• OMFP er breken dijken ofzoo heb ik gelezen in ander forum..
    (bij Groningen)

    gaat dit echt gebeuren?? ik ben bang serieusss


    -

    Do you watch the news?


    Shoganai i ne~

    Er lekt water door de dijk ergens. Verder staat het water gewoon heel hoog. Maar bij ons is het niet gevaarlijk. Ergens anders worden wel mensen geevacueerd, maar dat hoeft hier niet... =)


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Animagus schreef:
    Er lekt water door de dijk ergens. Verder staat het water gewoon heel hoog. Maar bij ons is het niet gevaarlijk. Ergens anders worden wel mensen geevacueerd, maar dat hoeft hier niet... =)


    ohh. thank gooddd

    ik was zo bang xD


    -

    Wij reden langs Westergeest en toen waren hele velden onderwater en vanmiddag bij mijn vader stond de kelder ook onder water :O


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Vond ik ook zo leuk om te horen haha XD

    -Ik zit gelukkig wel veilig-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat is al gebeurd hoor :'D Zo'n dijk. Bij Grou ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als er echt iets dramatisch mis zou zijn, zou het op elke radiozender, tvzender en internetpagina te lezen zijn, lijkt me.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    -woont onder zeespiegel naast een rivier met alleen een dijk ertussen :(-


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    een scheeur van 200 meter ofzo. wij zouden gratis ijsbaan hebben als het nu gaat vriezen. ze hebben een school gesloopt en dat isnu zand en het is een groote zwembad geworden dus laat maar vrienzenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is maar een beetje water, geen grote ramp.
    Er zullen waarschijnlijk wat kelders onderstaan, misschien hier en daar een laagje in de woonkamer en dat is het. Niks aan de hand.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, best dicht van hier. Maar ach, zolang ik geen golven zie aankomen in mijn straat is er niets aan de hand.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stormcloak schreef:
    -woont onder zeespiegel naast een rivier met alleen een dijk ertussen :(-

    *zit tussen 2 in* Ik maak me geen zorgen, gister hebben ze de dijken gecontroleerd en het was goed :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    *zit tussen 2 in* Ik maak me geen zorgen, gister hebben ze de dijken gecontroleerd en het was goed :'D
    Loïs we zijn omringd door dijken :W.


    Shoganai i ne~



    Ieder jaar opnieuw...zucht ;p


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Stormcloak schreef:
    -woont onder zeespiegel naast een rivier met alleen een dijk ertussen :(-


    -Woont zo'n 55 meter boven NAP in het veilige heuvelland :D-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt