• Ik heb voor engels een presentatie over amerika, om nog precieser te zijn, the american dream. En ik zit dus in een groepje van 5 maar ik ben de enige die het kan maken aangezien ik de enige ben die er blijkbaar slim genoeg van ben, en dat klopt voor geen meter. Ik heb maar 1 kreupele hersencel. (mocht je je afvragen hoe dat is gebeurd, het probeerde zich te delen) Anyway.... niemand is online en ik ben de enige met alle bestanden. Zal ik nou wel of niet die presentatie proberen te maken? Ik denk dat het gwn beter is om niet te doen want ik red het niet om in m'n eentje te maken want tis gwn teveel werk voor 1 persoon voor op 1 avond.
    En sowieso heeft waarschijnlijk niemand van onze klas het af aangezien we het pas gister hebben opgegeven en we er maar 1 les aan hebben besteden. Doen of niet?

    Als jij een goed cijfer wil en bereid bent daarvoor al het werk op je te nemen, dan moet je het doen. Alleen zou ik daarna wel - misschien door je ouders? - even het werk na laten kijken om te zien of het taalgebruik wel klopt, want je maakt nogal wat foutjes in wat je net hebt beschreven.
    Misschien kan je anders eventueel je klasgenoten bellen? Ik neem aan dat ze een mobiel of telefoon thuis hebben, dus dan kan je beter eerst proberen ze aan de lijn te krijgen, dan kunnen zij misschien ook nog wat werk doen en hoef jij niet alles te doen. Succes ermee!


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb voor Engels een presentatie over Amerika, om nog preciezer te zijn, the American Dream. En ik zit dus in een groepje van 5 maar ik ben de enige die het kan maken aangezien ik de enige ben die er blijkbaar slim genoeg voor is en dat klopt voor geen meter. Ik heb maar 1 kreupele hersencel. (mocht je je afvragen hoe dat is gebeurd, hij probeerde zich te delen) Anyway.... niemand is online en ik ben de enige met alle bestanden. Zal ik nou wel of niet die presentatie proberen te maken? Ik denk dat het gewoon beter is om niet te doen want ik red het niet om in m'n eentje te maken want het is te veel werk voor één persoon voor op één avond.
    En sowieso heeft waarschijnlijk niemand van onze klas het af aangezien we het pas gisteren hebben opgekregen en we er maar één les aan hebben besteed. Doen of niet?


    Meisje, ik zou er helemaal voor gaan. Ik ben ook druk met school ;)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:50 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Neem contact op met je leerkracht, het is niet de bedoeling dat je het alleen maakt, tenzij dat jij dan het maximum krijgt en de rest een buis.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou gewoon een begin maken, laten zien dat je er wel aan gewerkt hebt tenminste. Wel wil ik je herinneren dat je in een groepje zit, en dat dat betekend dat je dus zeker niet alles in je eentje hoeft te doen. Maak een begin, kijk hoever je komt. Probeer de anderen te bereiken, per sms bijvoorbeeld, en als dat lukt spreek af wie wat doet.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    LaJoie schreef:
    Neem contact op met je leerkracht, het is niet de bedoeling dat je het alleen maakt, tenzij dat jij dan het maximum krijgt en de rest een buis.

    Accidental schreef:
    Ik heb voor Engels een presentatie over Amerika, om nog preciezer te zijn, the American Dream. En ik zit dus in een groepje van 5 maar ik ben de enige die het kan maken aangezien ik de enige ben die er blijkbaar slim genoeg voor is en dat klopt voor geen meter. Ik heb maar 1 kreupele hersencel. (mocht je je afvragen hoe dat is gebeurd, hij probeerde zich te delen) Anyway.... niemand is online en ik ben de enige met alle bestanden. Zal ik nou wel of niet die presentatie proberen te maken? Ik denk dat het gewoon beter is om niet te doen want ik red het niet om in m'n eentje te maken want het is te veel werk voor één persoon voor op één avond.
    En sowieso heeft waarschijnlijk niemand van onze klas het af aangezien we het pas gisteren hebben opgekregen en we er maar één les aan hebben besteed. Doen of niet?


