• I'm kinda bored, dus als er nog iemand is die 'n cover nodig heeft, let me know : D Geef mij even de nodige informatie/eisen door en ik flans een cover voor je in elkaar (: Ik zou 't wel fijn vinden, als je al 'n paar afbeeldingen klaar hebt!

    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    - Verder wensen.

    Voorbeelden:



    &



    &



    &



    &



    Al gemaakte covers:
    - MisPattinson
    - Maysilee
    - Joyable >1 & 2
    - Saph
    - Peeta
    - Negligible
    - Sisseltong > 1 & 2
    - Banshee
    - Joyable
    - Veerleo
    - Bergkristal
    - Philyra
    - MissGroff
    - Purugly
    - Painted
    - Bronte
    - Stryder
    - Mermaids
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Parijs
    - Regen
    - Negligible
    - Moments1D
    - Cinna
    - Purugly
    - NathanSykes
    - MissInsecure
    - Clubbed
    - Naillvember
    - Bergkristal-2 (aangepast)
    - Foxfaces
    - Purugly
    - Eevee
    - Austen > 1 (Onderhuids) & 2 (Breakdown)
    - Inkheart
    - Riverfire
    - Winterwerp
    - xDesire
    - Salem
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Colouredwind > 1 (kleur) & 2 (grijs/wit)
    - Weatherly
    - Remembrall
    - Philyra > 1 & 2 (aangepast)
    - Escritura > 1 & 2 (verschil in lettertype)
    - MrCarrotCake & Achterkant cover
    - Eevee
    - Anhysbys
    - Embraced
    - Eevee
    - Stinson
    - MrCarrotCake
    - Yowic
    - Yowic
    - Bronte
    - Philyra
    - CHINOS
    - Errin > met titel & zonder titel
    - Unplugged
    - Escritura
    - ColouredWind
    - Ingle
    - Leisure
    - Crane
    - Negligible
    - Porthos
    - Interesting
    - Closer
    - Jezabels
    - Ocresta
    - McConaughey
    - Eevee > cover & banner
    - Cadentium
    - Parachutes
    - Jenelle
    - imperfecta
    - Puss
    - Parachutes
    - Eevee > Cover & banner
    - DrayMalfoy
    - Clato > 1 & 2
    - Amused > 1 & 2
    - StarWarsGirl
    - Fierte
    - Stoppable 1 & 2
    - xEques
    - xFreedom
    - Barnabas
    - xRemember
    - UK > 1 & 2
    - Crocker
    - Spotgaai
    - Crocker
    - T0RRES > 1 & 2
    - Mataro > 1 & 2
    - Seraphinite
    - Feline
    - PainEnds
    - xLordLoss
    - Clonmel
    - Mataro
    - Clonmel
    - Eevee > 1 (met tekst) & 2 (met tekst) & 3 (zonder tekst)
    - Science

    Wachtrij:
    - Souvenir

    Per twee covers heb ik ong. twee (en 1/2) dagen nodig. Dit geldt niet voor de weekenden, want dan heb ik meer tijd ^^

    Tot slot: ik maak geen covers om vervolgens tot de ontdekking te komen dat je allang 'n cover van iemand anders hebt. Gelieve dat even te melden, dan kan ik daar rekening mee houden! Want ik heb er alle begrip voor, als je je aanvraag intrekt, omdat 't te lang duurt.


    Het oude topic.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neem je nog aanvragen aan?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 20:16 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Hm, ik wil 'm er wel bij plaatsen, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat 't lang kan duren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)


    Die is echt heel mooi, dankjewel :')

    Eeyore schreef:
    Hm, ik wil 'm er wel bij plaatsen, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat 't lang kan duren.

    Ik heb een topic geopend. En als ik dan nog niets heb zal ik het hier aanvragen. Er zit trouwens toch geen haast bij. c:


    Cool, neat, swell -Cry

    Ocresta schreef:
    (...)
    Ik heb een topic geopend. En als ik dan nog niets heb zal ik het hier aanvragen. Er zit trouwens toch geen haast bij. c:

    Oké! Dan hoor ik 't wel, of niet :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    imperfecta schreef:
    Geen titel, ook geen username.
    Beschrijving: Heather is een meisje die anders is dan de anderen. Ze houdt van mode, en ontwerpt ook haar eigen kleding. Soms ziet ze er wat apart uit. Hierdoor accepteren ze haar niet. Heather trekt zich veel van al het commentaar aan, en wordt depressief. Ze snijdt zichzelf en als ze in de spiegel kijkt ziet ze alleen maar een dik, lelijk meisje.
    Ze heeft het gevoel dat opgeven de beste manier is om van alles af te komen. Ze vindt zichzelf niks waard, en ze heeft verder ook niemand. Haar ouders zijn er nooit, als ze er zijn heeft ze er ruzie mee. Uiteindelijk komt ze iemand tegen die haar het gevoel geeft dat ze wél wat waard is, en dat is iemand waar ze voor zal vechten.
    Sfeer: Verdriet, eenzaamheid, maar ook passie en liefde.
    Ik wil in ieder geval deze foto erin hebben:
    [url]

    [/url]
    Tenzij je zelf iets leuks hebt, maar dat zal wel weer veel tijd enzo kosten, haha.
    Het maakt niet uit of het in kleur is of zwart wit, maar ik wil het niet te fel, wel een beetje rustig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Puss schreef:
    (...)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Laat maar ik moet eerst leren lezen (A)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 22:19 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Parachutes schreef:
    Okee, ik heb nog een request, if you don't mind..

