• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Blanda
    "Die vrolijke, zelfzekere Chrissie heeft ook een hart dat kan gebroken worden. En zo ken ik nog een paar mensen," zegt Chrissie kwaad en ze loopt weg.
    Ik kijk haar verbaasd na. Dit zit wel heel diep. Ik haal het elastiekje uit mijn haar en schud mijn vlecht uit. Met mijn handen ga ik door mijn net gevormde krullen. Buiten zie ik de groep bij het zwembad. Zowel Chrissie als Aaron zitten erbij. Het is nou niet echt heel verstandig om erheen te lopen. Zuchtend ga ik naar buiten. Ik loop langs de mensen bij het zwembad en ga een eindje vederop op een muurtje zitten. Met mijn ogen staar ik naar de, inmiddels donker gekleurde, lucht. Vroeger ging ik altijd met mijn moeder wolken kijken. Als ik weer eens opgefokt was dan nam ze me mee naar buiten en gingen we op het gazon liggen. Toen woonde we nog in Toscane. Mijn moeder, vader en ik. Één gelukkig gezinnetje. Veel van dat geluk is er nu niet meer. Zowel mijn vader als moeder zijn overleden. Ik woon bij mijn tante in huis. Ze is vrijwel altijd op zakenreis dus feitelijk woon ik opmezelf. Ik word verstoord door het gegil bij het zwembad. Aandacht geef ik er niet aan. Laat ze maar even allemaal zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Valerie

    Ik kijk Danny grijnzend aan "Dat is je verdiende loon" toen Chrissie hem in het water duwde


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Dat is je verdiende loon" Zegt Valerie en kijkt me grijnzend aan. Ik zet een stap richting Valerie en duw haar onder water. Ik grinnik even wanneer ze weer boven komt. "Je verdiende loon" Zeg ik hoofdschuddend.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 10:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Die krijg je zeker terug," lacht Danny terwijl hij water naar me toe spat. Omdat ook Aaron in het zwembad komt gesprongen ben ik kletsnat. Ik gil lachend en spet gewoon terug. Wanneer hij Valerie onderduwt doe ik net hetzelfde bij hem. Wanneer hij terug boven komt leg ik mijn armen om zijn nek en kijk hem glimlachend in de ogen.
    "Eerst zien, dan geloven, Dial," zeg ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    Danny zet een stap richting mij en duwt me onder water.
    Ik zie hem grinniken waneer ik weer boven kom "Je verdiende loon" zegt hij hoofdschuddend
    "Wacht maar " zei ik lachend
    "Die krijg je echt nog wel terug"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Goodmorning! @Saar Doe jij mee met de carnavals optocht in Hoogwoud?
    @Iedereen Waar kan ik met mijn personage's heen?]

    [In en rondom het zwembad.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Goodmorning! @Saar Doe jij mee met de carnavals optocht in Hoogwoud?
    @Iedereen Waar kan ik met mijn personage's heen?]


    ( Naar het zwembad)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 10:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason.
    Ik was nog even naar de keuken gelopen voor wat drinken en kwam terug op de dansvloer waar ondertussen niemand meer te zien was. Mijn blik glijd door het huis naar de glazen tuindeuren, ik kijk er doorheen en zie dat iedereen bij het zwembad is. Ik loop er heen, zet mijn drinken weg, neem een aanloop en spring in het water. Wanneer ik boven kom schud ik even met mijn haar.

    Dave.
    Ik zit op een tuin stoel, vlakbij het zwembad. Dan sta ik op en ga aan de rand van het zwembad zitten met mijn voeten in het water.

    [Ben sloom, omdat ik op mijn telefoon zit.]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 12:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave.
    Mijn blik glijd door de tuin en blijft hangen op Blanda, deze avond heb ik haar nog net eerder gezien. Ik stap uit het zwembad en loop naar haar toe. Ze lijkt me niet bepaald vrolijk. "Hey," Groet ik zachtjes en ga naast haar zitten.

    [@Maartje. Nee, ik ga zo naar Zwaag optocht kijken,]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    "Heey Jason " zei ik toen hij in het zwembad sprong

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 11:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Wacht maar " zegt Valarie lachend, "Die krijg je echt nog wel terug". Voordat ik kan antwoord of iets kan doen, word ik onder water geduwd. Wanneer ik weer boven wat kom, legt Chrissie haar armen om mijn nek en kijkt ze me glimlachend aan. "Eerst zien, dan geloven, Dial," Zegt ze lachend. Ik grijns en ga met mijn handen naar haar buik, waarna ik haar begin te kietelen in het water.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'