoeden dat ze door het lint zou gaan, maar als ze het zou vragen zou ik er wel over nadenken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise ~ Mens
    Ik wees naar het zakje met morfine er in. 'Toen ik wakker was duurde het 2 dagen voordat ik het kreeg. Sinds de nieuwe ploeg er is is alles verslechterd. 'Klachten ik . Ik zag dat ze een beetje een schuldgevoel had. 'Je hoeft je niet schuldig gevoelen. Ik ben oké.'Zei ik erg vriendelijk. Ik meende het ook.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "De verplegers van tegenwoordig." Lachte ik vreugdeloos. "Je kan niet met ze, maar ook niet zonder."
    Elegant stond ik op en trok de onderkant van de veel te grote trui wat naar beneden.
    Even twijfelde ik om mijn kap af te trekken, zodat ze mijn gezicht zou kunnen zien, maar besloot het toch maar niet te doen.
    "Ik ga maar weer." Deelde ik haar mee. "Ik kwam alleen kijken of je ok was."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sky
    Ik haalde mijn schouder op. 'Kunnen we er iets aan doen?' vroeg ik met lichtjes gebroken stem. Het maakte me altijd zo triest, wetende dat het strikt verboden was wat we deden. Zuchtend streelde ik over haar voorhoofdje, dat tegen me aanlag.

    Noah
    Ik grinnik zachtjes. Zonder het te beseffen leunde ik wat naar voren, zodat onze lippen net niet raakten. Zo bleef ik even zitten, wennend bij het vreemde gevoel, dat zich afspeelde in mijn buik. Voelde het zo aan om verliefd te zijn?


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijke
    'Ik weet niet... De waarheid vertellen hoort daar niet bij..' zuchtte ik en ik keek met treurende ogen omhoog naar zijn gezicht.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Destiny

    Hij grinnikte en leunde naar voren, onze lippen raakte elkaar net niet. Een vreemd gevoel begon zich in mijn buik af te spelen en ik moest licht blozen. Ik keek hem in zijn ogen aan. Dit gevoel maakte me licht gelukkig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky
    Ik druk liefdevol mijn lippen op de hare, nadenkend over een oplossing. 'Er moet toch iéts zijn?' Ik kijk haar bezorgd aan, bang om haar te verliezen.

    Noah
    Ik grijnsde en duwde haar toen naar achter, in het zand. De duidelijke neiging om haar te kussen had ik weggeduwd. Wie weet voelde ze niet hetzelfde, en dat zou best een domper kunnen zetten op deze geweldige dag. Ik pakte wat zand en begon haar in te graven.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.