• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    'Damn,' mompel ik zacht, 'deze film is echt eng. En hij is nog niet eens lang bezig,' zeg ik waarna ik even naar Ivar kijk, 'dan moet je mij vannacht maar beschermen,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Meende ze dat nou? Dat ik hier moest blijven, ik deed het maar al te graag maar ik dacht dat ze me niet, of nog niet, leuk vond. Ik knik maar 'Als je dat wilt blijf ik wel hoor,' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ivar knikt. 'Als je dat wilt blijf ik wel hoor,' zegt hij met een glimlach. Ik glimlach terug, 'Dat zou wel fijn zijn,' zeg ik voorzichtig, 'en mijn ouders hebben toch niks door,' vervolg ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik kijk nog blijer, ze meende het dus echt. Mijn bloed pomte sneller door mijn aderen en ik werd nog warmer dan dat ik gewoonlijk was, 'Eh echt?' vraag ik nog even voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 17:18 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Doordat ik een beetje tegen Ivar aanlig voel ik dat hij warmer begint te worden. Hij is net een kachel, nee eerder de zon. Dat past beter bij hem. 'Eh echt?' vraagt hij. Ik knik, 'ik vind het sowieso niet zo fijn om alleen thuis te zijn. Maar als je niet wil blijven is het ook goed hoor,'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 17:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Of ik dat wil?! Natuurlijk wil ik dat!' schreeuw ik haast uit, maar ik kan me nog net in houden zodat ik het niet echt geschreeuw word. Ik glimlach even naar haar en probeer mijn hoofd wat iets rood wordt te negeren.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Of ik dat wil?! Natuurlijk wil ik dat!' zegt Ivar. Hij glimlacht naar me terwijl zijn wangen een beetje rood worden. Ik bijt even op mijn onderlip, 'Ehm, de logeerkamer is nog niet klaar dus we zullen allebei in mijn bed moeten slapen...Maar maak je geen zorgen, het is een tweepersoonsbed.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Alsof het nog beter kon, 'Ehm, is niet erg hoor,' zeg ik met een kleine ondeugende grijns. Deze dag kon gewoon niet beter.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ehm, is niet erg hoor,' zegt hij met een kleine ondeugende grijns. Ik geef hem een por tussen zijn ribben, 'haal je maar niks in je hoofd,' grinnik waarna ik plagerig mijn tong uitsteek.

    [damn it, moet over 10 minuten trainen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Moet ik zo ook -_-]

    Ivar

    Ik voel haar por tussen me ribben en grijns weer even, 'Nee dat zal ik hiet,' grijns ik. 'Tenzij jij het zelf wilt,' mompel ik er onhoorbaar achteraan.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Tot mijn uiterste vreugde neemt ze het aanbod aan en komt onder mijn arm gekropen. Ze vleit zich tegen me aan en ik leg mijn arm over haar schouder. Automatisch krijg ik nog iets anders. Het verbaasd me dat ze er niks over vraagt of niet al te argwanend doet.
    Ik druk op play en de film kan beginnen. Hij vertelt het verhaal van een arme jongen en een rijke meid in een tijd waarin die twee niet samen pasten. Ze worden uit elkaar gehaald maar alsof het lot het wil, vinden ze elkaar na jaren terug wanneer zij op het punt staat te trouwen.
    Ik hoop dat ik dat nooit hoef mee te maken.
    Onbewust neem ik Teske's hand vast en wrijf met mijn duim over haar vingers. Af en toe kijk ik haar vanuit mijn ooghoeken aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    'Nee dat zal ik hiet,' grijnst hij. Hij mompelt er iets achteraan maar ik kan niet verstaan wat. Zal wel weer zo'n typische jongensopmerking geweest zijn. Ik glimlach nog even naar hem en richt mijn aandacht dan weer op de film.

    [ben nu trainen. Kom na trainen nog wel online]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik richt mijn aandacht ook weer op de film en kijk er geïnteresseerd naar, terwijl ik dit doe doe ik alsof ik gaap en sla mijn armen die ik strek achter haar nek. Een oude truc maar misschien werkte het wel.

    [Ik moet nu ook gaan, laterz]


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    Hij legde zijn arm om mijn schouder. Ik glimlachte naar hem. Ergens vond ik het wel grappig. Hij was eigenlijk alleen maar gekomen voor me rug en kijk nou. Irial startte de film. Ik nam een slok van me ice tea en nestelde me weer tegen hem aan. De film had een mooi verhaal. Ik voelde opeens wat warmte bij me hand. Ik keek eventjes omlaag en zag dat Irial mijn hand had gepakt en met zijn duim over mijn vingers wreef. Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ik glimlach wanneer ze haar hoofd op mijn schouder legt. Laat het alsjeblieft zo vlotjes verder gaan. De zoete geur van haar shampoo brandt in mijn neusgaten. Ik wiebel even met mijn neus en sla snel mijn hand voor mijn gezicht als ik moet niezen. Zelfs in mensenvorm zijn mijn zintuigen scherper dan voorheen. Niet veel, maar ik merk het verschil wel.
    Plots komt er een de film een scene waarin de hoofdpersonages hartstochtelijk in de regen staan te zoenen en dan herinner ik me wat daarna komt. Awkward. Ik leg mijn hand voor Teske's ogen en zeg lachend,
    "Daar ben jij te onschuldig voor, die scene mag je zien als je groot bent."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.