• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey

Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

[ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]

I'm finally back, Finally after a Year break

[ Is goed ;D trusten!]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

[abo]

Remember to be ridiculous.

[kan ik ergens inspringen?]

Remember to be ridiculous.

Ivar

Ik knik, 'Ja natuurlijk,' zeg ik met een glimlach waarna ik snel uitstap. Ik gooi de deur achter me dicht en kijk over de auto Faye in naar ogen. Ik merk dat ik begin te staren en wend mijn blik met moeite van haar af, ik druk op een knopje op mijn auto sleutels en de deuren vergrendelen zich weer.

I only miss you when I'm breathing

Faye
    Ik glimlach nog even naar Ivar en doe dan de voordeur open en gebaar naar Ivar dat hij binnen moet komen. 'Ga maar alvast naar mijn kamer. Die is op zolder, als het goed is liggen er wel wat dvd's bij de tv. Als je tenminste nog een film wil kijken,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ivar

Ik knik weer even, 'Is goed, ik wil nog wel een film kijken.' grinnik ik waarna ik de trap voor me op begin te lopen. Snel loop ik weer een paar treden naar beneden, het huis was best stil. 'Ehm, zijn je ouders wltijd zo laat thuis? Of is jullie huis gewoon heel groot?'

Faye
    'Ehm, beide eigenlijk. Mijn ouders werken heel veel dus ze zijn niet zo vaak thuis,' zeg ik terwijl een fles cola, twee glazen en iets te eten pak. 'Kom je mee?' Vraag ik aan hem terwijl ik langs hem naar boven loop.

Ivar

Ik knik langzaam, 'Eh ja natuurlijk kom ik mee,' zeg ik. Ik volg haar snel naar boven en ik versnel het eerste stukje van de trap zodat ik naast haar loop. We komen boven op de zolder en ik stap haar kamer langzaam binnen, waar het heerlijk naar haar eigen geur rook.

Faye
    Ik zet de spullen op het tafeltje bij de tv waarna ik Ivar een stappeltje dvd's geef. 'Kies maar een film uit,' zeg ik terwijl de tv alvast aan zet en de gordijnen dicht doe.

[Ik moet over 10 minuutjes naar huis fietsen, dus ben dan een uurtje weg ]

[Een uur :| ]

Ivar

Ik kijk even naar wat ze allemaal op het tafeltje zet en daarna kijk ik naar de films, 'Je hield van horror hé?' grijnsde ik toen ik allemaal bekende horror en thriller films zag liggen. Ik zag ook een film liggen die volgens mij helemaal nog niet uit was, misschien gedownload ofzo? In ieder geval die film was Smiley, 'Deze?' vraag ik en wijs hem aan.

[Die lijkt me cool en komt dit jaar uit xd Misschien ken je het verhaal al maar kijk anders maar even hier ]

Yvo Leroux

We bleven een tijdje lopen. Het is omdat ik haar voetstappen hoorde, anders was ik Eliza al weer helemaal vergeten. Het was niet verkeerd bedoeld, maar zo rustig was het. Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze glimlachte. 'Wou je nog iets doen? Of wou je naar huis?' vroeg ik aan haar. Ik begon te merken dat het al donker begon te worden.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[ja een uur als er harde wind staat :P Vanochtend deed ik er een half uur over maar toen had ik wind mee (:]

Faye
    'Je hield van horror hé?' zegt Ivar met een grijns. 'Deze?' zegt hij dan terwijl hij de film Smiley omhoog houdt. Ik knik, 'is goed. Die heb ik ook nog niet gezien. Een paar jongens van mijn oude school hebben die plus nog een paar anderen gegeven,' zeg ik terwijl ik de dvd in de dvd-speler stop en op de bank ga zitten.

[Ik dacht dat je altijd 30 minuten ofzo moest xd]

Ivar

'Het lijkt me wel een coole film, ik heb er is een klein stukje over gelezen op internet.' zeg ik en kijk Faye in haar ogen. Ik nestel me naast haar in de bank en kijk even naar de tv waar de film meteen begint zonder echt een menu. Natuurlijk, hij was natuurlijk gedownload.

Faye
    'Het lijkt me wel een coole film, ik heb er is een klein stukje over gelezen op internet.' zegt Ivar waarna hij naast me op de bank gaat zitten. Ik zet het volume is harder en ga zonder dat ik het door heb wat dichterbij Ivar zitten.

Ivar

Faye zet het volume harder en gaat dichter tegen me aanzitten, ik glimlach en ga heel iets verzitten. Daarna richt ik mijn aandacht op het scherm, maar nog steeds kijk ik af en toe naar Faye.