• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alive

    Ze zit daar zo braaf, met haar armen langs haar lichaam. Dan begint ze vaag te lachen. Dan begint ze aan haar haar te pulken, om een houding te krijgen, denk ik.
    Ik haal mijn tas van mijn schouders af en begin hem uit te pakken. Mijn kleren hang ik in mijn kast, en ik maak mijn bed op. Ondertussen zwijg ik. Ik weet niet zoveel te zeggen. Er hangt een ongemakkelijke sfeer. Ik besef dat ik degene moet zijn die zometeen het gesprek weer op gang brengt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Emma May Mckenzie
    Ik zag dat ook hij zich wat ongemakkelijk voelde. -Emma, herpak je-, probeerde ik mezelf aan te moedigen. Ik begon ook mijn spullen uit te pakken en probeerde tegelijk een gesprek aan te knopen. 'Alive, zo heette je toch he?' Onzeker keek ik hem aan vooraleer ik verder ging. 'Ik vind het wel een coole naam. Het heeft wel iets speciaals. Ben je Amerikaans ofzo?'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Alive

    'Ja,' zeg ik met een flauw glimlachje. Ze kijkt onzeker. 'Ik vind het wel een coole naam. Het heeft wel iets speciaals. Ben je Amerikaans of zo?'
    'Mijn vader is Amerikaans,' antwoord ik. 'Hij is weggegaan toen ik vijf jaar was. Waarschijnlijk zit hij ergens in Amerika.'
    Jammer genoeg heet zij gewoon ''Emma'', anders kon ik hetzelfde over haar zeggen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Daniel Blake
    Ik grinnik. 'Dat maakt niet uit. Van ongemakkelijke stiltes wordt ik namelijk ook niet vrolijk.'
    Ik luister naar Santana. 'Mis je het, of ben je juist blij dat je hier bent?' vraag ik vervolgens.
    'Ik kom uit Colorado,' verklaar ik vervolgens, terwijl ik even terugdenk aan de bergen en het groen. Jup, dat gaat nog zwaar tegenvallen; weg van de natuur.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Santana

    Ik sla mijn ene been over het andere en wacht tot hij uitgepraat is, om te antwoorden.
    "Ongemakkelijke stiltes zul je niet snel meemaken met mij," zeg ik grinnikend. Mijn been wiebelt een beetje heen en weer.
    "Mis je het, of ben je juist blij dat je hier bent?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik hou wel van een uitdaging, en reizen, dus ja. Ik denk dat ik wel mijn familie ga missen, maar dat hoort erbij, als je op je eigen benen wil leren staan."
    Dan vertelt hij dat hij uit Colorado komt.
    "Goh, Colorado. Waar precies?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jessy Nora Moran.

    "Waar denk je aan?" Vraagt Noah, waardoor ik uit mijn gedachte word getrokken. "Aan dit hier. Deze saaie, grauwe en ouder ruimte" Antwoord ik en trek mijn hakken uit, waarna ik met mijn rug tegen de muur aan ga zitten en mijn knieën optrek.

    Devin Milan Wing.

    Wanneer ik eenmaal boven ben, ga ik rechtsaf en kijk naar de bordjes op de kamers. Ik ben nu al een paar kamers voorbij gelopen, maar nog steeds heb ik de mijne niet gevonden. Ik ben eigenlijk nooit goed in zoeken geweest. Meestal laat ik mijn moeder overal naar zoeken, maar die is hier nu niet. Ik zucht even geërgerd en zet mijn koffer even neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Daniel Blake
    Ik knikte. Aangezien ik er precies hetzelfde over dacht als Santana.
    'Colorado Springs,' zeg ik vervolgens. 'Ongeveer 3 uur van the rocky mountains vandaan. We wonen aan de voet van een berg,' zeg ik, terwijl ik opga in mijn woonplaats. De mensen waren er onwijs aardig en gastvrij, en de omgeving was top. Dat zou ik zeker gaan missen. Op dat gebied was ik echt een sentimentele bastaard. Ik grinnikte om mijn eigen gedachtes.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Santana

    "Colorado Springs. Ongeveer 3 uur van the Rocky Mountains vandaan. We wonen aan de voet van een berg."
    "Wow. Volgens mij is het daar prachtig. Niet?"
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "En, lukt het bij jou een beetje? Je ouders achterlaten, je broertje, zusje, vriendin..."
    Ik bijt glimlachend op mijn lip. Subtiel bezig, Santana.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emma May Mckenzie
    Ik wou beginnen over Amerika, dat ik er zo graag naartoe wou gaan, maar toen begon hij te vertellen over zijn vader. Toen zweeg ik en knikte ik begrijpend. Het idee dat je vader bij je weggaat, deed me echt pijn. Ik leefde met hem mee, ook al kende ik hem niet eens. 'Goh, wat een k...' Klootzak wou ik zeggen, maar net op tijd kon ik mijn mond houden. Ik begon snel een ander onderwerp. 'Wanneer zouden de lessen beginnen?'

