• Hoe heet jou stad/dorp met carnaval en wat was dit jaar het thema.
    Roosendaal heet Tulepetaonenstad en ons thema was Ziede sterre.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Goes het heet hanzehat, maar ik ben niet naar de optocht geweest
    Ik ben naar het kielegat geweest en dat was het theme k'heb ut licht gezien.
    In Roosendaal zagen ze mijxD


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Steenbergen heet Strienestad, lol. Kutdorp en ze dragen hier iets wat "gordijnen" heet. Omygod, ik ga daar dus echt niet aan mee doen en Bergen op Zoom heet Krabbegat volgensmij en daar dragen ze ook weer van die vreselijke dingen. Jaj.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 11:13 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nijmegen heet knotsenburg, of het dorp waar ik in woon. Ghehe, ik hou me daar nooit zo mee bezig. Het thema weet ik dus niet. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cartwright schreef:
    Steenbergen heet Strienestad, lol. Kutdorp en ze dragen hier iets wat "gordijnen" heet. Omygod, ik ga daar dus echt niet aan mee doen en Bergen op Zoom heet Krabbegat volgensmij en daar dragen ze ook weer van die vreselijke dingen. Jaj.
    Klopt het krabbegat daar en bij steenbergen zijn die gordijnen erg in. Gewoon een laken om je middel en meer nietxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cartwright schreef:
    ]Steenbergen heet Strienestad, lol. Kutdorp en ze dragen hier iets wat "gordijnen" heet. Omygod, ik ga daar dus echt niet aan mee doen en Bergen op Zoom heet Krabbegat volgensmij en daar dragen ze ook weer van die vreselijke dingen. Jaj.


    Het is erger als je er woont.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mèh, bij mij vieren we geen carnaval. Maar wel een feest dat er een beetje op lijkt. Dat noemen we het eufeest ofzo.


    26 - 02 - '16

    België doet niet echt aan carnaval.


    And in that moment, we were infinite.

    Wij heten Snevelbokkenland ;]
    En volgens mij was bij dit jaar het thema cowboys, maar ik weet het ook niet echt...


    Deep inside, I've never felt alive

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het is erger als je er woont.


    Ik woon in Steenbergen, dus ik snap je, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wij vieren dat niet in Haarlem (Noord-Holland)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik weet niet precies hoe ons dorp heet alleen ik weet wel het thema; Loat uw zeluf zien! WUAHAHA


    Head up, stay strong. Fake smile, move on.

    JamillaPayne schreef:
    Ik weet niet precies hoe ons dorp heet alleen ik weet wel het thema; Loat uw zeluf zien! WUAHAHA
    En ging je als aap:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tilburg heet Kruikenstad met carnaval en het thema was Ge wit ôot nôot nie :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.