• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik kniel snel bij haar neer als ze valt, 'Ik zei toch niet schrikken,' zeg ik met een klein grijnsje. 'Ik kan het niet voor je verborgen houden,' zeg ik er nog achteraan.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ivar knielt bij me neer, 'Ik zei toch niet schrikken,' zegt hij met een kleine grijns, 'Ik kan het niet voor je verborgen houden,' vervolgt hij. 'Ik ben niet echt geschrokken. Eerder...verbaasd.' zeg ik waarna ik hem even aan kijk, 'dit is toch niet een of andere grap die bij elke nieuweling wordt uitgehaald mag ik hopen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    ‘Maakt niet uit. Ik wil hier weg,’ zei hij en dronk zijn laatste beetje water op. Ik volgde zijn voorbeeld, rekende af en liep met hem mee naar buiten. ‘Gaat het een beetje?’ vroeg ik hem met een licht bezorgde stem. Hij wilde plots ineens zo snel weg dat ik nu niet wist of het door mij kwam of iets anders.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik merk aan Teske's ademhaling dat ze in slaap gevallen is. Tevreden lig ik haar aan te kijken. Ik leg een arm om haar middel en kan even doen alsof ze al van mij is. Dat is ze sowieso, maar dat weet ze zelf nog niet.
    Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment. Wanneer ik besef dat de hele roedel hiervan zal kunnen meegenieten als ik weer wolf ben grom ik een beetje. Ik sla een hand voor mijn mond. Die grom klonk niet erg menselijk. Geschrokken van mezelf kijk ik naar Teske, maar die ligt gelukkig nog vredig te slapen. Als er één ding is waar ik een hekel aan heb dan is het dat ze allemaal zo makkelijk bij mijn gedachten kunnen. Het enige voordeel is dat ik dat ook bij hen kan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik schud snel mijn hoofd, 'Nee, dit is de eerste keer dat ik het aan een gewoon mens heb laten zien.' zeg ik tegen haar. 'Alleen jij bent eigenlijk niet zo gewoon,' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Hij schudt zijn hoofd. 'Nee, dit is de eerste keer dat ik het aan een gewoon mens heb laten zien.' zegt hij,'Alleen jij bent eigenlijk niet zo gewoon,' voegt hij er dan aan toe. 'Ik vat dat maar op als een compliment,' lach ik zachtjes waarna ik Ivar een speelse duw geef. 'Ik geloof je, denk ik,' zeg ik na een tijdje,'Het is raar. Het idee dat mensen in wolven kunnen veranderen, maar toch geloof ik je,' zeg ik terwijl ik in zijn ogen kijk, 'maar hoezo ben ik niet "gewoon" dan?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    ‘Gaat het een beetje?’ vroeg ze toen we buiten waren. Ik knikte en stopte me handen in me broekzakken. 'Het was gewoon. Ik weet het niet,' zei ik tegen haar. Ik wou haar niet gelijk afschrikken met dat het aan haar lag. Misschien had ze het zelf niet eens door. Dat kon toch gebeuren?

