• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:



    El Diablo.

    Alyson

    'Ik haat wachten' grijns ik. 'Ik ga zwemmen, kom je mee?' vraag ik aan hem, terwijl ik me uitkleed. Tot ik alleen in bikini stond.


    El Diablo.

    Tristan

    "Ik haat wachten" grijnsde ze
    "Daarom juist" zei ik
    "Ik ga zwemmen, kom je mee?" vroeg ze
    "Met jou altijd dat weet je toch" zei ik met een nog grotere grijns


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik grijns, en trek hem de trap op. Als we boven zijn, kijk ik van de 12 meter omhoog. 'Lets go' zeg ik, en laat hem los. Zonder na te denken, spring ik. 12 meter naar beneden, in een 7 meter diep zwembad.


    El Diablo.

    Tristan

    Ik keek hoe Alyson naat benenden sprong. Ik twijfelde geen moment en sprong haar achterna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja mag open doen voor Chrissie en Blanda (:]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    Ik gaf het geduldig zijn op en stond op, sms'te Alyson(Ik had haar nummer inmiddels opgeslagen), ik had geen zin om te lopen.

    Ik ga weg.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 20:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha okee :P]
    Ivy Florance Devlin
    Ik spring op als ik de deurbel hoor. Snel loop ik naar de deur en doe die open. 'Hee,' zeg ik tegen Chrissie en Blanda waarna ik ze een knuffel geef. 'Kom binnen,' zeg ik tegen ze. Als ze binnen zijn doe ik gelijk de deur achter ze dicht en loop met ze naar mijn kamer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Snel zwom ik naar de kant, En keek toen naar Tristan, die inmiddels ook was gesprongen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 20:42 ]


    El Diablo.

    Tristan

    Ik zag dat Alyson naar de kant zwom en naar we keek
    Snel zwom ik ook naar haar toe en trok haar het water weer ik
    "Vertel is waar heb ik jou toch aan verdient?" vroeg ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Enthousiast doet Ivy open. Ik geef haar een knuffel en loop achter haar aan naar binnen, de trap op richting haar kamer. Onwennig sta kijk ik rond. Ik ben altijd ongemakkelijk bij andere mensen thuis.
    "Wanneer gaan we?" vraag ik. "Moet ik me hier omkleden?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ivy Florance Devlin
    Blanda kijkt een beetje onwennig rond. 'Wanneer gaan we? Moet ik me hier omkleden?' vraagt ze. 'We gaan als we klaar zijn,' antwoord ik simpel, 'en je kan je in de badkamer omkleden als je wil,' zeg ik terwijl ik op de badkamer deur wijs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    "Vertel is waar heb ik jou toch aan verdient?" vraagt hij, terwijl hij me terugtrekt naar het water. 'Geen idee, ik wil de andere 2 delen!' zeurde ik lachend.


    El Diablo.

    Tristan


    'Geen idee, ik wil de andere 2 delen!' zeurde Alyson lachend.
    "Trouwens jij had ook een verassing voor mij toch?"
    " maar die 2 delen die krijg je straks pas nu moet je maar genoegen nemen met dit" en drukte mijn lippen op de hare

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 20:53 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    "En je kan je in de badkamer omkleden als je wilt," zegt Ivy terwijl ze naar de badkamer wijst.
    Ik knik dankbaar en loop de badkamer in. Snel draai ik de deur opslot. Ik haal mijn bikini en tuniek uit mijn tas. Snel kleed ik me om. De bikini lubbert om mijn lichaam. Ik ga voor de spiegel staan en bekijk ik kritisch. Je kan al mijn ribben al zien. Bijna bij mijn einddoel, als dat bestaat. Mijn bikini is veel te wijd. Hij valt nog net niet van mijn lichaam af. Snel vlecht ik mijn haar in Ibiza style, net als mijn bikini. Redelijk tevreden loop ik de badkamer uit.
    "En?" vraag ik aan de meiden terwijl ik mijn uitgedunde lichaam show.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."