• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    Ivar kijkt me een beetje zuur aan, schiet in de lach en kijkt dan weer serieus. 'Ehm kom maar mee,' zegt hij dan. Ik knik waarna ik naar hem glimlach. Ik versnel mijn pas eventjes zodat ik naast hem loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    ‘Rock denk ik. Vertel nu maar eens iets over je eigen,’ zei hij lachend en nam een slok van zijn water. ‘Natuurlijk, wat wil je weten?’ glimlachte ik en besefte me dat ik wel moest oppassen in wat hij zou vragen en ik ging antwoorden. Ondertussen nam ik weer een slok van mijn water.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Natuurlijk, wat wil je weten?’ vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Alles? Zolang ik mijn mond maar eventjes kan houden. Ik ben geen prater,' zei ik vriendelijk tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Verschilt. Ik zing meestal op Nickelback, Theory Of A Dead Man en Hoobastank. Meestal de rustige liedjes daarvan," zegt ze suf.
    "Nickleback ken ik wel," zeg ik met een glimlach. "Zal ik maar even ophouden voor je in slaap valt?"
    Met veel moeite haal ik mijn handen van haar rug af. Om iets te doen te hebben ze niet weer meteen op haar rug te leggen neem ik mijn glas water opnieuw en neem er nog een paar slokken van. Ik kijk haar uit respect niet aan terwijl ze de badjas weer aandoet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    'Het is zo een beetje moeilijk te volgen dus let goed op mij, of nee wacht ik heb een beter idee,' zeg ik waarna ik haar hand vast pak en glimlach. Het was het slechste excuus ooit maar oke, zo kon ik haar wel aanraken. 'Zo zal je me niet meer kwijt raken,' zeg ik en loop daarna een stuk dichter bos in met Faye achter me aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    'Nickleback ken ik wel. Zal ik maar even ophouden voor je in slaap valt?' zei hij. Nee! ging er in mijn gedachten, maar hij had zijn handen al van mij af. Ik bleef eventjes zo zitten, maar trok uit eindelijk toch met tegenzin me badjas weer aan. Ik nam een paar slokken van me water. Ik keek naar Irial en glimlachte. 'Voordat ik naar bed ga mag je het wel nog een keer doen,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Voordat ik naar bed ga mag je het wel nog een keer doen," glimlacht ze.
    Ik doe alles! Alles wat je wilt! Inwendig bouw ik een feestje, uitwendig probeer ik opnieuw luchtig te blijven. Ik lach een keer.
    "Zal ik maar meteen hier blijven tot dan?" stel ik voor. Het lijkt me nogal stom om weer naar huis te rijden en dan nog een keertje terug te keren. Hoewel ik het wel zou doen als ze dat liever zou hebben. Ik sla een arm om haar schouder en trek haar tegen mijn warme lichaam aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    'Het is zo een beetje moeilijk te volgen dus let goed op mij, of nee wacht ik heb een beter idee,' zegt Ivar waarna hij mijn hand vastpakt, 'Zo zal je me niet meer kwijt raken,' zegt hij. Dan loopt hij een stuk bos in waar de bomen dichtbij elkaar staan. Ik pak Ivar's hand iets steviger beet en kijk nieuwsgierig om me heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Zal ik maar meteen hier blijven tot dan?' vroeg hij. Ik knikte. 'Is goed. Me moeder is er toch morgen pas weer,' zei ik tegen hem. Hij sloeg een arm om mijn schouder heen en trok mij tegen zijn lichaam aan. 'Zo abnormaal warm, maar echt verrukkelijk,' flapte ik eruit. Dat sufheid is niet echt goed voor, bedenk ik me. 'Wat wil je eten?' vroeg ik er gauw achteraan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ze houdt mijn hand wat steviger vast en ik glimlach tereijl zij om zich heen kijkt, zal ik het haar zo laten zien? Ik weet dat de anderen het niet zouden waarderen, maar als het door zou gaan met al die vragen wilde ik niet meer liegen. Hmm, moeilijk.
    Ik loop in dit soort gedachtes verder en kijk een beetje om me heen of ik niet anderen van de roedel zie.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    ‘Alles? Zolang ik mijn mond maar eventjes kan houden. Ik ben geen prater,’ zei hij vriendelijk terwijl ik hem even bedenkelijk aankeek. ‘Ehm.. Ik houd van rennen, de buitenlucht. Stel mezelf vaak afzijdig op als ik op school of openbare plaatsen ben,’ begon ik, al was van dat laatste nu weinig te merken. ‘Ik woon alleen met mijn moeder… Muziek keuze heb ik niet echt, zolang het maar goed klinkt.’ En hoewel ik in mijn hoofd nog even doorging; ik woon in een stam met nog vele andere, ben lid van een roedel en ja, ik kan ook veranderen in een wolf. Hield ik verder mijn mond dicht, als hij meer wilde weten hoorde ik dat wel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ze vertelde van alles. Ze was alleen al gauw weer klaar met vertellen. 'Dank je voor het vertellen,' zei ik tegen haar. Ik nam paar slokken van me water. En nu? Ik wist nu echt niks om te vertellen. Ik ben geen prater.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Als ik even naar Ivar kijk zie ik dat hij een beetje in gedachten verzonken is. 'Mag ik weten waaraan je denkt?' vraag ik nieuwsgierig, 'als je het wil vertellen tenminste,' vervolg ik snel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Is goed, mijn moeder is er toch morgen pas weer. Zo abnormaal warm, maar echt verrukkelijk. Wat wil je eten?"
    Ik grijns wanneer mijn experimentje werkt. Het is inderdaad mijn warmte die haar suf maakt. Dat kan nog leuk worden. Ik vind het enorm schattig hoe ze van de hak op de tak springt. Ik kijk snel weg wanneer ik merk dat ik haar zit aan te staren.
    "Ik ben niet kieskeurig, dus zeg maar waar jij zin in hebt," zeg ik met een glimlach.
    Ik vind het best vreemd dat het meteen zo goed klikt en zo natuurlijk aanvoelt. Ik weet dat het voor mij normaal is, maar ik had niet verwacht dat zij me zo vlot zou toelaten. Zoveel te beter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik knikte even onzeker, ik kon dit gewoon niet negeren dit gevoel. Het voelde nog sterker dan het bevel van de Alpha op te volgen, 'Eh ja, maar niet hier.' mompel ik als ik in de verte vaag een gedaante zie van of een beer of een wolf.


    I only miss you when I'm breathing