• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'Dus, wat is jou naam? De mijne Devin,' zegt de jongen, die dus Devin heet. 'Ik ben Hayley,' antwoord ik met een glimlach. 'Is Devin niet een Ierse naam?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Tyler White
    Ik moest grinniken door haar tick, die veel meisjes trouwens hebben. 'Wat hebben meisjes toch maar altijd met hun haar?' Lachte ik hardop. Niet dat ik het erg vond, maar het was een vraag die allang brandde op mijn tong. In gedachten verzonken vroeg ik me af of ik eigenlijk echt wel een bad boy was, terwijl ik het antwoord goed genoeg wist. Ik probeerde het altijd te verdoezelen door te zeggen dat het niet mijn schuld was, dat mijn vader me zo gemaakt had, maar ik wist goed genoeg dat het mijn eigen fout was.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Daniel Blake
    Ik grijns. 'Je kán nog van kamergenoot veranderen. Ik ben absoluut geen sporter, dat je dat ook alvast weet.' Grinnik ik.
    'Piano, viool en poëzie zijn gewoon mijn ding. En ik vindt het heerlijk om Friends en scrubs te kijken, dat je dat ook alvast weet.' Waarschuw ik haar terwijl ik nep-streng met mijn vinger naar haar wijs. Dan zwijgen we even. Santana houdt een knuffel stevig vast. Ik vermoedt dat hij van iemand is. 'Afscheidskado?' glimlach ik.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Emma May Mckenzie
    Ik voelde de drang om te vragen of we naar de bibliotheek konden gaan, maar dacht dat dit best wel nerdy leek. Ik bedoel, er zijn niet veel mensen die zo graag lezen als mij. Ik kon uren lezen, ik deed het zelfs liever als fuiven. Ik grijnsde bij de gedachte. Ik besloot om het toch te proberen. ' Kunnen we even langsgaan bij de bibliotheek?' vroeg ik blozend, bang over zijn reactie.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Santana

    "Je kán nog van kamergenoot veranderen. Ik ben absoluut geen sporter, dat je dat ook alvast weet."
    "Goh ja, ik ga echt wel van kamer veranderen, omdat je niet bent hoe ik dacht dat je was."
    Ik rol even mijn ogen en lach dan.
    "Piano, viool en poëzie zijn gewoon mijn ding. En ik vindt het heerlijk om Friends en scrubs te kijken, dat je dat ook alvast weet."
    Ik grinnik.
    "Could Friends be any more awesome?" doe ik een gefaalde imitatie van Chandler.
    "Afscheidskado?"
    Ik knik en aai de knuffel even.
    "Gekregen van mijn zusje, gisteren," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jessy Nora Moran.

    "Wat hebben meisjes toch maar altijd met hun haar?" Zegt hij lachend. "Weet ik veel, het gaat automatische" Antwoord ik, waarna ik even grinnik. "Wat hebben jongens altijd met hun stoere gedrag?" Vraag ik en kijk hem glimlachend aan. Ik had hem toch verkeerd ingeschat. Misschien kunnen we wel vrienden worden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alive

    'Kunnen we even langsgaan bij de bibliotheek?' vraagt ze opeens. Als ik haar aankijk zie ik dat haar wangen rood zijn.
    Het is nogal vreemd dat als er een chillroom is, zij naar de boeken wilt, maar als zij van lezen houdt, dan houd ik haar niet tegen.
    'Ja hoor,' zeg ik opgewekt. Ik probeer tenminste opgewekt te klinken, wat aardig goed lukt. Eigenlijk wil ik liever naar de relax-ruimte.
    'Er is ook een disco en een zwembad,' voeg ik nog toe aan mijn opsomming. 'Achter het bijgebouw.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Eh ik denk dat ik het bij deze rpg voor vandaag even voor gezien hou XD ik volg het nou al niet meer zo goed]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Noah Tyler White
    Schouderophalend kijk ik haar aan. 'Het is een manier van verdedigen, denk ik.' Ik denk verder na. 'Volgens mij is het aangeleerd. Jongens worden gemotiveerd om hun gevoelens weg te stoppen.', besluit ik als definitief antwoord. Ik vind het echt vreselijk om mijn echte gevoelens te laten zien, ik ben niet graag kwetsbaar.

    Emma May Mckenzie
    Ik pakte zijn hand, ik voelde duidelijk dat hij liever niet naar de bibliotheek wou. Ik grinnikte en sleurde hem mee de immense bibliotheek in. Ik liep met hem naar het eerste beste rek, op zoek naar een goed boek. Ik haalde er een dik exemplaar uit, een boek over de Hunger Games. Ik zag Alive vreemd opkijken en gaf het hem, zodat hij op zijn gemak de kaft kon lezen. 'Waar wil jij dan naartoe?'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:17 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [ Oh dus ik moet Alex opzoeken?]

    May Lee Alexis Rodriguez

    Ik kijk om me heen en loop met mijn koffers mijn kamer binnen. 'Welk meisje zou bij mij op de kamer slapen?' Zei ik toen hardop toen ik de kamer in kwam.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessy Nora Moran.

    "Het is een manier van verdedigen, denk ik" Hij stopt even en aan zijn gezicht kan ik zien dat hij diep nadenkt, voor zoverre jongens dat kunnen natuurlijk. Ik grinnik even om mijn gedachte, wat natuurlijk helemaal niet waar is. "Volgens mij is het aangeleerd. Jongens worden gemotiveerd om hun gevoelens weg te stoppen" Is zijn definitieve antwoord. "Ook jij?" Zeg ik grijnzend en gooi een kussen naar hem toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noah Tyler White
    Ik grinnikte, terwijl ik probeerde het kussen te vermijden. Mislukt. Het belandde pal in mijn gezicht. 'Nu zoek je het echt!!', zeg ik en pak haar op mijn schouder, zodat ze niet meer kan bewegen. Ik grinnik en loop met haar over mijn schouder door de gangen, half lachend.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Alive

    Ze pakt mijn hand. Ik hoop dat mijn handjes niet al te zweterig zijn. Die van haar zijn in ieder geval gewoon warm.
    Ze neemt me mee naar de bieb en laat me een boek zien. Ongeïnteresseerd zet ik hem weer terug.
    Dan vraagt ze waar ik heen wil.
    'De chillroom?' zeg ik hoopvol.

    [Ik moet gaan, ben er morgen weer.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jessy Nora Moran.

    Hij probeerde het kussen te ontwijken, maar zijn poging mislukte. Het kussen belande recht in zijn gezicht. Ik begon te lachen, door zijn reactie, maar had niet verwacht dat hij me op zijn schouder zou nemen. "Laat los. Noah!" Zeg ik half lachend, terwijl ik tegen zijn rug sla, maar niet al te hard. Grinnikend loopt hij door de gangen. O-My-God, wat schaam ik me nu. Achja.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@ForeverZaynx reactie met Devin (: ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered