• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noah Tyler White
    -Kom op Noah, wat vriendelijker-, moedigde ik mezelf aan. Ik forceerde een glimlach die er best wel gemeend uit zag en gaf haar een hand. 'Noah Tyler, maar noem me maar Noah' Ik plof neer op het vrijstaande bed, en leg mijn helm en jacket op een stoel. Ik keek rond in de saaie kamer, maar gelukkig hing hij niet vol met meisjesachtige posters over Justin Bieber ofzo. Ik zweeg, niet wetend wat te zeggen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jessy Nora Moran.

    "Noah Tyler, maar noem me maar Noah" Zegt hij, terwijl hij me een hand gaf. Ik schudde zijn hand en wanneer hij had losgelaten, plofte hij neer op het andere bed en legde zijn helm en jacket op een stoel. Ik haal mijn hand even door mijn haar om me een houding te geven, waardoor mijn tattoo even voor mijn ogen verschijnt. Ik slik de brok in mijn keel, die er in is gevormd, weg en wuif de gedachte een andere kant op. 'Sorry Demi, ik wil heel graag aan je denken, maar nu even niet' Denk ik en leg mijn arm al snel weer neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alive

    Toen ik hoorde dat ik erheen mocht, sprong ik een gat in de lucht.
    Nu zit ik in de bus, op weg naar de universiteit. Het blije gevoel is nog niet weg, en vult mijn maag nog steeds.
    Ik ga heel veel lol maken op die school, dat beloof ik mezelf.
    Ik sta op en hang mijn grote rugtas over mijn schouders. Dan loop ik de bus uit en schenk nog een knikje naar de chauffeur.
    Het gebouw doemt voor me op.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Teske Velez

    Ik zuchtte toen ik er achterkwam dat ik trappen mocht gaan lopen. Ik vouwde de papieren op en liep richting de trap. Ik pakte me koffers goed beet en begon de trap op te lopen. Kut dingen ook.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Emma May Mckenzie
    Eindelijk had ik mijn kamer gevonden. Het was maar een klein kamertje, eigenlijk net te krap voor 2 personen. Ik keek even rond nadat ik mijn koffer op het rechtse bed had geploft, waardoor het bed luid kraakte. Ik keek door het raam, hopend op een mooi uitzicht. Maar het enigste wat ik kon zien, was een lelijke schouw waarop 2 dikke duiven zaten. Ik zuchtte en liet me dan maar op een stoel vallen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [KEVIN THE PIGEON. Dat moest even. En ik meot nu naar dwarsgluit. Kzie jullie vanaaf weer. :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    [KEVIN THE PIGEON. Dat moest even. En ik meot nu naar dwarsgluit. Kzie jullie vanaaf weer. :'D]


    hahha hoe wist je het ;')


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oliver

    Mijn tweelingbroer had zijn kamergenoot al gevonden
    Ik had mijn kamer gevonden en had mijn spullen neegegooit
    Nu eerst opzoek naar mijn kamergenoot Audrey


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santana

    "Geen probleem," zeg ik nog tegen Devon en ik kijk rond. Zou mijn kamergenoot er al zijn?
    Ik loop weer naar boven, en begin weer te roepen.
    "Is hier een Daniel?!" roep ik.
    Ik weet niet goed wat ik ga doen wanneer ik een antwoord krijg, maar ja.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniel Blake
    Als ik mijn koffer naar boven heb gezeuld en een gang induik hoor ik mijn naam. "Is hier een Daniel?!" hoor ik een meidenstem roepen. Wat ongemakkelijk schuif ik de gang uit en zie het meisje staan.
    'Toevallig wel,' grijns ik. 'Is hier toevalllig een Santana?' grinnik ik wat haperend terwijl ik op het lijstje kijk, hopend dat ik haar naam goed uitspreek.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oliver

    In de hal roep ik "Audrey" hopende dat iemand reageert

    opeens zie ik de koffer van Tristan staan wat is die weer slim
    ik loop ernaar toe en opdat moment zie ik Tristan aanlopen met een meisje vast zijn kamergenoot als ze voor me staan steek ik mijn hand uit naar haar "Oliver zijn tweelingbroer" zei ik met een grijns


    Tristan


    Ik trok Amery mee naar de hal en zag ik Oliver staan bij onze koffers
    en toen we voor hem stonden stelde die zich voor aan "Amery"
    "Zie je de verschillen " zei ik grijnzend tegen haar

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santana

    "Aha!" roep ik vrolijk wanneer ik mijn naam hoor.
    Ik draai me om en kijk recht in twee mooie ogen.
    Oh my...
    "Eh, hai, ik ben dus Santana. Jij moet dan wel Daniel zijn."
    Ik kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Audrey Lauretta Coronado.
    Woedend word ik wakker. "Kut wekker!" Roep ik luid en spring uit bed. Nu ben ik dus zeker weten te laat op school. Ik neem een snelle douche, kleed me aan, doe wat make-up op en bekijk mezelf in de spiegel. Just perfect. Vlug sprint ik de trap af, naar de keuken. Ik smeer een broodje en pak mijn tas. Met het broodje in mijn mond en m'n tas in mijn handen ren ik naar het bushokje. Daar aangekomen kan ik net op tijd de bus inspringen. Wat een heerlijk begin van mijn dag. Not. Gelukkig is de bus snel bij de school en ik loop de school binnen, direct door naar mijn kamer. M'n kamer genoot heet Oliver. Het zal me benieuwen hoe hij eruit ziet. Ik kom in de hal en hoor iemand mijn naam roepen. "Audery meldt zich!" Roep ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:23 ]

    Oliver

    Ik hoorde ergens "Audery meldt zich"
    Ik liep naar haar toe "Heey ik ben Oliver" en stak mijn hand uit


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    Er staan twee gebouwen. Eentje is reusachtig, de andere iets kleiner. Ik zie een paar briefjes hangen op het kleinere gebouw. Daar zijn dus alle slaapkamers. Ook staan de kamergenoten erop. Hebben ze jongens en meisjes gemengd?
    Aarzelend stap ik het zogenaamde bijgebouw binnen, en loop de trap op. Sommige leerlingen hebben het idee gekregen om niet gewoon naar de kamer te gaan en te wachten op de kamergenoot, maar om die naam door de gang te gaan schreeuwen. Totaal niet asociaal of zo...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~