• I'm kinda bored, dus als er nog iemand is die 'n cover nodig heeft, let me know : D Geef mij even de nodige informatie/eisen door en ik flans een cover voor je in elkaar (: Ik zou 't wel fijn vinden, als je al 'n paar afbeeldingen klaar hebt!

    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    - Verder wensen.

    Voorbeelden:



    &



    &



    &



    &



    Al gemaakte covers:
    - MisPattinson
    - Maysilee
    - Joyable >1 & 2
    - Saph
    - Peeta
    - Negligible
    - Sisseltong > 1 & 2
    - Banshee
    - Joyable
    - Veerleo
    - Bergkristal
    - Philyra
    - MissGroff
    - Purugly
    - Painted
    - Bronte
    - Stryder
    - Mermaids
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Parijs
    - Regen
    - Negligible
    - Moments1D
    - Cinna
    - Purugly
    - NathanSykes
    - MissInsecure
    - Clubbed
    - Naillvember
    - Bergkristal-2 (aangepast)
    - Foxfaces
    - Purugly
    - Eevee
    - Austen > 1 (Onderhuids) & 2 (Breakdown)
    - Inkheart
    - Riverfire
    - Winterwerp
    - xDesire
    - Salem
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Colouredwind > 1 (kleur) & 2 (grijs/wit)
    - Weatherly
    - Remembrall
    - Philyra > 1 & 2 (aangepast)
    - Escritura > 1 & 2 (verschil in lettertype)
    - MrCarrotCake & Achterkant cover
    - Eevee
    - Anhysbys
    - Embraced
    - Eevee
    - Stinson
    - MrCarrotCake
    - Yowic
    - Yowic
    - Bronte
    - Philyra
    - CHINOS
    - Errin > met titel & zonder titel
    - Unplugged
    - Escritura
    - ColouredWind
    - Ingle
    - Leisure
    - Crane
    - Negligible
    - Porthos
    - Interesting
    - Closer
    - Jezabels
    - Ocresta
    - McConaughey
    - Eevee > cover & banner
    - Cadentium
    - Parachutes
    - Jenelle
    - imperfecta
    - Puss
    - Parachutes
    - Eevee > Cover & banner
    - DrayMalfoy
    - Clato > 1 & 2
    - Amused > 1 & 2
    - StarWarsGirl
    - Fierte
    - Stoppable 1 & 2
    - xEques
    - xFreedom
    - Barnabas
    - xRemember
    - UK > 1 & 2
    - Crocker
    - Spotgaai
    - Crocker
    - T0RRES > 1 & 2
    - Mataro > 1 & 2
    - Seraphinite
    - Feline
    - PainEnds
    - xLordLoss
    - Clonmel
    - Mataro
    - Clonmel
    - Eevee > 1 (met tekst) & 2 (met tekst) & 3 (zonder tekst)
    - Science

    Wachtrij:
    - Souvenir

    Per twee covers heb ik ong. twee (en 1/2) dagen nodig. Dit geldt niet voor de weekenden, want dan heb ik meer tijd ^^

    Tot slot: ik maak geen covers om vervolgens tot de ontdekking te komen dat je allang 'n cover van iemand anders hebt. Gelieve dat even te melden, dan kan ik daar rekening mee houden! Want ik heb er alle begrip voor, als je je aanvraag intrekt, omdat 't te lang duurt.


    Het oude topic.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    O, oeps. Ik heb perongeluk jouw username veranderd in xEques, terwijl ik Tisiphone moest veranderen. Goed dat je 't zegt :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hihii. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    heyhey, daar ben ik weer

    Titel?: (hebben we nog niet)
    Andere tekst?: misschien bij alle personen de kracht, maar dat weet ik nog niet, want dan moeten er nog twee bij.
    Afbeeldingen?:
    Ravenclaw:


    (Scorpius Malfoy)


    (1)


    (2)

    Slytherin:


    (Cedric Edward Alis)


    (Sorrow Ephyra Black)


    (Zara Lauren Ailes)

    En als het kan de schilden. Het staat boven het rijtje.
    Sfeer van de cover: Romantiek, Jaloezie, Verdriet, Oorlog.
    Beschrijving van de story: Sorrow en ??? vinden Scorpius allebei leuk. Uiteindelijk vindt Sorrow haar werderhelft toch. Dan breekt de derde tovernaars oorlog uit en alleen de elementen kunnen de oorlog verdrijven.
    Scorpius: Vuur
    1: Water
    2: Aarde
    Cedric: Lucht
    Zara: Licht (en dus ook duisternis)
    Sorrow: Energie/Chakra's en Dood (kan met een aanraking doden. Draagt daarom ook altijd handschoenen)
    Welk lettertype?: Sierlijk, elegants
    Username er bij?: (ik zal het vragen)
    Andere eisen?: Je mag jouw naam erbij zetten zodat ze weten dat die van jou is.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 20:06 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;

    klik1
    klik
    klik
    klik
    -Die blonde steeds ben ik dus, haha. Maar dat zijn de beste foto's die ik je kan geven, nu komt diegene met wie ik het bedoelde!

    klik
    klik
    klik
    klik

    -Prince Harry! haha. Ik hoop dat het je enigszins lukt deze foto's samen te voegen zodat het net is alsof het uit éen camera komt! xxx

    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Die foto's van jou vind ik niet echt super scherp D: Heb je ook foto's waar je alleen op staat?


