• I'm kinda bored, dus als er nog iemand is die 'n cover nodig heeft, let me know : D Geef mij even de nodige informatie/eisen door en ik flans een cover voor je in elkaar (: Ik zou 't wel fijn vinden, als je al 'n paar afbeeldingen klaar hebt!

    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    - Verder wensen.

    Voorbeelden:



    &



    &



    &



    &



    Al gemaakte covers:
    - MisPattinson
    - Maysilee
    - Joyable >1 & 2
    - Saph
    - Peeta
    - Negligible
    - Sisseltong > 1 & 2
    - Banshee
    - Joyable
    - Veerleo
    - Bergkristal
    - Philyra
    - MissGroff
    - Purugly
    - Painted
    - Bronte
    - Stryder
    - Mermaids
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Parijs
    - Regen
    - Negligible
    - Moments1D
    - Cinna
    - Purugly
    - NathanSykes
    - MissInsecure
    - Clubbed
    - Naillvember
    - Bergkristal-2 (aangepast)
    - Foxfaces
    - Purugly
    - Eevee
    - Austen > 1 (Onderhuids) & 2 (Breakdown)
    - Inkheart
    - Riverfire
    - Winterwerp
    - xDesire
    - Salem
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Colouredwind > 1 (kleur) & 2 (grijs/wit)
    - Weatherly
    - Remembrall
    - Philyra > 1 & 2 (aangepast)
    - Escritura > 1 & 2 (verschil in lettertype)
    - MrCarrotCake & Achterkant cover
    - Eevee
    - Anhysbys
    - Embraced
    - Eevee
    - Stinson
    - MrCarrotCake
    - Yowic
    - Yowic
    - Bronte
    - Philyra
    - CHINOS
    - Errin > met titel & zonder titel
    - Unplugged
    - Escritura
    - ColouredWind
    - Ingle
    - Leisure
    - Crane
    - Negligible
    - Porthos
    - Interesting
    - Closer
    - Jezabels
    - Ocresta
    - McConaughey
    - Eevee > cover & banner
    - Cadentium
    - Parachutes
    - Jenelle
    - imperfecta
    - Puss
    - Parachutes
    - Eevee > Cover & banner
    - DrayMalfoy
    - Clato > 1 & 2
    - Amused > 1 & 2
    - StarWarsGirl
    - Fierte
    - Stoppable 1 & 2
    - xEques
    - xFreedom
    - Barnabas
    - xRemember
    - UK > 1 & 2
    - Crocker
    - Spotgaai
    - Crocker
    - T0RRES > 1 & 2
    - Mataro > 1 & 2
    - Seraphinite
    - Feline
    - PainEnds
    - xLordLoss
    - Clonmel
    - Mataro
    - Clonmel
    - Eevee > 1 (met tekst) & 2 (met tekst) & 3 (zonder tekst)
    - Science

    Wachtrij:
    - Souvenir

    Per twee covers heb ik ong. twee (en 1/2) dagen nodig. Dit geldt niet voor de weekenden, want dan heb ik meer tijd ^^

    Tot slot: ik maak geen covers om vervolgens tot de ontdekking te komen dat je allang 'n cover van iemand anders hebt. Gelieve dat even te melden, dan kan ik daar rekening mee houden! Want ik heb er alle begrip voor, als je je aanvraag intrekt, omdat 't te lang duurt.


    Het oude topic.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nieuwe aanvragen zijn weer welkom (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Helaas, ik heb geen covers meer nodig, aangezien jij er gisteren al eentje voor me hebt gemaakt. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jammer :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nog een cover nodig ^^

    Titel: Bloed, zweet en tranen.
    Eventuele andere tekst: -
    Sfeer: Triest, verdrietig
    Afbeeldingen*:




    Eventuele naam/username: Rebirthing
    Eventuele korte uitleg over je story: [naam] ziet het allemaal niet meer zitten. Ze heeft een moeilijk leven: ze wordt gepest, ook door haar crush, haar vrienden groep valt uit elkaar en haar ouders staan op het punt om te scheiden. Ze maakt plannen om zelfmoord te plegen, maar zal ze die ook daadwerkelijk uitvoeren?
    Eventuele andere eisen**: Het liefst het plaatje met de gemene meisjes in het midden, de verdrietige ogen van het tweede meisje moeten goed te zien zijn en het meisje dat ontsnapt mag wel een beetje op de achtergrond.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 10:00 ]


    26 - 02 - '16

    Yeah! Dankje (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Crocker schreef:
    Ik heb nog een cover nodig ^^

    Titel: Bloed, zweet en tranen.
    Eventuele andere tekst: -
    Sfeer: Triest, verdrietig
    Afbeeldingen*:




    Eventuele naam/username: Rebirthing
    Eventuele korte uitleg over je story: [naam] ziet het allemaal niet meer zitten. Ze heeft een moeilijk leven: ze wordt gepest, ook door haar crush, haar vrienden groep valt uit elkaar en haar ouders staan op het punt om te scheiden. Ze maakt plannen om zelfmoord te plegen, maar zal ze die ook daadwerkelijk uitvoeren?
    Eventuele andere eisen**: Het liefst het plaatje met de gemene meisjes in het midden, de verdrietige ogen van het tweede meisje moeten goed te zien zijn en het meisje dat ontsnapt mag wel een beetje op de achtergrond.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Titel: Back to red for her
    Beschrijving van de story etc.: Als je het wilt, stuur ik je een pb met de beschrijving. Maar dat is alleen als je het zelf nodig vind c:
    Username erbij? Nee
    Afbeeldingen: Nicole Richie - Fernando Torres - Liverpool FC - Chelsea FC - Achtergrond Graag die van Liverpool en Chelsea zo ver mogelijk uit elkaar.
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Afstandelijk, verlangend, doorzettend.
    Verdere wensen: Niet teveel rotzooien met de kleur(en) van de cover dus geen felle kleuren of dingen een hele andere kleur geven en zo (:
    Kan de titel in JSL Ancient Font en daarvan de schuingedrukte. En de tekst: YOU'LL NEVER WALK ALONE in het lettertype DK CRISS CROSS FONT. De titel veel groter als de andere tekst. Tekst het liefste zwart of wit.

    Ik heb nog geen cover voor het verhaal, het verhaal staat nog niet online namelijk. Wel al bij meerdere een aanvraag ingediend.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 17:54 ]

    Jaqen schreef:
    (...)



    Wauw! Hij is prachtig!


    26 - 02 - '16

    *Optioneel > Red Fear
    - *Optioneel > als je het echt nodig zou hebben, moet je het maar vragen, dan pb ik het je.
    - *Optioneel > Nee hooft niet hoor.
    - Afbeeldingen > Foto 1 , Foto 2 , Foto 3 en foto 4
    - dramatische sombere sfeer, een beetje een pijnlijke sfeer eigenlijk.
    - Het lettertype mag iets sierlijks zijn, en liefst niet te veel felle kleuren. (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 19:08 ]


    Tears are words the heart can't say.

    T0RRES schreef:
    Titel: Back to red for her
    Beschrijving van de story etc.: Als je het wilt, stuur ik je een pb met de beschrijving. Maar dat is alleen als je het zelf nodig vind c:
    Username erbij? Nee
    Afbeeldingen: Nicole Richie - Fernando Torres - Liverpool FC - Chelsea FC - Achtergrond Graag die van Liverpool en Chelsea zo ver mogelijk uit elkaar.
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Afstandelijk, verlangend, doorzettend.
    Verdere wensen: Niet teveel rotzooien met de kleur(en) van de cover dus geen felle kleuren of dingen een hele andere kleur geven en zo (:
    Kan de titel in JSL Ancient Font en daarvan de schuingedrukte. En de tekst: YOU'LL NEVER WALK ALONE in het lettertype DK CRISS CROSS FONT. De titel veel groter als de andere tekst. Tekst het liefste zwart of wit.

    Ik heb nog geen cover voor het verhaal, het verhaal staat nog niet online namelijk. Wel al bij meerdere een aanvraag ingediend.



    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:43 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn topics


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Ontzettend bedankt voor de cover(s)!

    - *Optioneel > titel Zou ik die er zelf op mogen zetten? :)
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen; Achtergrond, 1 óf 2 en 3. Misschien is dit een mooie texture, maar dat mag jezelf kijken of dat er leuk/mooi bij past.
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Een beetje een mysterieuze, mistige sfeer. Een 'licht aan het eind van de tunnel' idee? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar in eerste instantie gaat alles mis en daarna wordt het beter. Ik weet niet of je daar iets mee kan.....:X
    - Verder wensen. Het liefst in png opgeslagen, het is niet erg als dat niet zo is, maar het liefst wel.

    Alvast héél erg bedankt! (flower)


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Het oude idee voor nanowrimo leek toch niet zo'n geweldig idee, dus ik begin aan een nieuw idee en ik heb dus een nieuwe cover nodig. als je er nog een wilt maken :3

    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel: Kattenogen
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij? Rebirthing
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;


    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; mysterieus, vooral de kat moet mysterieus uitkomen.
    - Verder wensen. dat was het eigenlijk wel :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 16:38 ]


    26 - 02 - '16

    Morgen ga ik op vakantie en ben ik 10 dagen afwezig. Ik zal tijdens de komende tien dagen dus geen covers maken.


    "I shut my eyes in order to see.'