    Meisje, ik zou er helemaal voor gaan. Ik ben ook druk met school ;)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:06 ]


    comfort in c h a o s

    LaJoie schreef:
    Neem contact op met je leerkracht, het is niet de bedoeling dat je het alleen maakt, tenzij dat jij dan het maximum krijgt en de rest een buis.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LaJoie schreef:
    Neem contact op met je leerkracht, het is niet de bedoeling dat je het alleen maakt, tenzij dat jij dan het maximum krijgt en de rest een buis.

    Het probleem is dat onze leraar boos was op onze klas en niemand online wilt komen en ik heb van maar 1tje het nmmr. En mijn docent is de laatste tijd nogal onredelijk tegen ons, en ik zeg dat niet omdat ik heb stom vind ofzo. Engels is 1 van mijn favo vakken. ugh, vaagheid.

    Xion schreef:
    (...)
    Het probleem is dat onze leraar boos was op onze klas en niemand online wilt komen en ik heb van maar 1tje het nmmr. En mijn docent is de laatste tijd nogal onredelijk tegen ons, en ik zeg dat niet omdat ik heb stom vind ofzo. Engels is 1 van mijn favo vakken. ugh, vaagheid.

    Heb je geen schoolsite waarop je kan mailen naar je leerkrachten zoals Smartschool ofzo? Anders verdeel je het werk tussen jou en degene waarvan je het nummer hebt en meld je het morgen aan je leerkracht.


    Has no one told you she's not breathing?

    vocalizer schreef:
    Ik zou gewoon een begin maken, laten zien dat je er wel aan gewerkt hebt tenminste. Wel wil ik je herinneren dat je in een groepje zit, en dat dat betekend dat je dus zeker niet alles in je eentje hoeft te doen. Maak een begin, kijk hoever je komt. Probeer de anderen te bereiken, per sms bijvoorbeeld, en als dat lukt spreek af wie wat doet.

    Opzicht heb ik veel af, maar ik moet voor iedereen dan ook nog tekst schrijven en een powerpoint en al die dingen. En ik bedoel met veel al de eerste dia en ik heb al alle info die ik moet hebben.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Heb je geen schoolsite waarop je kan mailen naar je leerkrachten zoals Smartschool ofzo? Anders verdeel je het werk tussen jou en degene waarvan je het nummer hebt en meld je het morgen aan je leerkracht.

    We hebben wel een schoolsite maar je kunt niet naar docenten mailen. Het is nogal vaag. En nu heb ik een grappig verhaal over diegene waarvan ik wel het nmmr heb. Haar computer is letterlijk ontploft.

    Accidental schreef:
    Ik heb voor Engels een presentatie over Amerika, om nog preciezer te zijn, the American Dream. En ik zit dus in een groepje van 5 maar ik ben de enige die het kan maken aangezien ik de enige ben die er blijkbaar slim genoeg voor is en dat klopt voor geen meter. Ik heb maar 1 kreupele hersencel. (mocht je je afvragen hoe dat is gebeurd, hij probeerde zich te delen) Anyway.... niemand is online en ik ben de enige met alle bestanden. Zal ik nou wel of niet die presentatie proberen te maken? Ik denk dat het gewoon beter is om niet te doen want ik red het niet om in m'n eentje te maken want het is te veel werk voor één persoon voor op één avond.
    En sowieso heeft waarschijnlijk niemand van onze klas het af aangezien we het pas gisteren hebben opgekregen en we er maar één les aan hebben besteed. Doen of niet?


    Meisje, ik zou er helemaal voor gaan. Ik ben ook druk met school ;)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:05 ]


    Ex astris, sciencia

    Accidental schreef:
    Ik heb voor Engels een presentatie over Amerika, om nog preciezer te zijn, the American Dream. En ik zit dus in een groepje van 5 maar ik ben de enige die het kan maken aangezien ik de enige ben die er blijkbaar slim genoeg voor is en dat klopt voor geen meter. Ik heb maar 1 kreupele hersencel. (mocht je je afvragen hoe dat is gebeurd, hij probeerde zich te delen) Anyway.... niemand is online en ik ben de enige met alle bestanden. Zal ik nou wel of niet die presentatie proberen te maken? Ik denk dat het gewoon beter is om niet te doen want ik red het niet om in m'n eentje te maken want het is te veel werk voor één persoon voor op één avond.
    En sowieso heeft waarschijnlijk niemand van onze klas het af aangezien we het pas gisteren hebben opgekregen en we er maar één les aan hebben besteed. Doen of niet?


    Meisje, ik zou er helemaal voor gaan.


    ^ this, exactly c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.