• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Darn. Pestkop :c]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (hahahah ;p)

    Emma May Mckenzie
    Ik glimlachte, al een beetje meer op mijn gemak gesteld door de best vriendelijke jongen.'Ik hoop het niet, maar de kamer suckt in ieder geval al.' Ik gaf hem een kleine rondleiding en ben na zo'n 2 seconden al rond, aangezien de kamer zo klein is. Ik keek hem grijnzend aan. 'Hopelijk vind je het goed dat jij dat bed krijgt?' Ik wees naar het bed achter hem.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    ForeverZaynx schreef:
    Jessy Nora Moran.

    "Noah Tyler, maar noem me maar Noah" Zegt hij, terwijl hij me een hand gaf. Ik schudde zijn hand en wanneer hij had losgelaten, plofte hij neer op het andere bed en legde zijn helm en jacket op een stoel. Ik haal mijn hand even door mijn haar om me een houding te geven, waardoor mijn tattoo even voor mijn ogen verschijnt. Ik slik de brok in mijn keel, die er in is gevormd, weg en wuif de gedachte een andere kant op. 'Sorry Demi, ik wil heel graag aan je denken, maar nu even niet' Denk ik en leg mijn arm al snel weer neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Maar ik denk dat mijn gesprekspartner er weer is, dus... PFOEH! :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniel Blake
    Ik glimlach naar Santana. 'Vast wel.' Zeg ik plagend.
    'Dus..' begin ik bedenkelijk. 'Onze kamer eerst maar eens zoeken?' stel ik voor, aangezien op dit moment me niks beters te binnen schiet.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Santana

    "Vast wel."
    Ik kijk hem grinnikend aan.
    "Dus... Onze kamer eerst maar eens zoeken?"
    "Die moeite kan ik je besparen. Het is de vierde, links," zeg ik en wijs hem de richting uit.
    "Als je het niet erg vindt, ik heb al een kamer gekozen."
    Ik kijk hem met een engelengezichtje aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniel Blake
    Ik wil weglopen als Santana meedeelt dat ze al een kamer had gekozen. Ik grijns. 'Ik vertrouw op jouw instinct,' zeg ik terwijl ik met haar richting de kamer loop. Ik zet mijn koffer neer waar verschillende maatschappij stickers op staan van hotels en vliegmaatschappijen.
    'Dus..' zeg ik terwijl ik even op het linkse bed ga zitten en nep op en neer wiebel, alsof ik het bed test. 'Waar kom je vandaan?' vraag ik vervolgens. 'Als je dat wilt vertellen tenminste,' voeg ik er glimlachend aan toe. Ik was meestal voorzichtig bij een eerste ontmoeting, aangezien ik niet onbeleefd wou overkomen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alive

    Ze glimlacht breed. 'Ik hoop het niet, maar de kamer suckt in ieder geval al.' Dan leidt ze me rond, hoewel dat niet echt nodig is.
    'Hopelijk vind je het goed dat jij dat bed krijgt?' zegt ze dan grijnzend en ze wijst naar het bed achter me. Ik draai mijn nek en werp een blik op het bed.
    'Ja, dat vind ik goed,' antwoord ik. 'Hij verschilt toch niet zoveel van de jouwe.' Ik plof neer op het bed en kijk haar aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Noah Tyler White
    Ik trapte mijn vans uit om daarna languit op bed te gaan liggen. Tot nu toe viel alles nog wel mee. Ik werd nog niet echt bekeken als uitschot, en het meisje waarmee ik op de kamer lag viel best wel mee. Misschien was het omdat ze lesbisch was, waarom zou ze anders een tattoeage met de naam Demi op haar arm? Ik besloot om haar niet uit te horen hierover, wie weet lag het wel gevoelig. En het laatste waar ik zin in had was om iemand te troosten.

    Emma May Mckenzie
    -Oh shit, de doodse stilte-, dacht ik. Net dat moment waarvoor ik zo'n schrik had. Ik wist me totaal geen houding te geven toen hij me zwijgend aankeek. Ik probeerde te lachen, maar het zag er best wel belachelijk uit. Dan maakte ik maar een slordige dot op mijn hoofd, om even te prullen met iets.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:05 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    "Ik vertrouw op jouw instinct."
    "Goede keuze," antwoord ik lachend.
    Hij gaat op een van de bedden zitten, en wiebelt wat heen en weer.
    "Waar kom je vandaan? Als je dat wilt vertellen tenminste."
    Ik wuif even met mijn hand.
    "Daniel, je gaat willen dat je me niet zoveel vraagt. Soms praat ik echt te veel."
    Ik grinnik even.
    "Maar als je het echt wil weten, ik kom uit New York. Mijn ouders zijn mee overgevlogen naar hier, om afscheid te nemen," vertel ik glimlachend.
    "En jij?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jessy Nora Moran.

    Hij trapte zijn Vans uit om vervolgens languit op het bed te gaan liggen. Ik zuchtte even en keek naar een oude boekenplank die boven zijn bed aan de muur was gespijkerd. 'Wat een oud zooitje,' Denk ik en kijk dan door het raam, wat tussen onze bedden is gevestigd, naar buiten. Op zich valt het wel mee, maar ik denk niet dat we zulke goede vrienden gaan worden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noah Tyler White
    Ik zag haar dagdromen en was benieuwd. 'Waar denk je aan?', vroeg ik iets botter dan ik bedoeld had. Ik glimlachte naar haar, deze keer oprechter en vriendelijker.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [kan iemand een samenvatting geven?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (er is nog niks gebeurd hoor, de meeste mensen komen ofwel pas aan ofwel zijn ze op hun kamer om kennis te maken met hun kamergenoten ;p de lessen zijn nog niet begonnen ofzo)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [iedereen is aangekomen (of toch bijna) en is aan het kennismaken (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.