• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:



    El Diablo.

    [Fijn dat er rekening met elkaar gehouden wordt.]

    Chrissie

    Ik prop mijn nieuwe bikini in mijn tas samen met mijn witte jurkje. Er zit ook een pyjama in om zo bij Ivy te blijven slapen. Ik hol enthousiast de trap af en net wanneer ik bij de deur ben hoor ik de stem van mijn stiefmoeder.
    "Waar ga je heen?" vraagt ze streng.
    "Ik ga bij Ivy slapen," zeg ik glimlachend.
    "Dat doe je niet. Morgen heb je school."
    "Dat doe ik wel," zeg ik met opgetrokkken wenkbrauw.
    Dan komt mijn vader zich ermee moeien. Hij zegt dat ik naar mijn moeder moet luisteren.
    "Zij is níét mijn moeder," zeg ik hard. Ik had altijd al een hekel gehad aan die vrouw. Ik schrik wanneer ik een harde klap in mijn gezicht krijg. Zonder verder nog iets te zeggen ren ik de deur uit, naar Ivy terwijl ik over mijn pijnlijke wang wrijf. Ik dwing mezelf niet te huilen wanneer ik aanbel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny Dial.

    "Ja ik denk dat ik zo ook maar ga ik zie jullie straks dan wel weer" Zei Valerie. "Feest?" Vraagt Dave. "Yep Alyson geeft een feest en dat begint over 10 minuten Ik hoop dat je dichtbij woont en nog een zwembroek heb? Want het thema is Hawaii" Zegt Valerie. "Ja, feest. f-e-e-s-t" Spel ik voor hem en grijns even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Als ik weet dat ze in de tuin zit, gaat de deurbel. Ik loop ernaartoe, en doe open. Valerie staat ervoor. 'Hey meid' zeg ik, en geef haar een knuffel. Ik duw een breezer in haar hand, 'geen zorgen, sterke drank komt eraan!' zeg ik.


    El Diablo.

    Dave Harvey Leathers.
    "Yep, Alyson geeft een feest en dat begint over 10 minuten. Ik hoop dat je dichtbij woont en nog een zwembroek heb? Want het thema is Hawaii." Ik grijns. "Ja, feest. f-e-e-s-t." Spelt Danny voor me. "Grappig.." Grinnik ik. "Maar ik moet gaan. Tot straks. Bye Danny en Valerie." Ik sprint naar mijn kluisje, trek mijn helm eruit, spring op mijn scooter en rijd snel naar huis.

    Jason Ruben Holyfield.
    Ik haal mijn iPhone uit mijn zak. Time for Party. "Bye Hayley," Groet ik en loop weg. Nog tien minuten, dat red ik nooit. Ik sms Alyson; Ik kom even later, heb geen zwembroek bij me en mijn huis is verder weg. Snel haal ik mijn jas uit mijn kluis en haal net op tijd de bus naar huis om mijn zwembroek te halen.

    [Gaat het feest lang duren? Ik moet nu huiswerk maken. Ik hoop dat ik het snel af heb en weer kan komen. Tot straks!]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:33 ]

    Valerie

    Alyson gaf me een knuffel en ik gaf haar een knuffel terug
    Ze duwde een vreezer in mijn hand "Geen zorgen sterke drank komt eraan " zei ze nog
    "Is goed" gaf ik als antwoord
    " Zeg Alyson wat heb je met mijn broer gedaan" zei ik toen lachend
    Ik dacht terug aan het laatste smsje van hem


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee (:]


    El Diablo.

    Tristan

    Ik hoorde de stem van Valerie
    " Zeg Alyson wat heb je met mijn broer gedaan" zei ze lachend
    Ik doe net of ik niets hoor maar nieuwsgierig ben ik wel naar verdere vragen en antwoorden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Zeg Alyson wat heb je met mijn broer gedaan" zegt Valerie lachend. 'Geen zorgen, alleen gezoend' lach ik. Ik neem zelf een slok van mijn breezer, en lees dan Jason's smsje. 'De sterke drank laat wel op zich wachten' mompel ik.


    El Diablo.

    Valerie

    "Zulke ideeën had ik al hij is totaal in de 7de hemel" zei ik nog lachend
    "Maar hoezo laat de sterke drank op zich wachten??"

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Omdat Jason later komt.' mompel ik. 'Maargoed, kom mee naar de tuin, je moet de waterval zien!' zeg ik enthousiast.


    El Diablo.

    Valerie

    "Omdat Jason later komt" mompelde ze
    "Maargoed, kom mee naar de tuin, je moet de waterval zien "zei ze enthousiast
    "Is goed" zei ik
    Waterval dacht ik bij mezelf


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Zenuwachtig loop ik richting Ivy's huis. Voor de deur staat Chrissie al te wachten. Ik steek mijn hand naar het meisje op. Onder mijn arm heb ik mijn tas met mijn bikini stevig geklemd. Ik pas hem eigenlijk niet meer, veel te groot. Toch heb ik vanmiddag geen nieuwe gekocht. Alleen maar uit angst voor de reacties van de meiden. Ik weet dat ik niet goed bezig ben maar het moet toch lukken?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Chrissie heeft net bij Ivy aangebeld :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny Dial.

    Wanneer ik thuis ben, sprint ik naar boven en ruk een zwembroek uit mijn kast. "Danny!" Roept Aliya en rent mijn kamer in, "Je ouders hebben afgebeld". Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond en ik kijk even naar het kleine vrolijke meisje. "Wat doe je?" Vraagt ze en springt op mijn bed. "Ik ga zo naar een feest" Zeg ik en haal een stel sneakers onder mijn kleren vandaan. "Leuk! Mag ik mee?" Vraagt ze dan. "Haha, daar ben je te klein voor" Zeg ik en prik even in haar buik, terwijl ik naar de badkamer loop, waar ik van kleren wissel. "Awh," Zegt ze en rent naar beneden. Wanneer ik alles aan heb, sprint ik de trap af en prop nog een broodje in mijn mond. "Ik ben laat thuis" Roep ik en hoor nog wat wat lijk top 'Doeg'. "Doeg!" Roep ik. Op naar Alyson haar huis Denk ik en fiets, lekker ouderwets, richting Alyson haar huis. Daar aangekomen pleur ik mijn fiets tegen het hek aan en loop naar de voordeur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Ik liep naar de tuin, 'anders kan je alvast boven op de waterval zitten?' vroeg ik aan Valerie.


    El Diablo.