    - Titel > Caged
    - Beschrijving van de story etc. > [The Hunger Games] Gwendolyn is een zestienjarig meisje, dat woont in district zeven. Haar leven ziet er vrij normaal uit voor iemand van haar leeftijd uit district zeven: ze werkt iedere dag, van negen tot zes uur, behalve op zondag. Zondag is dan ook de dag waarop ze volop geniet van haar vrijheid, wat ze doet door uren rond te zwerven in de bossen die zich in het district bevinden, maar ook in de bossen buiten het district, maar dit doet ze enkel als ze alleen is.
    Maar dan gebeurt er iets wat haar rustige, normale leventje verstoort: een groep Peacekeepers valt haar huis binnen en voor ze het weet, wordt ze hardhandig meegenomen, zonder enige uitleg. Vanaf dat moment is niets meer wat het lijkt.

    - Username erbij? > Klein in een hoekje ergens.
    - Afbeeldingen > 1 en dan 2 of 3.
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen > Een donkere, verdrietige sfeer. Je moet het idee krijgen dat dit meisje letterlijk en figuurlijk opgesloten zit.
    - Verder wensen > Ik had zeg maar het idee dat plaatje 2 of 3 (ik ben er niet uit welke ik mooier vind) de basis is en dat de tralies van plaatje 1 (of als jij beter tralies kan vinden is dat ook prima, ik kon namelijk geen beter vinden..) er als het ware overheen vallen, zodat het echt lijkt alsof ze opgesloten zit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)



    Oooh mooi! Dankjewel, jouw covers zijn awesome. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dankje x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    DrayMalfoy schreef:
    Titel: It's All A Game
    beschrijving van de story:
    Het begon als een onschuldige wedstrijd, maar nu is de ernst zoveel malen groter.

    Op de school van () wordt een wedstrijd als grapje bedacht door de schoolleiders. Mensen kunnen zichzelf, of anderen, opgeven om mee te doen. Vier mensen worden uitgekozen en zullen worden toegewezen aan één van de vier leden van de cast die meehelpen. Het begon ontschuldig, totdat de leerlingen erachter komen wat de prijs is als jij wint; een heuse gastrol in de laatste Harry Potter-film en dus de kans de complete cast te ontmoeten.
    En sommige mensen gaan dan ook érg ver om te winnen....

    Verleiding, bedrog en verlies. Maar tevens geluk, liefde en winst.[\ Wie zal de wedstrijd winnen?

    Verhaallijn veranderd, maakt niks uit voor de plaatjes :3
    Username: Liever gewoon Kim.
    Afbeeldingen:




    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Vrolijkheid en iets zwoels (als dat kan) maar met een donker randje :3
    Verdere wensen: Als een plaatje niet goed is, moet je het gewoon zeggen; dan zoek ik een andere (:
    Ik heb het niet gelijk nodig, dus doe lekker rustig aan (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eevee schreef:
    Ben ik weeeeeer :)
    De een ook een banner en de ander cover xd wel andere foto's dit keer :'D

    ---


    - *Optioneel > titel Buzz Lightyear
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc. Harry Styles ontmoet zijn droommeisje, maar zij ziet niet het zelfde in hem.  Ze voelt wel wat voor hem maar ze kunnen niet samen zijn, er staat een te grote straf op haar namens haar werk als ze maar iets probeert. 
    - *Optioneel > username erbij? Fem 
    - Afbeeldingen Harry, Meisje, Buzz
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Idk :') 
    - Verder wensen. Buzz in een hoekje graag (: Sierlijke letters 





    - *Optioneel > titel Buzz Lightyear
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc. Harry Styles ontmoet zijn droommeisje, maar zij ziet niet het zelfde in hem.  Ze voelt wel wat voor hem maar ze kunnen niet samen zijn, er staat een te grote straf op haar namens haar werk als ze maar iets probeert. 
    - *Optioneel > username erbij? Fem 
    - Afbeeldingen Harry, Meisje, Buzz
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Idk :') 
    - Verder wensen. Buzz in een hoekje graag (:  Wel ander lettertype als de eerste, nog steeds sierlijk! 

    Cover:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)


    gaaf (: Dank je (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eevee schreef:
    Ben ik weeeeeer :)
    De een ook een banner en de ander cover xd wel andere foto's dit keer :'D

    ---


    - *Optioneel > titel Buzz Lightyear
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc. Harry Styles ontmoet zijn droommeisje, maar zij ziet niet het zelfde in hem.  Ze voelt wel wat voor hem maar ze kunnen niet samen zijn, er staat een te grote straf op haar namens haar werk als ze maar iets probeert. 
    - *Optioneel > username erbij? Fem 
    - Afbeeldingen Harry, Meisje, Buzz
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Idk :') 
    - Verder wensen. Buzz in een hoekje graag (: Sierlijke letters 





    - *Optioneel > titel Buzz Lightyear
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc. Harry Styles ontmoet zijn droommeisje, maar zij ziet niet het zelfde in hem.  Ze voelt wel wat voor hem maar ze kunnen niet samen zijn, er staat een te grote straf op haar namens haar werk als ze maar iets probeert. 
    - *Optioneel > username erbij? Fem 
    - Afbeeldingen Harry, Meisje, Buzz
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Idk :') 
    - Verder wensen. Buzz in een hoekje graag (:  Wel ander lettertype als de eerste, nog steeds sierlijk! 

    Banner:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:01 ]


    "I shut my eyes in order to see.'