• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Valerie

    "Nou doe dat dan" Zeg hij en geef me een plagerige por in mijn zij.
    "Dus nu wil je zeggen dat ik dat niet doe" vraag ik nep beledigd

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 22:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Alsof hij ook aanvoelt dat ik van streek ben, komt Aaron naar me toe.
    "Gaat het Chris?" vraagt hij dan.
    Ik wapper even met mijn handen terwijl ik naar de juiste woorden zoek.
    "Danny, Blanda, pfff," zeg ik schouderophalend. Ik haal een keer diep adem en breng mezelf tot kalmeren. "Blanda probeerde me net te pushen met Danny te gaan flirten maar ik heb hoegenaamd geen zin het meisje dat achter hem aanloopt te spelen zolang Hayley nog niet uit beeld is. En wat ik je eerder zei over haar? Volgens mij heeft ze niet genoeg aan Jason."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny Dial.

    "Dus nu wil je zeggen dat ik dat niet doe?" Vraagt ze beledigd, maar ik kan aan haar stem horen dat het nep is. "Ja, dat wil ik ermee zeggen ja" Zeg ik, "Voel je je beledigd?". Ik geef haar een zetje, waardoor ze in het water beland en grinnik dan even.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Danny, Blanda, pfff" Zegt ze schouderophalend, nadat ze even met haar hand gewapperd heeft. "Rustig maar," Zeg ik en leg mijn arm om haar schouder heen. "Blanda probeerde me net te pushen met Danny te gaan flirten, maar ik heb hoegenaamd geen zin het meisje dat achter hem aanloopt te spelen zolang Hayley nog niet uit beeld is. En wat ik je eerder zei over haar? Volgens mij heeft ze niet genoeg aan Jason." Zegt ze in een adem. "Dus je denkt dat ze míj wilt inruilen voor Jason?" Vraag ik nog even ter bevestiging.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    'Misschien een beetje ' zei ik grijnzend toen ik weer boven water kwam
    "Dan help me even wil je" en steek mijn hand naar hem uit


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Dus je denkt dat ze míj wilt inruilen voor Jason?" vraagt hij.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik denk dat ze jullie beide wil, tot ze één van de twee beu is en de ander heeft om op terug te vallen." Ik sla mijn armen om hem heen om hem te knuffelen. "Beloof me dat je niks met haar begint voor ze Jason gedumpt heeft?"
    Ik leg mijn natte haren tegen zijn borstkas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Saaaaaaaaaar !! Ga Blanda niet van Jason jatten! Pas maar op voor Jason!]

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Saaaaaaaaaar !! Ga Blanda niet van Jason jatten! Pas maar op voor Jason!]


    [Ik doe niets? x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Danny Dial.

    "Misschien een beetje" Zegt ze grijnzend, wanneer ze weer boven water is. "Dan, help me even wil je?" Zegt ze en steekt haar hand naar me uit. "Uhuh, daar trap ik niet in" Zeg ik lachend en sta op.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik denk dat ze jullie beide wil, tot ze één van de twee beu is en de ander heeft om op terug te vallen." Zegt ze en slaat haar armen om me heen om me te knuffelen. "Beloof me dat je niks met haar begint voor ze Jason gedumpt heeft?" Zegt ze, terwijl ze haar natte haren tegen mijn borstkas aanlegt. "Ik beloof het" Zeg ik en leg een kusje op haar natte haren. Wat ben ik blij met jou als zusje, Chris Denk ik en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    (...)

    [Ik doe niets? x'D]


    Echt wel! Je bent aangeboren met onuitstaanbare charmes..

    Chrissie

    "Ik beloof het," zegt Aaron terwijl hij een kusje op mijn kruin drukt.
    "Dank je," zeg ik oprecht. Ik zou het niet kunnen aanzien als zijn hart gebroken zou worden. En over harten gesproken, als ik echt een kans bij Danny wil maken, dan zal ik hem toch een beetje duidelijk moeten maken hoe het bij mij zit. Ik zucht even.
    "Ga je mee zwemmen?" vraag ik aan mijn broer.
    Ik trek hem mee naar buiten zonder op antwoord te wachten en grinnik wanneer ik Danny aan de rand van het zwembad zie staan. Perfect. Ik laat Aaron's hand los en sluip geruisloos naar Danny toe. Ik duw hem in het water en spring er zelf ook in. Mijn witte jurkje komt rond mijn lichaam een beetje bovendrijven en ik kijk Danny grijnzend aan terwijl ik mijn natte haren achterover strijk.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 0:13 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Waar kan ik inspringen? ;0]

    [Ik ga wel gewoon. Doei]

    [Oh, sorry. Had erover gekeken. Je kan Jason en Dave bij Valerie, Danny, Aaron en Chrissie naar het zwembad laten komen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Uhh. Isgoed, maar nu is iedereen offline..]

    Danny Dial.

    Ik let op de bewegingen die Valerie maakt, want ik heb geen zin om het water in te gaan, maar dan voel ik twee handen tegen mijn rug aan die me in het water duwen. Als ik boven kom, schud ik even met mijn haar en kijk naar Chrissie die achter me aan is gesprongen en nu ook, met een grijns, boven water komt. "Die krijg je zeker terug" Zeg ik lachend en spet haar nat.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Dankje" Zegt ze oprecht. Ik glimlach even naar haar. Nu moet ik me alleen nog aan mijn belofte zien te houden Denk ik en zucht even. "Ga je mee zwemmen?" Vraagt ze, maar voordat ik antwoord kan geven, laat ze mijn hand los, loopt naar het zwembad waar ze Danny in het water duwt en er zelf ook achteraan springt. Ik grinnik even, ren dan ook richting het zwembad en spring erin.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'