• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    'Nou om je alles uit te leggen, want nu weet je waarschijnlijk nog niet wat inprenten is? Of wat ik precies ben,' antwoord ik vreugdeloos. Het was toch een tegenslag, en een vorse ook.


    I only miss you when I'm breathing

    [En toen liep ik dood met Yvo.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Doet me denken aan asdf movies xd Die potato!
    Vrasg me niet waarom xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Nee, niet naar. Hij was raar en beetje vaag. Ik was in een weiland en had alleen een broekje aan. Ik vond dat normaal, heel raar. Ik hoorde gegrom, maar ik zag geen dier. Alleen een persoon. Ik liep er naar toe en het bleek jij te zijn en toen werd ik wakker."
    Ik laat snel mijn tong over mijn piercing gaan. Shit! Wat moet ik hier op zeggen?
    "Dat is inderdaad een vage droom," lach ik. "Verder lekker geslapen?"
    Ik verander subtiel het onderwerp.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ That....sucks. :'D Ik weet het ff ook niet. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'Nou om je alles uit te leggen, want nu weet je waarschijnlijk nog niet wat inprenten is? Of wat ik precies ben,' zegt Ivar vreugdeloos. Ik schud langzaam mijn hoofd, 'ik weet inderdaad niet want inprenten is of wat jij precies bent,' zeg ik zachtjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Dat is inderdaad een vage droom. Verder lekker geslapen?' vroeg hij en ik knikte. 'Heerlijk,' zei ik blij. Ik had me hand voor me gelegd en begon onbewust te kriebelen. Ik voelde me nog wat suf, maar ik wou nu niet weer slapen. Ik wou vanavond ook nog kunnen slapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik knik even, 'Maar dat kan ik je nu dus niet vertellen. Hopelijk later wel, of hopelijk erg binnenkort. Zo snel mogelijk,' antwoord ik weer op mij beurt.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Maar dat kan ik je nu dus niet vertellen. Hopelijk later wel, of hopelijk erg binnenkort. Zo snel mogelijk,' zegt Ivar. Ik knik even en merk dan dat ik nog steeds op de grond lig en krabbel snel overeind. 'Wanneer kan je het vertellen dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik haal mijn schouders op, 'Als ik het nu allemaal zou vertellen zou het je al helemaal afschrikken dus nu nog niet. Je zult het wel merken als het zo ver is,' besluit ik te antwoorden. Het klonk allemaal een beetje raar, maar het was wel allemaal waar.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Heerlijk," zegt ze vrolijk.
    Als je wilt slaap ik elke nacht naast je.
    "Zullen we naar een film kijken?" stel ik voor wanneer het even stil blijft. Het is geen ongemakkelijke stilte, tenminste niet voor mij.
    Onbewust streel ik over haar onderrug. Ik blijf nog even liggen tot ze antwoordt. Het voelt zo fijn haar zo dicht tegen me aan te hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    'Als ik het nu allemaal zou vertellen zou het je al helemaal afschrikken dus nu nog niet. Je zult het wel merken als het zo ver is,' zegt Ivar. Ik knik even, 'je maakt me wel erg nieuwsgierig maar ik kan wel wachten, denk ik,' zeg ik met een klein lachje. 'Dus, laat je mij de rest van het bos zien of gaan we iets anders doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Zullen we naar een film kijken?' vroeg hij na een tijdje. Ik glimlachte en knikte. Ik voelde dat hij mijn onderrug streelde. Voorzichtigjes stond ik op en pakte ik de inmiddels lege glazen. 'Zet er maar één op. Maak niet uit welke,' zei ik vriendelijk tegen hem. 'Dan pak ik nog wat drinken voor ons. Wat wil je hebben?' vroeg ik. Ik voelde me nog wat suf, maar het ging wel.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 23:55 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Oh ja, hoe snel je het hoort heb je zelf in de hand,' voeg ik er nog snel aan toe. 'Ehm, wil je nog meer zien dan? Want dat zal moeilijk gaan, het begint al een beetje te schemeren,' antwoord ik daarna op haar vraag.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Oh ja, hoe snel je het hoort heb je zelf in de hand. Ehm, wil je nog meer zien dan? Want dat zal moeilijk gaan, het begint al een beetje te schemeren,' zegt Ivar. 'Mij maakt het niet uit, we kunnen anders ook gewoon naar huis gaan en een film kijken ofzoiets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered