• I'm kinda bored, dus als er nog iemand is die 'n cover nodig heeft, let me know : D Geef mij even de nodige informatie/eisen door en ik flans een cover voor je in elkaar (: Ik zou 't wel fijn vinden, als je al 'n paar afbeeldingen klaar hebt!

    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    - Verder wensen.

    Voorbeelden:



    &



    &



    &



    &



    Al gemaakte covers:
    - MisPattinson
    - Maysilee
    - Joyable >1 & 2
    - Saph
    - Peeta
    - Negligible
    - Sisseltong > 1 & 2
    - Banshee
    - Joyable
    - Veerleo
    - Bergkristal
    - Philyra
    - MissGroff
    - Purugly
    - Painted
    - Bronte
    - Stryder
    - Mermaids
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Parijs
    - Regen
    - Negligible
    - Moments1D
    - Cinna
    - Purugly
    - NathanSykes
    - MissInsecure
    - Clubbed
    - Naillvember
    - Bergkristal-2 (aangepast)
    - Foxfaces
    - Purugly
    - Eevee
    - Austen > 1 (Onderhuids) & 2 (Breakdown)
    - Inkheart
    - Riverfire
    - Winterwerp
    - xDesire
    - Salem
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Colouredwind > 1 (kleur) & 2 (grijs/wit)
    - Weatherly
    - Remembrall
    - Philyra > 1 & 2 (aangepast)
    - Escritura > 1 & 2 (verschil in lettertype)
    - MrCarrotCake & Achterkant cover
    - Eevee
    - Anhysbys
    - Embraced
    - Eevee
    - Stinson
    - MrCarrotCake
    - Yowic
    - Yowic
    - Bronte
    - Philyra
    - CHINOS
    - Errin > met titel & zonder titel
    - Unplugged
    - Escritura
    - ColouredWind
    - Ingle
    - Leisure
    - Crane
    - Negligible
    - Porthos
    - Interesting
    - Closer
    - Jezabels
    - Ocresta
    - McConaughey
    - Eevee > cover & banner
    - Cadentium
    - Parachutes
    - Jenelle
    - imperfecta
    - Puss
    - Parachutes
    - Eevee > Cover & banner
    - DrayMalfoy
    - Clato > 1 & 2
    - Amused > 1 & 2
    - StarWarsGirl
    - Fierte
    - Stoppable 1 & 2
    - xEques
    - xFreedom
    - Barnabas
    - xRemember
    - UK > 1 & 2
    - Crocker
    - Spotgaai
    - Crocker
    - T0RRES > 1 & 2
    - Mataro > 1 & 2
    - Seraphinite
    - Feline
    - PainEnds
    - xLordLoss
    - Clonmel
    - Mataro
    - Clonmel
    - Eevee > 1 (met tekst) & 2 (met tekst) & 3 (zonder tekst)
    - Science

    Wachtrij:
    - Souvenir

    Per twee covers heb ik ong. twee (en 1/2) dagen nodig. Dit geldt niet voor de weekenden, want dan heb ik meer tijd ^^

    Tot slot: ik maak geen covers om vervolgens tot de ontdekking te komen dat je allang 'n cover van iemand anders hebt. Gelieve dat even te melden, dan kan ik daar rekening mee houden! Want ik heb er alle begrip voor, als je je aanvraag intrekt, omdat 't te lang duurt.


    Het oude topic.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Puss schreef:





    En zou je er dan expected love op kunnen zetten ergens?

    Heb je er misschien wat meer info bij? Zoals de sfeer? :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Heb je er misschien wat meer info bij? Zoals de sfeer? :Y)


    Doe maar donker en sprookjesachtig en ah wacht ik heb ook nog een beschrijving voor je.


    Je kunt zeggen dat alle verhalen beginnen, er was een doodnormaal meisje, er was een jongen die beroemd was of populair en ze raakten verliefd op elkaar. Ze hadden seks voor de eerste keer, een eerste kus, dat soort dingen. Maar wat als het al allemaal voorbestemd was? Wat als zij de enige die de oorlog konden stoppen? Wat als zij de uitverkorenen waren?


    SLOAN.

    Eevee schreef:
    Titel: -
    Beschrijving v/d Story: Justin Bieber en Sophia Miller ontmoeten elkaar bij het uitlaten van hun pup op toeval. Hij trekt Sophia helaas wel mee in een wereld van verschil!
    -standard idea ;x-
    Username erbij: No, thanks, just Fem
    Afbeeldingen: Justin, Sophia, Background
    Beschrijven van de sfeer: Gezelligheid (:
    Vedere wensen: Sophia in het rechterbovenhoekje en Justin in het linkeronderhoekje, (:, o ja, en als het kan ook graag een banner er van maken :4


    De banner komt nog ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dankjeeeee!


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Titel: -
    Beschrijving v/d Story: Justin Bieber en Sophia Miller ontmoeten elkaar bij het uitlaten van hun pup op toeval. Hij trekt Sophia helaas wel mee in een wereld van verschil!
    -standard idea ;x-
    Username erbij: No, thanks, just Fem
    Afbeeldingen: Justin, Sophia, Background
    Beschrijven van de sfeer: Gezelligheid (:
    Vedere wensen: Sophia in het rechterbovenhoekje en Justin in het linkeronderhoekje, (:, o ja, en als het kan ook graag een banner er van maken :4


    De banner.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cadentium schreef:
    Whuut! Jouw covers zijn echt géniaaal!

    Titel: 10 (Graag erop)
    beschrijving van de story etc.: Het verhaal gaat over een meisje wat samen met haar klas op kamp gaat. Eerst worden hun 3 begeleiders vermoord en langzaam maar zeker komt de moordenaar dichterbij. Het verhaal staat trouwens (nog) niet op Quizlet.
    Username erbij? Nee
    Afbeeldingen:

    Ik wil graag dat dit de wat ''overheersende'' afbeelding is.



    Deze echt wat meer op de achtergrond.



    En deze kun je in een hoekje of op de achtergrond erbij zetten.



    Feel free to experiment, als je het wat anders wil indelen; ga je gang!

    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Een koude mysterieuze en donkere sfeer.

    Alvast bedankt (: !

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)


    De banner.


    Danke schön!


    ' Nyctophilia '

    Okee, ik heb nog een request, if you don't mind..

    - Titel > Caged
    - Beschrijving van de story etc. > [The Hunger Games] Gwendolyn is een zestienjarig meisje, dat woont in district zeven. Haar leven ziet er vrij normaal uit voor iemand van haar leeftijd uit district zeven: ze werkt iedere dag, van negen tot zes uur, behalve op zondag. Zondag is dan ook de dag waarop ze volop geniet van haar vrijheid, wat ze doet door uren rond te zwerven in de bossen die zich in het district bevinden, maar ook in de bossen buiten het district, maar dit doet ze enkel als ze alleen is.
    Maar dan gebeurt er iets wat haar rustige, normale leventje verstoort: een groep Peacekeepers valt haar huis binnen en voor ze het weet, wordt ze hardhandig meegenomen, zonder enige uitleg. Vanaf dat moment is niets meer wat het lijkt.

    - Username erbij? > Klein in een hoekje ergens.
    - Afbeeldingen > 1 en dan 2 of 3.
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen > Een donkere, verdrietige sfeer. Je moet het idee krijgen dat dit meisje letterlijk en figuurlijk opgesloten zit.
    - Verder wensen > Ik had zeg maar het idee dat plaatje 2 of 3 (ik ben er niet uit welke ik mooier vind) de basis is en dat de tralies van plaatje 1 (of als jij beter tralies kan vinden is dat ook prima, ik kon namelijk geen beter vinden..) er als het ware overheen vallen, zodat het echt lijkt alsof ze opgesloten zit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ben ik weeeeeer :)
    De een ook een banner en de ander cover xd wel andere foto's dit keer :'D

    ---


    - *Optioneel > titel Buzz Lightyear
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc. Harry Styles ontmoet zijn droommeisje, maar zij ziet niet het zelfde in hem.  Ze voelt wel wat voor hem maar ze kunnen niet samen zijn, er staat een te grote straf op haar namens haar werk als ze maar iets probeert. 
    - *Optioneel > username erbij? Fem 
    - Afbeeldingen Harry, Meisje, Buzz
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Idk :') 
    - Verder wensen. Buzz in een hoekje graag (: Sierlijke letters 