    "I shut my eyes in order to see.'

    titel: Dream Chronicles, the eternal maze.
    beschrijving van de story etc:

    Faye heeft het geschopt tot de toren, van het kasteel, waar Lilith haar man vasthoud. Als ze hem heeft gevonden vervaagt hij echter. Ze valt in slaap en wordt wakker in een soort stenen kerker. Hieruit ontsnapt ze en vervolgt ze de zoektocht naar haar man.
    username erbij? Hoeft niet
    Afbeeldingen:




    Een beschrijving van de sfeer: Een beetje donker en een paar lichte stukjes.
    Verder wensen: Ik zou bij de titel graag willen dat er eerst Dream Chronicles staat in grote letters en dan in kleinere letters de rest van de titel. Het lettertype mag wel een beetje sprookjesachtig. Het plaatje van het rennende meisje zou ik graag als ondergrond willen.


    26 - 02 - '16

    - *Optioneel > titel Something about your laugh ft. Niall Horan
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc. Maggy, een 16 jarig meisje, heeft net haar HAVO afgerond als er een vreemde donkerblauwe brief in de brievenbus zit. De brief is gericht aan haar broer, die 2 jaar geleden overleed aan Leukemie. Hij blijkt van een jongen uit Ierland te zijn. Maggy besluit hem terug te schrijven, en is verrast als ze een brief terug krijgt. Ze schrijven elkaar steeds vaker en meer, tot James, de jongen uit Ierland, haar vraagt langs te komen. Maggy’s ouders kennen de jongen schijnbaar en laten haar gaan.
    Als ze in Dublin aankomt met het vliegtuig en met “James” mee rijdt naar Mullingar, weet ze zeker dat het Niall Horan is, de blonde jongen uit One Direction. Ze probeert er normaal mee om te gaan, omdat ze hem wilde leren kennen als Niall, niet als Niall Horan uit One Direction.
    Maar dat blijkt niet makkelijk te zijn. Maggy’s gevoelens gaan dieper dan vriendschap en de paparazzi achtervolgt hun overal.
    - *Optioneel > username erbij? Nee
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen; Deze. deze en en deze, tenzij je een beter plaatje van een schrijvende persoon kan vinden
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Vrolijk
    - Verder wensen. Lettertype graag in iets wat met de hand geschreven zou kunnen zijn.
    Dankje! (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 21:34 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Jongens, ik heb 't een beetje druk, dus 't duurt iets langer voor ik een cover maak (: Hoop dat jullie hier begrip voor hebben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    xFreedom schreef:
    - *Optioneel > titel
    Dedicated love
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    /
    - *Optioneel > username erbij?
    Mag naam ook? Zo ja, dan; Lisanne & Saartje.
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    1 23 4. Als je er eentje weglaat omdat het te druk word is het niet erg.
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    Spannend & Winterachtig, maar tegelijkertijd ook zomers. Kijk bij verder wensen.
    - Verder wensen.
    Het gaat over The Hunger Games en de ene kant van de Arena is koud en bedekt met sneeuw, terwijl de andere kant warm is. Misschien kun je er wat mee?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    Titel: District 13 Eventueel daar nog onder: the Hunger Games
    Username: Barnabas
    Afbeeldingen: Deze en deze. Verder mag je zelf nog wel wat leuks erbij verzinnen. :'D
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Dreigend, mysterieus en onvoorspelbaar.
    Verdere wensen: Maak er maar een echte Nynke cover van! *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    OMYGOOSSSHH.
    Dankje, Dankje, Dankje!
    Hij is echt heel mooi geworden :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xRemember:


    "I shut my eyes in order to see.'

    UK schreef:
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;

    klik1
    klik
    klik
    klik
    -Die blonde steeds ben ik dus, haha. Maar dat zijn de beste foto's die ik je kan geven, nu komt diegene met wie ik het bedoelde!

    klik
    klik
    klik
    klik

    -Prince Harry! haha. Ik hoop dat het je enigszins lukt deze foto's samen te voegen zodat het net is alsof het uit éen camera komt! xxx

    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;

    Toch maar 'n foto uit je post gebruikt :Y) Ik heb wat geprobeerd. Je ziet 't nog wel, maar ja :'D Kan altijd nog proberen om 'm aan te passen, maar misschien vind je 'm zo al goed.



    &

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:33 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dankjewel _O_ Je bent de beste cover-maker hier. (flower)


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Graag gedaan en bedankt. Da's erg lief (:


    "I shut my eyes in order to see.'