• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'Geneeskunde hé, leuk,' zegt hij gemeend waarna hij me glimlachend aan kijkt. Ik glimlach terug, 'ik weet al sinds mijn 10e dat ik iets met geneenskunde wil doen. Ik weet alleen nog niet welke richting maar sowieso niet iets waar ik mensen moet open snijden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Tyler White
    Ik haalde mijn schouder op. 'Juah, ze is wel oké.' Ik bedacht dat ze echt wel beter meeviel dan ik ooit zou denken. 'Gelukkig heeft ze geen wratten, stinktenen of kromme tanden.' Ik grinnikte bij de gedachte. 'En de jouwe?' Ik keek haar aan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    "Juah, ze is wel oke. Gelukkig heeft ze geen wratten, stinktenen of kromme tanden."
    Ik grinnik even.
    "En de jouwe?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Gaat wel. Hij is niet zo spraakzaam, maar dat komt nog wel."
    Ik lach en knipoog even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alive

    We lopen de bieb uit en gaan naar de chillroom. Voorzichtig verbreek ik de verstrengeling van onze handen en wrijf ze dan even tegen elkaar aan.
    We komen inmiddels de ruimte binnen en mijn ogen worden groot. 'Ze hebben een Wii! Ik ben verslaafd aan Wii-en,' geef ik dan grinnikend toe.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Noah Tyler White
    ik knikte, niet gewend hoe te reageren op de knipoog. Ze liet me wat ongemakkelijk voelen, ik weet niet waarom. Ik negeerde het maar en liep zwijgend verder.

    Emma May Mckenzie
    Ik grinnik, maar bloos dan. 'Ik ehrm... Ik heb nog nooit op een wii gespeeld',biecht ik verlegen op. 'Kan je... Kan je het me leren?' Probeer ik voorzichtig.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    Ik kijk hem even aan.
    "Heb ik iets verkeerds gezegd?" vraag ik voorzichtig.
    Ik kijk rond wanneer we in een of andere hall zijn.
    "Oke, en nu?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alive

    'Ik ehm... ik heb nog nooit op een Wii gespeeld,' geeft ze verlegen toe. 'Kan je... kan je het me leren?' vraagt ze dan voorzichtig.
    Ik draai me naar haar om en zie dat haar wangen rood zijn aangelopen. 'Natuurlijk,' grijns ik. 'Bij de meeste spellen zijn er verschillende niveaus, dus we beginnen wel bij de laagste.'
    Ik loop naar de flatscreen toe en buig me naar de spelcomputer toe. Vervolgens druk ik op de Power button. Hetzelfde doe ik bij de tv.
    Met twee controllers in mijn hand loop ik terug naar Emma.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Noah Tyler White
    Ik wist niet wat te antwoorden, en besloot de vraag te negeren. 'Nu de 2de gang naar links, door een grote poort en dan moeten we er zijn, geloof ik.' Ik keek rond, zoekend naar de juiste weg.

    Emma May Mckenzie
    Ik grijnsde en pakte onhandig een controller in mijn rechterhand. Ik zwaaide er wat mee en zocht uit hoe ik hem juist in mijn handen moest houden. Het leek niet echt te lukken.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    Nou, niet dan.
    "Nu de 2de gang naar links, door een grote poort en dan moeten we er zijn, geloof ik."
    "Wauw, jij kent de weg hier al goed."
    Ik grinnik even en volg hem. Mijn maag rammelt even en ik kijk hem verontschuldigend aan.
    "Sorry," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alive

    Ze neemt de controller van me over. Ik kan het niet laten om te lachen als ze er onhandig mee in de rondte zwiept. Dan pak ik haar pols vast - nog steeds vurig hopend dat mijn handjes niet klef zijn - en begin uit te leggen op welke manier ze het ding vast moet houden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik ga even de vakkenpakketten samenstellen. :'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noah Tyler White
    Ik grinnikte bij het horen van het verwrongen geluidje, en hoorde dan hetzelfde geluid uit mijn buikje komen. Blozend deed ik alsof ik niets gehoord had, en stond ondertussen al voor de deur van de kantine. Vele groepen jongeren zaten aan aparte tafels, er waren zelfs geen tafeltjes meer vrij. 'Ehrm, waar kunnen we zitten?' vroeg ik haar, met een blik op de immense drukte.

    Emma May Mckenzie
    Een glimlach verscheen op mijn lippen, toen hij met me lachte. Ik vond het zelf best wel genant, maar hoopte alleen maar dat hij niet voelde dat mijn handen wat klef waren toen hij mijn hand bestuurde. 'Ah, dus zo moet het dus..', zei ik schuldig. ik probeerde het nog eens allemaal alleen te doen, en was trots op mezelf toen het lukte. Ik voelde hoe zijn zalig warme hand van me afgleed.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    Grijnzend kijk ik hem aan wanneer zijn buik instemt met de zijne.
    "Slimme buiken denken hetzelfde," zeg ik lachend.
    Ik kijk mee de kantine rond. Wow, bijna geen plaats meer.
    "Ehrm, waar kunnen we zitten?"
    Ik ga even op mijn tenen staan.
    "Als we snel zijn, kunnen we dat tafeltje nog nemen," zeg ik, en wijs naar bijna de andere kant van de ruimte.
    "Kom."
    Ik neem zijn hand vast en sleur hem mee de tafels door. Ik plof neer op een van de stoelen.
    "Pfoeh, dat was nipt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alive

    'Ah, zo moet het dus,' zegt ze begrijpend. Dat hoop ik tenminste voor haar.
    Ik werp een blik op het scherm en zie dat de spelcomputer al is opgestart. Ik hef mijn hand op en bestuur het handje op het scherm. Dan besef ik dat er nog geen spel in zit en loop naar het rekje vol met games toe.
    'Wat voor een spel wil je spelen?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Waar kan ik met; Audrey Lauretta Coronado inspringen?]