    Noah Tyler White
    Ik grijnsde en haalde mijn schouders op. -Niet veel beter dan bij mijn thuis-, wou ik zeggen, maar ik bedacht me. Ik wou niet dat ze medelijden met me zou hebben ofzo. Ik zuchtte en knikte dan maar instemmend. 'Wat een trieste boel.'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Hayley Celine Grey
    'Doei mam!' zeg ik tegen mijn moeder als ik mijn koffer en gitaartas uit de auto heb gehaald, 'ik zie je wel weer over een tijdje,' ik zwaai nog even naar haar waarna ik het grote gebouw in loop. Ik doe de oortjes van mijn iPod in en als ik op het bord kijk zie ik dat ik een kamer heb met een ene Devin. Oja, dat was ook zo, gemengde kamers...Hopelijk zit ik niet bij een of andere creep. Ik doe de gitaartas over mijn schouder en begin richting mijn kamer te lopen. Gelukkig heb ik altijd al een redelijk goed richtingsgevoel gehad. Wanneer ik op de juiste verdieping kom en rechtsaf sla zie ik dat een jongen geërgerd tegen de muur aan loopt. Ik glimlach even voorzichtig naar hem waarna ik verder loop. Een eindje verderop is dan eindelijk mijn kamer en met een zucht doe ik de deur open.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniel Blake
    Santana stelt een vraag die me van mijn stuk brengt. Maar eigenlijk wou ik er niet omheen draaien. 'Mijn vader is overleden toen ik 15 was. En mijn oudere zus is geëmigreerd naar Engeland, maar die spreek ik nog regelmatig. Dus eigenlijk is het alleen mij en m'n moeder.'
    Ik glimlach even.
    'En geen vriendin in het spel,' grijns ik, mijn blozen onderdrukkend. Aangezien ik nooit zo'n vraag had gehad.
    'En jij?' vraag ik vervolgens snel om van onderwerp te veranderen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jessy Nora Moran.

    Hij grijnsde even en haalde zijn schouders op. "Wat een trieste boel" Zegt hij nadat een zucht zijn mond heeft verlaten en hij even instemmend knikt. "Ow en denk alsjeblieft niet dat ik zo'n arrogant, verwaand, tutje ben, want dat ben ik écht niet" Zeg ik en lach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Santana

    "Mijn vader is overleden toen ik 15 was. En mijn oudere zus is geëmigreerd naar Engeland, maar die spreek ik nog regelmatig. Dus eigenlijk is het alleen mij en m'n moeder."
    Ik kijk hem even aan.
    "Het spijt me van je vader," zeg ik zacht.
    "En geen vriendin in het spel," zegt hij grijnzend. Hij bloost lichtjes.
    "En jij?"
    "Mijn ouders zijn nog gelukkig samen," zeg ik zacht, "en ik heb een schat van een klein zusje. En ook geen vriendin in het spel."
    Ik kijk hem serieus aan.
    "Grapje. Geen vriend in het spel. Zo alleen als een waterbron in de woestijn."
    Oke, die vergelijking is misschien een beetje overdreven, maar ja.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alive

    'Goh, wat een k...' begint ze, maar daarna snoert ze zichzelf de mond. Eén wenkbrauw gaat niet-begrijpend omhoog, maar ik besluit er niet op in te gaan.
    'Wanneer zouden de lessen beginnen?'
    'Weet ik niet, ik hoop eerlijk gezegd niet snel,' antwoord ik met een kleine grijns. 'Ik wil eerst nog even genieten van dit mooie gebouw. Zullen we wat gaan rondlopen?' stel ik voor.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Daniel Blake
    Ik glimlach. Bij haar opmerking over een waterbron in de woestijn barst ik in lachen uit.
    'Ach, het is maar hoe je het bekijkt,' zeg ik vervolgens. Ik kijk even uit het grote raam dat aan de voorkant van de kamer zit.
    'Weet je al wat voor keuze vakken je gaat kiezen?' vraag ik vervolgens om het gesprek op gang te houden. Santana was gelukkig een makkelijk iemand om mee te praten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."