• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Emma May Mckenzie
    Wat zenuwachtig tikte ik met mijn vingers op de houten stoel. Ik voelde me wat ongemakkelijk bij de ontmoeting van mijn kamergenoot, omdat ik nu al wist dat ik mezelf belachelijk zou maken. Ik en jongens, ik werd er nu al nerveus van. Waarom moest ik zo'n sul zijn op dat vlak? Ik bleef staren naar de deuropening, in afwachting op de onbekende jongen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Ik moet gaan, huiswerk. Sorry!]

    [Pfoeh, ik zit zonder gesprekspartner :c]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alive

    Nadat ik nog een keer op de plattegrond heb gekeken, loop ik de gang door en stop bij de deur van mijn kamer. Die deel ik met een meisje. Was het niet handiger geweest als jongens bij jongens werden gezet, en meisjes bij meisjes? Nou ja, niets aan te doen. Nu hopen dat het wel een leuk meisje is.
    Na nog enige aarzeling open ik de deur. Op een stoel zit mijn kamergenoot. Het is duidelijk dat ze hier al even zit, wachtend op mij.
    'Hallo,' zeg ik met een vriendelijke glimlach. 'Mijn naam is Alive. Ik deel deze kamer met je.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    (hahah Noah ook xp)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Carebear schreef:
    [Pfoeh, ik zit zonder gesprekspartner :c]


    ( ik ook zal ik anders jou opzoeken ??)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mss kunnen ze even praten? :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emma May Mckenzie
    Ik was helemaal in gedachten verzonken, totdat hij kwam. Ik schrok op, en keek hem wat schaapachtig aan. Ik had geen idee of ik hem een hand moest geven, of een knuffel, of misschien zelfs gewoon niets. Ik stond dan maar op en schonk hem een warme, tikkeltje onzekere glimlach. 'Ik ben Emma, je gaat wel even opgescheept zitten met mij.', grijnsde ik dom. Zo voelde ik me ook, als een blok aan zijn been.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Aah niet zeiken XD ik zit al heletijd zonder gesprek partner xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb jou geroepen! Toch? :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (maakt niet uit , kies maar hoor tenzij je met Dracoweasley wilt praten ik kan me nog wel bezighouden met Emma ;d)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Ik wil wel communiceren met Noah -wbw- Sorry, Dracoweasley :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ( maak niet uit)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    'Ik ben Emma, en je gaat wel even opgescheept zitten met mij,' zegt ze met een grijns. Ik merk op dat ze mooier is als ze lacht.
    Dan haal ik mijn schouders op. 'Dan hoop ik niet dat je zo verschrikkelijk bent,' grap ik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik ben er weer, dus Noah heeft weer iemand om mee te praten :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'