    - *Optioneel > titel Buzz Lightyear
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc. Harry Styles ontmoet zijn droommeisje, maar zij ziet niet het zelfde in hem.  Ze voelt wel wat voor hem maar ze kunnen niet samen zijn, er staat een te grote straf op haar namens haar werk als ze maar iets probeert. 
    - *Optioneel > username erbij? Fem 
    - Afbeeldingen Harry, Meisje, Buzz
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Idk :') 
    - Verder wensen. Buzz in een hoekje graag (:  Wel ander lettertype als de eerste, nog steeds sierlijk! 


    ' Nyctophilia '

    Eeyore schreef:
    (...)



    Ik zie hem nu pas ;$! Hij is echt heeel mooi! Dank je wel!


    The odds are néver in our favor.

    Titel: It's All A Game
    beschrijving van de story:

    Het begon als een onschuldige wedstrijd, maar nu is de ernst zoveel malen groter.

    Op de school van () wordt een wedstrijd als grapje bedacht door de schoolleiders. Mensen kunnen zichzelf, of anderen, opgeven om mee te doen. Vier mensen worden uitgekozen en zullen worden toegewezen aan één van de vier leden van de cast die meehelpen. Het begon ontschuldig, totdat de leerlingen erachter komen wat de prijs is als jij wint; een heuse gastrol in de laatste Harry Potter-film en dus de kans de complete cast te ontmoeten.
    En sommige mensen gaan dan ook érg ver om te winnen....

    Verleiding, bedrog en verlies. Maar tevens geluk, liefde en winst.[\ Wie zal de wedstrijd winnen?

    Verhaallijn veranderd, maakt niks uit voor de plaatjes :3
    Username: Liever gewoon Kim.
    Afbeeldingen:




    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Vrolijkheid en iets zwoels (als dat kan) maar met een donker randje :3
    Verdere wensen: Als een plaatje niet goed is, moet je het gewoon zeggen; dan zoek ik een andere (:
    Ik heb het niet gelijk nodig, dus doe lekker rustig aan (:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 21:03 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik neem even geen nieuwe aanvragen aan, want anders kom ik erin om :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Parachutes schreef:
    - Titel > Connected (met ondertitel 'Het Doolhof', als dat erop past en mooi is enzo.)
    - Beschrijving van de story etc. > Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    - Username erbij? > Alleen als het er mooi bij past.
    - Afbeeldingen > 1 2 3
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen > Een beetje donkere, gespannen sfeer. Het moet duidelijk zijn dat er spanning is tussen de twee meisjes die op de cover staan.
    - Verder wensen > Als het kan, wil ik het liefste dat eerste plaatje als achtergrond, en die twee meisjes wil ik tegenover elkaar hebben, zodat ze met hun gezichten naar elkaar toe staan, volg je me? (': En dan de ene helemaal links en de ander helemaal rechts.

    Alleen als je tijd hebt hoor, want ik zie dat je een hele hoop requests hebt enzo. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)



    Wauwie, dankjewel! ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jenelle schreef:
    Titel : I just need your arms around me ~ Justin Bieber.
    Beschrijving : Lilian is een meisje van 17 dat aan de drugs is door foute vriendjes. Haar moeder stuurt haar naar Canada, middle of nowhere, in de hoop dat ze stopt en de oude vrolijke Lilian wordt. Daar ontmoe ze Justin en ze worden close. Totdat ze weer naar huis moet en terugkeert naar haar oud drugs leventje. Justin gaat er alles aan doen om Lillian te helpen.
    Username : Nee dankje.
    Fot's : Ik kon alleen deze vinden Klik Ik hoop dat dat niet erg is?
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen : een beetje drama achtig. Verdriet.
    Verdere wensen : Ik zou graag wel een foto van Bieber erbij willen hebben, en misschien 2 armen die iemand omhelst ofzo?

    Ik hoop dat je er iets mee kan, dankje :')


    "I shut my eyes in order to see.'