• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Alyson ik bedoel dat ik wist dat je wou dat ik bij jou kwam slapen en ik zei vraag Val en toen weer jou antwoord" zei ik met een grijns


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Oke dan' lachte ik, en pakte weer een fles malibu. Ik nam een paar slokken, en keek toen naar Tristan. ´Moet je ook wat?´


    El Diablo.

    Tristan

    "doe maar " zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "ben je soms dronken? Hoeveel heb je gehad?" Vraagt ze. "Nee, hoe kom je daar nou bij. Als iemand mij opbelt ga ik toch ook niet meteen aan diegene vragen of hij of zij dronken is?" Zeg ik en kijk even met een 'What the fack?' gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Oke wat ben je verder van plan" zei ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik gaf hem de fles Malibu aan, en gaapte. 'Drinken maakt moe, ik zeg het alvast' zeg ik. 'En ik ben niks van plan, ben jij wat van plan dan?' zeg ik met een ondeugende grijns.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:00 ]


    El Diablo.

    Chrissie

    Na een tijdje krijg ik door met wie Danny aan het bellen is.
    "Bedankt, Valerie," zeg ik sarcastisch.
    Ik hijs mezelf uit het zwembad en loop naar de tuinstoel waar ik mijn jurkje terug aantrek. Het kleeft aan mijn lijf en omdat het wit is kun je er nu helemaal doorkijken. Even sta ik nog te twijfelen wat ik nu ga doen. Ik ga op de tuinstoel zitten en leg mijn hoofd in mijn handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    'Nee, hoe kom je daar nou bij. Als iemand mij opbelt ga ik toch ook niet meteen aan diegene vragen of hij of zij dronken is?' zegt Danny. 'Doordat ik zeker weet dat je me niet gewoon zou bellen om te zeggen dat ik lef had als je nuchter zou zijn,' ik zwijg even, 'Ik denk dat je daar je "reputatie" te belangrijk voor vindt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie





    "Ik hoop niet dat je al te boos bent en dat je het ooit kunt vergeven " zei ik tegen Dan "Dit wist ik echt niet anders had ik het niet gedaan het spijt me ik doe alles om het goed te maken oke niet alles maar bijna alles"
    Ik liep naar Chrissie "Dit wist ik ook niet als ik het wist had ik het niet gedaan en ik heb spijt en dat heb ik al tegen hem gezegd"

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    "Darling ik heb het over nu en over vanavond ik ben niets van plan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Dan zijn we plan-loos' zeg ik, en kijk om me heen.


    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Bedankt, Valerie" Zegt Chrissie sarcastisch, klimt uit het zwembad en loopt naar een tuinstoel. "Ik hoop niet dat je al te boos bent en dat je het ooit kun vergeven" Zegt Valerie, "Dit wist ik echt niet anders had ik het niet gedaan, het spijt me". "Doordat ik zeker weet dat je me niet gewoon zou bellen om te zeggen dat ik lef had als je nuchter zou zijn," Ze zwijgt even, "Ik denk dat je daar je 'reputatie' te belangrijk voor vind". "Waarvoor zou ik je anders moeten bellen? Verder heb ik niets tegen je te zeggen, of wel soms? en ik ben niet dronken" Zeg ik, even vergeten dat zij natuurlijk weet van het pleeggezin.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Mh niet helemaal" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Dit wist ik ook niet. Als ik het wist had ik het niet gedaan. En ik heb spijt en dat heb ik al tegen hem gezegd," zegt iemand.
    Ik kijk op en zie dat het Valerie is. Ik schud mijn hoofd en doe mijn best te verstoppen hoe gekwetst ik ben. Als ze het niet wist en er spijt van heeft heb ik geen reden om kwaad op haar te zijn. Maar dat neemt het rotte en jaloerse gevoel niet weg.
    "Stom spel," mopper ik. Ik schop tegen één van Valerie's lege whiskeyflessen en krijg plots een idee. Ik raap de fles op en bekijk ze even. Dan leg ik ze weer op de grond en geef er een draai aan. De fles tolt een beetje en blijft dan liggen.
    "Denk jij wat ik denk?" vraag ik aan Valerie. Flesje draaien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.