• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Oh nu weet je het wel ineens he " zei ik met een grijns
    en zoen haar weer terug


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Zeg maar wat ik moet doen om het goed te maken en heel erg bedankt dat je me niet hebt verraden" Zegt Valerie die naar me toe is komen lopen. "Je hoeft niets te doen hoor, jij kon het ook niet weten en trouwens ik vond het wel grappig" Zeg ik en lach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    'Nu wel ja' grijns ik, en zoen dan weer terug.


    El Diablo.

    Valerie

    Je hoeft niets te doen hoor, jij kon het ook niet weten en trouwens ik vond het wel grappig" Zegt hij en lacht even
    "Oke als er ooit iets is wat ik kan doen je kan me altijd roepen want die hou je tegoed en ook al had je niets tegoed dan kan het ook" zei ik
    "Dan wat is er?" vroeg ik en ging naast hem zitten toen ik zag dat er iets mis was

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Oke als er ooit iets is wat ik kan doen je kan me altijd roepen want die hou je tegoed en ook al had je niets tegoed dan kan het ook" "Dan, wat is er?" Vraagt ze en gaat naast me zitten. "Er is niets?" Zeg ik en kijk haar even vragend aan, maar wetend dat ze toch wel kan zien dat er iets is.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    "Dan ik zie het toch er is iets maar als je het er niets over wil hebben ook goed
    Je weet je kan altijd alles zeggen als er wat is ik vertel niets door en lach je ook niet uit en heel misschien kan ik je helpen je weet dat ik ook veel al heb meegemaakt" zei ik

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Dan ik zie het toch er is iets maar als je het er niets over wil hebben ook goed. Je weet je kan altijd alles zeggen als er wat is ik vertel niets door en lach je ook niet uit en heel misschien kan ik je helpen je weet dat ik ook veel al heb meegemaakt"Ik zucht even en haal een hand door mijn haar. Om eerlijk te zijn mis ik mijn échte ouders wel, maar ik voel me gewoon fijner in het pleeggezin, wat ik trouwens als mijn echte familie zie. En trouwens, Valerie zou dat toch niet begrijpen. Niemand hier zou dat begrijpen. "Je begrijpt het toch niet" Zeg ik en schud even mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:37 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Even snel douchen]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    Ik sluit mijn ogen en haal me het beeld van mijn moeder voor de ogen. Ondertussen word ik me heel bewust van mijn ademhaling. Omdat het jurkje tegen mijn lichaam kleeft, trekt het een beetje tegen wanneer ik inadem. Om te vermijden dat ik ga huilen, open ik mijn ogen en ga ik rechtop zitten. Toch wist er één enkele traan te ontsnappen en die veeg ik nu snel weg. Ik sta op en besluit binnen wat drinken te halen. Ik loop door de schuifdeur en wandel de keuken in. Daar neem ik een glas uit de kast en een fles spuitwater in de koelkast. Verscheidene flessen alcoholische drank staan naar me te lonken, maar ik geef geen gehoor aan hun lokroep. Ik drink niet, rook niet, ik dans.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "Oke misschien heb je wel gelijk" zei ik
    "Je weet wat ik gezegd heb he als je ooit iemand nodig heb we staan allemaal voor je klaar onthoud dat alsjeblieft Dan" en stond toen op


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Oke misschien heb je wel gelijk" Zegt ze, "Je weet wat ik gezegd heb hé, als je ooit iemand nodig hebt, we staan allemaal voor je klaar. Onthoud dat alsjeblieft Dan" Zei ze nog voordat ze opstond. "Zal ik doen," Zeg ik met een bescheiden glimlach. "Wouden jullie nog iets doen met die fles ofzo?" Vraag ik wanneer ik een whisky fles zie staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    Ik draaide me om "Chrissie had het idee om flesje te draaien" zei ik

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Chrissie had het idee om flesje te draaien" Zegt Valerie, wanneer ze is omgedraaid. "Goed idee toch? Of niet?" Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    "Goed idee toch? Of niet" zei hij
    "Ik weet het niet" en liep terug en ging zitten op de plek waar ik net ook zat


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Ik schenk mezelf een glas spuitwater in en zet dan de fles terug netjes in de koelkast. Met mijn glas loop ik naar de woonkamer waar ik een flinke draai geef aan de volumeknop van de stereo. Ik neem een slok drinken en zet mijn glas dan neer op het salontafel. Het is een vrij rustig liedje en ik begin mijn lichaam een beetje te bewegen op het ritme. Ik sluit opnieuw mijn ogen en laat de muziek door mijn lijf trekken. Ik laat de klanken bezit van me nemen en me meevoeren op hun melodie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.