    Teske Velez

    Ik sliep heerlijk. Ik voelde nog vaagjes dat er iets om mijn middel kwam. Een vaag glimlachje verscheen er nog op me gezicht. Ik begon te dromen. Ik droomde dat ik over een weiland liep. Het was zonnig en ik had alleen een korte broekje aan. Gek genoeg vond ik dat normaal. Ik hoorde een gegrom. Het klonk niet menselijk. Ik keek om me heen, maar ik zag geen dier. Ik zag wel iemand in de verte staan. Ik liep er naar toe. Ik kon steeds beter zien wie het was. Ik werd wakker toen ik zag wie het was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Dat moet je ook opvstten als een comliment!' zeg ik snel, 'Maar een ding, voor ik je meer vertel moet ik iets weten. Vin-vind, vind je meer dan gewoon aardig.' mompel ik zacht. Als het antwoord nee zou zijn zou ik waarschijnlijk ter plekke bezwijken, maar ik moest het gewoon weten voor ik haar alles uit kon leggen.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    ‘Het was gewoon. Ik weet het niet,’ antwoorde hij en iets vertelde me dat het waarschijnlijk aan mij lag. ‘Sorry,’ mompelde ik zacht en liet mijn blik over de straat heen glijden. Ik moest dit een heel stuk rustiger aan doen want volgens mij werd ik misschien een tikkeltje te enthousiast op mijn manier. Terug over op de rustige Eliza. Ik bleef stilletjes langs hem lopen, gunde hem de rust die hij nodig had terwijl ik me ondertussen af begon te vragen hoe de jongens dit deden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik merk het meteen wanneer ze wakker schrikt. Ik open mijn ogen en kijk haar bezorgd aan.
    "Nare droom?" vraag ik zacht.
    Ik neem haar hand vast en knijp er geruststellend even in. Laat mijn idiote gegrom haar alsjeblieft niet wakker gemaakt hebben.
    Als ik in een god geloofde dan zou ik nu een schietgebedje doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    'Dat moet je ook opvatten als een comliment!' zegt Ivar snel, 'Maar een ding, voor ik je meer vertel moet ik iets weten. Vin-vind, vind je meer dan gewoon aardig.' mompelt hij. Ik bijt even op mijn onderlip, 'Als je met meer dan aardig verliefd bedoelt dan...ehm niet echt, daarvoor ken ik je nog te kort. Maar als je gewoon meer dan aardig als in gewoon aardig bedoelt dan...ja, je bent lief en grappig,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    ‘Sorry,’ hoorde ik haar mompelen. Ik glimlachte naar haar. We liepen stilletjes. Ik vond dat wel heerlijk, even niet praten. Praten is ook niet alles zeggen ze. Ik was het daar helemaal mee eens. Ik luisterde naar de straat. Ik hoorde een zachte briesje en af en toe floot er een vogeltje. Ik glimlachte weer.

    Teske Velez

    'Nare droom?' vroeg Irial zacht. Ik voelde hem zachtjes knijpen in me hand. Ik keek omlaag en zag dat hij zijn arm om mijn middel had. Had ik het dus toch goed gevoeld. 'Nee, niet naar,' zei ik en ik haalde eventjes diep adem. 'Hij was raar en beetje vaag,' zei ik. Ik sloot eventjes mijn ogen en begon toen uit te leggen. 'Ik was in een weiland en had alleen een broekje aan. Ik vond dat normaal, heel raar. Ik hoorde gegrom, maar ik zag geen dier. Alleen een persoon. Ik liep er naar toe en het bleek jij te zijn en toen werd ik wakker'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Mijn hoofd zakt teleurgesteld naar beneden als ik het eertse gedeelte hoor van wat ze zegt. Maar als het tweede deel ook grip op me krijgt kijk ik weer iets omhoog, het was tenminste een begin. 'Ehm, misschien moet ik dan nog maar even wachten,' mompel ik tegen mezelf en kijk Faye even aan in haar ogen.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ehm, misschien moet ik dan nog maar even wachten,' mompelt hij in zichzelf waarna hij me in mijn ogen kijkt. 'Waarmee wachten?' vraag ik voorzichtig. Mijn stem heeft een nieuwsgierige ondertoon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Het glimlachte even na mijn gemompel en terwijl we stilletjes liepen liet ik mijn blik af en toe voor me uit glijden. Van binnen lachte ik mezelf uit omdat ik er direct te bovenop had gezeten. Lang leve het verzet wat ik er tegen had gevoerd. De stilte die er hing was alles behalve vervelend, eerder aangenaam en iets waarvan ik zelf ook wel genoot zolang ik maar bij hem kon zijn. Het geluid van de wind die zachtjes blies, vogeltjes die floten en een auto die af en toe voorbij reed was kalmerend en een kleine glimlach sierde mijn gezicht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'