• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Te lui om de rest te lezen duss, heb ik iets gemist?]

    Yvo Leroux

    ‘Vlakbij het bos?’ vroeg ze en ik knikte. ‘Ik denk het niet, of niet dat ik weet.. Volgens mij delen we geen lessen samen,’ antwoordde ze. Ik knikte weer. 'Ok, dan weet ik dat ook weer,' zei ik met een lach. 'Welke kant op trouwens?'

    Teske Velez

    Heerlijke warmte ging er over me rug. Na een tijdje voelde ik zijn handen op mijn schouder. Hij begon me te masseren. Ik glimlachte weer. Ik hield me ogen gesloten. 'Tot de zalf is ingetrokken,' zei hij. Ik knikte. 'Is goed,' zei ik zachtjes. 'Ehm, Tes?' hoorde ik achter me. 'Hmm?' antwoordde ik. Zijn aanraking bleef heerlijk voelen. 'Ik vroeg me af of je een keertje iets met me wilde doen. Jeweetwel, zonder dat je je truitje hoeft uit te trekken. Een filmpje kijken, ofzo,' vroeg hij. Ik lachte zachtjes. 'Is goed,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ivar haalt zijn schouders op,'Ligt eraan,' zegt hij. Ik frons eventjes maar besluit niet verder te vragen dus kijk ik naar buiten. 'Hoelang is het eigenlijk nog rijden?' vraag ik na een korte stilte.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ze stopt over het met dit onderwerp na even te hebben gefronst en ik kijk blij voor me uit. 'Hoelang is het eigenlijk nog rijden?' vraagt ze na een korte stilte. 'Als je nu recht voor uit kijkt zie je het begin van het bos aan het einde van de straat. Maar wij gaan meteen een stuk verder het bos in,' antwoord ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Als je nu recht voor uit kijkt zie je het begin van het bos aan het einde van de straat. Maar wij gaan meteen een stuk verder het bos in,' zegt Ivar. Ik kijk voor uit en zie inderdaad het begin van het bos. Dan kijk ik even naar Ivar en glimlach naar hem, 'nog een keer bedankt dat je mee gaat,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik zie haar vanuit mijn ooghoek glimlachen en kijk haar weer recht aan, wat ik wel uren kon blijven doen. Alleen niet tijdens het rijden.
    'Nog een keer bedankt dat je mee gaat,' zegt ze en ik glimlach, 'Anders was ik toch wel naar het bos gegaan,' zeg ik met een even grote glimlach.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    ‘Ok, dan weet ik dat ook weer,’ zei hij met een lach die mijn hart wederom een tel liet overslaan. ‘Welke kant op trouwens?’ vroeg hij daarna waarop ik door kreeg dat we iets te ver liepen. ‘Deze kant,’ zei ik en gebaarde dat we een stukje terug moesten. ‘Dus je kwam net drie wolven tegen in het bos, wat vind je van wolven?’ vroeg ik hem terwijl we richting het eettentje liepen. Ik vroeg me werkelijk af hoe hij over ze dacht, vooral gezien het feit ik een van de drie was. Ookal weer hij dat nog niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'Anders was ik toch wel naar het bos gegaan,' zegt hij met een glimlach. Ik kijk nog even naar hem maar laat naar een tijdje mijn blik weer naar buiten gaan. Ik haal de vlecht uit mijn haar zodat mijn haar nu losjes over mijn schouders valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    Ik volgde haar. ‘Dus je kwam net drie wolven tegen in het bos, wat vind je van wolven?’ vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Gemixt,' zei ik tegen haar. 'Dat is met alles zo wat klauwen heeft. Vooral als ze aardige grote klauwen hebben,' voegde ik er aan toe. Dat was toch niet meer dan logisch dat ik die gedachte heb?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Is goed," zegt ze zachtjes. Dat is al de tweede keer dat ze dat zegt en ik moet even lachen. Ik voel alsof ik op ontploffen sta, alsof er een vreugdebom in mijn lijf zit die zij net geactiveerd heeft.
    "Meen je dat of heb ik je gewoon suf gemasseerd?"
    Ik duw iets harder op haar schouders, terwijl ik zorgvuldig zorg dat ik haar tattoo niet raak. Ik zei het dan wel lachend, maar ik zou er niet van schrikken als ze suf is door mijn warmte. Mijn handen voelen waarschijnlijk net aan als twee straalkachels op haar huid. De zalf begint al op te drogen, maar ik vind het zelf te leuk om al op te houden met masseren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ze glimlacht nog even naar me en daarna kijkt ze weer naar buiten, ze haalt haar vlecht uit haar haar en laat haar haar los over haar schouder hangen. Ik glimlach ook even en kijk daarna weer voor me uit. Ik moet nu wel want we gaan nu net het bos binnen waar de zand weggetjes niet heel duidelijk zijn.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    ‘Gemixt. Dat is met alles zo wat klauwen heeft. Vooral als ze aardige grote klauwen hebben.’ Daar kon ik hem geen ongelijk in geven gezien wat hij had meegemaakt. ‘Laten we een vrolijker onderwerp bespreken,’ glimlachte ik daarna. Want dat was wat ik wilde, hem vrolijk zien, en dit onderwerp lag hem duidelijk te nauw. ‘Wat doe je graag?’ vroeg ik vervolgens en duwde de deur van het eetcafétje open.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Als we het bos binnen rijden komen we op een zandweggetje waardoor de auto een beetje begint te hobbelen. 'Raakt je auto zo niet beschadigt?' vraag ik, 'je mag hem ook wel hier ergens neer zetten hoor. Ik vind het niet zo erg om te lopen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    Ik hoorde hem lachen. Ik glimlachte weer, zijn lach klonk leuk. 'Meen je dat of heb ik je gewoon suf gemasseerd?' vroeg hij en hij duwde wat harder op me schouders. Ik dacht een beetje na, zo ver dat kon. 'Beide, maar ga maar door,' zei ik tegen hem. Het voelde heerlijk. Zijn handen waren onmenselijk warm, maar het voelde oh zo heerlijk op mijn rug en schouders.

    Yvo Leroux

    ‘Laten we een vrolijker onderwerp bespreken,’ zei ze glimlachend. Ik glimlachte dankbaar terug. ‘Wat doe je graag?’ vroeg ze. Ik dacht eventjes na. 'Joggen,' zei ik lachend. 'Verder weet ik het niet echt. En jij?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Raakt je auto zo niet beschadigt?' vraagt ze, 'je mag hem ook wel hier ergens neer zetten hoor. Ik vind het niet zo erg om te lopen.' Ik haal mijn schouders weer op, 'Dan maak ik hem thuis wel weer,' flapt er uit. Shit, dat had ik niet willen zeggen. 'Maar oké, ik zet hem hier wel neer,' zeg ik snel en parkeer de auto snel tussen de bosjes.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Beide, maar ga maar door," zegt ze dan.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Profiteer jij altijd van de situatie?" vraag ik lachend. Niet dat je mij hoort klagen.
    Ik laat mijn handen heel langzaam op en neer glijden over haar rug. Met de hand die over haar tattoo gaat ben ik een heel stuk voorzichtiger, alsof ze van porcelein is en ik haar zo kan breken. Dat kan ik vast wel, mocht ik het willen, maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt haar pijn te doen.
    "En terwijl je die vraag beantwoordt, vertel me eens wat meer over jezelf," voeg ik er nog aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.