• Iedereen kent het wel, van die kleine groen/zwarte puistje op en rondom je neus.
    Nou, ik heb ze al sinds ik twaalf was en heb er sinds dien nooit wat aan gedaan, maar nu ben ik vijftien en wil ik er toch best wel van af. Ik lees wel allemaal van die dingen op internet, zoals zalfjes etc. etc, maar nu weet ik niet echt of dat te vertrouwen is en wel echt goed helpt.
    Mijn vraag is: Wat helpt het beste? En wat heb jij er aan gedaan om er van af te komen/te minderen?


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Was iedere ochtend en avond je gezicht en smeer er niks op.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Als je foundation draagt: Abandon ship, je zal er voor altijd zo bijlopen. ;D

    Ik raad aan om naar een dermatoloog te gaan. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Van die waxstrips of hoe dat ook heet kopen die speciaal voor mee-eters zijn, erop plakken en eraf trekken :'D Je neus word 2x zo groot maar dat gaat wel weg :'D

    Clearasil (dance)

    Echt, het geweldigste product ooit


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Van die strips kopen daarvoor


    dream, dare, fly!

    Niets opsmeren. Je gezicht wassen en ja, geduld.
    -dit is waarschijnlijk niet het soort reactie waar je op wacht, maarja. Zalfjes zijn niet goed.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik doe iedere ochtend foundation eroverheen. Ik weet dat het slecht is, haha, maar anders valt het zo op.
    Nee, ik weet het ook niet..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gruay schreef:
    Ik doe iedere ochtend foundation eroverheen. Ik weet dat het slecht is, haha, maar anders valt het zo op.
    Nee, ik weet het ook niet..

    And this is the most retarded thing you can do. :Y)
    Zo wordt het alleen maar erg en krijg je allemaal bobbeltjes op je gezicht, ondanks de foundation. Afknapperniveau over nine-fucking-thousand. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik het Kruidvat heb je speciale plakkers daarvoor.
    Je maakt ze nat, drukt ze ertegen, laat ze opdrogen en trekt ze er in één keer af. Een beetje pijnlijk, maar effectief.


    Has no one told you she's not breathing?

    Philyra schreef:
    Clearasil (dance)

    Echt, het geweldigste product ooit

    Niet waar.
    Zulke prodcuten zijn veel te agressief. In het begin helpen ze, maar op lange termijn maken ze het erger ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    KILMISTER schreef:
    (...)
    And this is the most retarded thing you can do. :Y)
    Zo wordt het alleen maar erg en krijg je allemaal bobbeltjes op je gezicht, ondanks de foundation. Afknapperniveau over nine-fucking-thousand. (cat)


    Dan weet ik niet over wat voor'n foundation jij het hebt hoor :'D. Er zijn hele goede foundations (van mineralen bijv.) die de huid verzorgen en tegen de zon beschermen. Natuurlijk is dat niet zo goed als gewoon niets op je gezicht doen, maar jij overdrijft het wel erg.
    En mee-eters zijn geen bobbels dus die zie je er niet doorheen.


    i put the fun in funeral

    KILMISTER schreef:
    (...)
    And this is the most retarded thing you can do. :Y)
    Zo wordt het alleen maar erg en krijg je allemaal bobbeltjes op je gezicht, ondanks de foundation. Afknapperniveau over nine-fucking-thousand. (cat)


    Het valt wel mee, ik heb er niet zo heel veel. Maar ik wil gewoon van ze af, en zo zie je ze niet, dus ja. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    sowieso van afblijven.
    ik had vroeger ook veel last van onzuiverheden maar producten zoals clearasil, garnier enz zijn inderdaad veel te agressief zoals LaJoie zegt. je kan het wel één keer per week gebruiken maar als je dat te vaak doet haal je echt een beschermende laag huid weg. zelf doe ik er nu niks aan behalve een onschuldige zalf die je bij de huisarts kan halen: benzoylperoxide hydrogel. en verder maak ik mijn gezicht elke ochtend en avond schoon met lauw water en gebruik dag- en nachtcrème. bij mij zijn die dag- en nachtcrème heel erg belangrijk omdat ik nogal een droge huid heb. ik weet niet of dat bij jou zo is?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LaJoie schreef:
    Ik het Kruidvat heb je speciale plakkers daarvoor.
    Je maakt ze nat, drukt ze ertegen, laat ze opdrogen en trekt ze er in één keer af. Een beetje pijnlijk, maar effectief.

    Bah, die werken amper bij mij. :-(

    States schreef:
    (...)
    Bah, die werken amper bij mij. :-(

    Laat je ze wel volledig opdrogen? :p


    Has no one told you she's not breathing?