• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Jason.
    "Heey Jason," Zegt Valerie, nadat ik boven gekomen ben. "Eey Valerie," Begroet ik en ga op de rand van het zwembad zitten.

    Chrissie

    Mijn hart slaat wat sneller wanneer Danny's handen mijn buik aanraken. Ik gil het opnieuw uit van het lachen wanneer hij me begint te kietelen. Ik gooi mezelf op hem om hem te doen ophouden waardoor we beiden kopje onder gaan. Snel laat ik hem los en breng mijn hoofd weer boven water. Ik haal diep adem en duik weer onder wanneer ik ook Danny's hoofd zie verschijnen. Ik zwem onder water naar hem toe en trek hem aan zijn been nog een keer onder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny Dial.

    Chrissie gilt het uit van het lachen. Ze gooit zichzelf op mij, waardoor ik ophoud met kietelen en we allebei kopje onder gaan. Ze laat me los en brengt haar hoofd weer boven water. Ik zet met mijn voeten af van de bodem en kom weer boven water. Ik zie Chrissie nog net naar beneden gaan en voel even later hoe mijn been word meegetrokken. Voordat ik kopje onder ging, pakte ik Valerie haar been nog even snel vast, waardoor zij ook onder water terecht kwam.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    Voor Danny kopje onder ging, pakte hij nog snel mijn been vast, waardoor ik ook onder water terecht kwam.
    "Dan waar was dat goed " vroeg ik lachend toen ik boven kwam en snel zei ik
    "Je komt hier niet mee weg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Dan, waar was dat goed voor?" Vraagt Valerie lachend, wanneer ze boven kwam. "Je komt hier niet mee weg" Zegt ze er nog snel achteraan. "Dat dacht ik al" Zeg ik lachend en gooi nog wat water richting haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    Wanneer we weer boven komen zie ik Val terug bij ons.
    "Dan waar was dat goed. Je komt hier niet mee weg."
    Ik laat mijn blik tussen de twee glijden maar hou mijn glimlach op zijn plaats.
    Zie je wel, geen interesse in mij.
    Ik duik nog een keer onder en zwem zo naar de kant. Daar hijs ik mezelf weer uit het water en ga aan de rand van het zwembad zitten. Ik doe mijn doorweekte jurkje uit en wring het uit boven het water. Ik leg het naast me neer en wiebel een beetje met mijn benen in het water terwijl ik nu ook mijn haar een beetje uitwring.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "Dat dacht ik al" zei hij lachend en gooide nog wat water in mijn richting
    "Dan" riep ik verbaasd
    "Ik krijg je nog wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Dan," Riep ze verbaasd, "Ik krijg je nog wel". "Dat zullen we nog wel eens zien" Zeg ik lachend en zwem naar de kant, waar ik naast Chrissie op de rand van het zwembad ga zitten. Ik schud even met mijn natte haren, waardoor de druppels er vanaf vliegen en ik kijk naar Chrissie, terwijl ze haar haar uitwringt.

    [Ik ga naar de optocht in zwaag, maybe nog 1 reactie :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    Ik probeer niet te kijken wanneer Danny naar me toe komt gezwommen en doe nonchalant verder waarmee ik bezig was als hij naast me komt zitten. Ik trek een wenkbrauw op wanneer Dan zijn natte haren schudt en mij weer nat maakt. Ik wring mijn haren nog een keer uit.
    "Jij hebt het precies wel naar je zin," zeg ik dan.
    Flirten met Hayley en Valerie. Doe je best maar als van mij nog iets wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan


    Ik keek Alyson aan "Denk jij wat ik denk?"
    "Zullen we de rest eens een bezoekje brengen"

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 12:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Terwijl ik op mijn rug op het muurtje lig hoor ik iemand naast me zitten.
    "Hey," zegt de persoon.
    "Hoi," antwoord ik zachtjes. Eventjes hef ik mijn hoofd op. Het is Dave. Ik schenk de jongen een kleine glimlach en concentreer me dan weer op de lucht. Er lijken elke dag meer sterren te komen. Zuchtend speel ik met mijn blond-bruine lokken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "Hoi," Zegt ze zachtjes en glimlacht even. Volgens mij zit ze ergens mee. "Gaat het?" Vraag ik voorzichtig en zie dat ze met haar bruine haarlokken speelt. Mijn blik glijd naar het zwembad, waar ik Danny, Jason, Valerie en Chrissie opmerk. Die hebben het vast gezellig.

    Jason.
    Verveeld zit in op de rand van het zwembad en wiebel met mijn benen in het water.

    Valerie

    Ik zwom naar Jason die verveeld aan de kant zat
    Hij wiebelde met zijn benen ik kon het niet laten en trok hem het water in
    "Heey"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason.
    Valerie komt op me afzwemmen en trek me het water in. Als ik weer boven kom schud ik de natte haren uit mijn gezicht. "Heey," Lacht ze. Ik grinnik even. "Eey, moest dat nou?" Lach ik en duw haar zachtjes onder.

    Valerie

    "Eey moest dat nou?" lacht hij en duwt me zachtjes onder water.
    "Ja eigenlijk wel je zag er verveeld uit en ik kan dat nu ook aan jou vragen"
    zei ik toen ik boven kwam


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer