• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Mh weet je het zeker " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wat? Nee, Chrissie bedoelde flesje draaien, spinn the bottle. Niet glaasje draaien, geesten oproepen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Wat? Nee, Chrissie bedoelde flesje draaien, spinn the bottle. Niet glaasje draaien, geesten oproepen.]


    ( oeps verkeerd begrepen mij fout verander het gelijk :$
    sorry)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 22:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda

    "Blanda, ik wil het kreng niet uithangen, maar maak je keuze. Ofwel Jason ofwel Aaron. We mogen dan wel vriendinnen zijn, en ik wil je graag helpen maar ik ga niet toekijken hoe je mijn broer om je vinger windt en tegelijk Jason aan het lijntje houdt. Dat verdienen ze niet, geen van beide," zegt ze met een neutraal gezicht. Tja, broer en zus. Heb ik weer.
    Ik knik met een klein lachje.
    "Ga jij nou maar eens eerst die Danny van je om je vingers winden. Daarna praten we over mij."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    'Sure' zeg ik, en kijk hem aan. Met een hand gooi ik mijn haar over één schouder.


    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Liever niet het klinkt gewoon raar" Zegt ze. Ik grinnik even. "Wat kan je gebeuren? Een kus van Jason, Dave, Aaron, mij of Alex erg hea?" Zeg ik met een lach op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Ga jij nou maar eens eerst die Danny van je om je vingers winden. Daarna praten we over mij."
    Ik gun haar even het moment om het onderwerp te ontwijken, maar hier zijn we nog niet over uitgepraat. Ik sla mijn ogen neer en klem mijn kaken op elkaar.
    "Alsof hij mij wil..." zeg ik ik zacht.
    Ik neem mijn glas van het salontafel en zet het weer aan mijn lippen om nog een slok spuitwater te nemen. Ik zie er waarschijnlijk uit als een verzopen kat, met mijn doorschijnende jurkje en natte haren, dat helpt de zaken vast ook niet echt vooruit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    Ik moest lachen om de opmerking van Danny "Nee dat is het niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda

    "Alsof hij mij wilt..." zegt ze zacht. Ze nipt wat aan haar water.
    "Alsof hij jou wilt," herhaal ik. "Waar is mijn vrolijke, zelfverzekerde Chrissie?"
    Ik lach en duw haar een beetje richting de deur.
    "Hup ga naar hem toe."
    Dan kan ik je broertje zoeken!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    "Nee dat is het niet" Zegt Valerie, wanneer ze uitgelachen is. "Ow, wat is het dan? Ah, ik snap het al, je bent bang dat je broer je zo ziet hé?" Zeg ik en schud even mijn hoofd. Sorry Val, maar ik moet gewoon even mijn opmerkingen kwijt.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 22:32 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    "Mijn broertje" zei ik lachend
    "Die heeft wel andere dingen aan zijn hoofd en wat hij kan kan ik ook hoor
    en maak niet uit"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Mijn broertje" Zegt ze lachend, "Die heeft wel andere dingen aan zijn hoofd en wat hij kan kan ik ook hoor en maak niet uit". "Kan jij dat ook? Dat had ik nou echt niet van jou verwacht Val," Zeg ik en schud weer mijn hoofd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Alsof hij jou wilt. Waar is mijn vrolijke, zelfverzekerde Chrissie? Hup ga naar hem toe."
    Ze duwt me lachend richting de deur.
    "Hou op!" zeg ik kwaad en maak me los van haar hand. "Die vrolijke, zelfzekere Chrissie heeft ook een hart dat kan gebroken worden. En zo ken ik nog een paar mensen."
    Ik draai me om en wandel weg van haar. Op dit soort momenten kan ik haar de nek omwringen. Ik weet even niet meer waarheen en sta een beetje twijfelend om me heen te kijken. En vergeet het dat ik Aaron nu alleen laat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "Wat had je niet van mij verwacht
    Ik kan ook lol maken en feesten hoor" zei ik met een lach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik zit nog steeds in het water, als ik plots een steek in mijn maag voel. Dat kan niets anders zijn dan Chrissie. Mijn zusje. Ik loop door het water naar de kant en klim uit het zwembad. Ik kijk even rond en zie Chrissie dan binnen staan. Rustig, maar van binnen bang wat er met haar is, loop ik door de schuifdeuren naar haar toe. "Gaat het Chris?" Vraag ik, wanneer ik bij haar ben komen staan.

    Danny Dial.

    "Wat had je niet van mij verwacht? Ik kan ook lol maken en feesten hoor" Zegt ze met een lach. "Nou doe dat dan" Zeg ik en geef haar een plagerige por in haar zij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'