• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Devin Milan Wing.

    Ik zie een meisje die net van de trap af komt en richting mij loopt. Ze glimlach even voorzichtig, waarna ze weer verder loopt. Ik zucht even en besluit weer verder te zoeken. Ik loop achter haar aan en ik zie haar een deur openmaken. Even kijk ik op het bordje en zie dat ik hier ook terecht moet. "Hoi, roommate" Zeg ik glimlachend en loop achter haar aan de kamer in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Santana

    Ik grinnik wanneer hij lacht. Zijn lach is aanstekelijk.
    "Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Weet je al wat voor keuzevakken je gaat kiezen?"
    "Ik dacht aan fotografie, muziek en talen, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Jij?"
    Ik schuif wat achteruit op mijn bed, en ga in kleermakerszit zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emma May Mckenzie
    Ik grijnsde, blij dat hij niet op mijn verspreking in ging. Ik knikte instemmend en maakte aanstalten om op te staan. 'Weet jij de weg, want ik verdwaal hier constant..', biechtte ik met een verlegen glimlachje op.

    Noah Tyler White
    Ik grijnsde opgelucht. Oké, oké, ik geef toe dat ik je wel zou beschrijven als een meisje dat bang is om haar nageltjes te breken.' Ik gaf haar een duwtje, speels. 'Ik zie er misschien best wel een bad guy uit,' ik grinnikte schuldig. 'Ofja, dat denken veel mensen toch.' Verder sprak ik me er niet over uit en keek haar aan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Hayley Celine Grey
    Net als ik mijn spullen op een van de bedden heb gegooid hoor ik een jongensstem achter me. 'Hoi, roommate,' zegt de stem. Ik draai me om en zie dat het de jongen van de gang is, die er gelukkig niet uitziet als een creep. 'Hee,' antwoord ik terwijl ik op het bed ga zitten en de kamer een beetje rondkijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Weet jij de weg? Ik verdwaal hier constant,' geeft ze met een klein glimlachje toe. Ik grinnik en haal een plattegrond uit mijn broekzak.
    'Laten we naar dat andere gebouw gaan,' zeg ik. 'Naar die grote. Het hoofdgebouw.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ok, wat heb ik gemist? Ben nogal lui om bij te lezen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daniel Blake
    Ik luister gebiologeerd naar haar. 'Fotografie dus.. Vet.' Glimlach ik.
    'Ik ga muziek en poëzie kiezen,' zeg ik vervolgens terwijl ik wat op mijn been tik.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Emma May Mckenzie
    Ik vertrouwde hem, en volgde hem blindelings. Ik keek bewonderend naar het reusachtige gebouw. Vergeleken met dit gebouw voelde ik me nog kleiner dan dat ik al was. Vrolijk keek ik hem aan, niet wetend wat te verwachten. 'En wat is er zoal te vinden in het hoofdgebouw?' vroeg ik dan maar nieuwsgierig.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jessy Nora Moran.

    "Oké, oké, ik geef toe dat ik je wel zou beschrijven als een meisje dat bang is om haar nageltjes te breken" Geeft hij toe en geeft mee speels duwtje. "Ik zie er misschien best wel als een bad guy uit," Grinnikte hij schuldig, "Ofja, dat denken veel mensen toch". "Dat is inderdaad wat ik dacht, toen je je schoenen uittrapte en languit op je bed ging liggen" Zeg ik grinnikend en haal mijn hand even door mijn haar. 'Jess, stop daar eens mee.' Hoor ik een stemmetje zeggen. Tja, dat is nou eenmaal een tik van mij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ ABoo, maar mag ik een samenvatting?; ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin Milan Wing.

    "Hee," Begroet ze terug, terwijl ze op een bed gaat zitten en een beetje rondkijkt. Wanneer ik mijn koffer onder mijn bed heb geschoven, plof ik neer op mijn bed. "Dus, wat is jou naam? De mijne Devin" Zeg ik om een gesprek aan te knopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Zo'n beetje iedereen is aangekomen en maakt kennis met zijn of haar roommate :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alive

    'En wat is er zoal te vinden in het hoofdgebouw?' wil Emma weten. Intussen lopen we het bijgebouw al uit. We volgen het pad richting het hoofdgebouw. Het grind knerpt onder mijn voeten.
    'Een bibliotheek, een chillroom, een kantine en een binnenplaats,' som ik op. 'Ik bedoel buitenplaats,' corrigeer ik mezelf. 'Daar is ook een fontein.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    ForeverZaynx schreef:
    [Zo'n beetje iedereen is aangekomen en maakt kennis met zijn of haar roommate :'D]

    [Oh, dan komt Teske nog niet ver want haar roommate heeft nog niet gereageerd hier XD. Ik kan niet echt veel doen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Santana

    "Muziek en poezie?"
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Wauw, dat had ik niet echt van je verwacht, als ik eerlijk mag zijn."
    Onbewust neem ik een van mijn twee knuffelberen vast, en zie dat het de knuffelgiraf is, die mijn zusje normaal altijd bij zich had. Ze heeft hem aan mij gegeven, gisteren, terwijl ik mijn koffer pakte. Glimlachend kijk ik naar de knuffel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.