• I'm kinda bored, dus als er nog iemand is die 'n cover nodig heeft, let me know : D Geef mij even de nodige informatie/eisen door en ik flans een cover voor je in elkaar (: Ik zou 't wel fijn vinden, als je al 'n paar afbeeldingen klaar hebt!

    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    - Verder wensen.

    Voorbeelden:



    &



    &



    &



    &



    Al gemaakte covers:
    - MisPattinson
    - Maysilee
    - Joyable >1 & 2
    - Saph
    - Peeta
    - Negligible
    - Sisseltong > 1 & 2
    - Banshee
    - Joyable
    - Veerleo
    - Bergkristal
    - Philyra
    - MissGroff
    - Purugly
    - Painted
    - Bronte
    - Stryder
    - Mermaids
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Parijs
    - Regen
    - Negligible
    - Moments1D
    - Cinna
    - Purugly
    - NathanSykes
    - MissInsecure
    - Clubbed
    - Naillvember
    - Bergkristal-2 (aangepast)
    - Foxfaces
    - Purugly
    - Eevee
    - Austen > 1 (Onderhuids) & 2 (Breakdown)
    - Inkheart
    - Riverfire
    - Winterwerp
    - xDesire
    - Salem
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Colouredwind > 1 (kleur) & 2 (grijs/wit)
    - Weatherly
    - Remembrall
    - Philyra > 1 & 2 (aangepast)
    - Escritura > 1 & 2 (verschil in lettertype)
    - MrCarrotCake & Achterkant cover
    - Eevee
    - Anhysbys
    - Embraced
    - Eevee
    - Stinson
    - MrCarrotCake
    - Yowic
    - Yowic
    - Bronte
    - Philyra
    - CHINOS
    - Errin > met titel & zonder titel
    - Unplugged
    - Escritura
    - ColouredWind
    - Ingle
    - Leisure
    - Crane
    - Negligible
    - Porthos
    - Interesting
    - Closer
    - Jezabels
    - Ocresta
    - McConaughey
    - Eevee > cover & banner
    - Cadentium
    - Parachutes
    - Jenelle
    - imperfecta
    - Puss
    - Parachutes
    - Eevee > Cover & banner
    - DrayMalfoy
    - Clato > 1 & 2
    - Amused > 1 & 2
    - StarWarsGirl
    - Fierte
    - Stoppable 1 & 2
    - xEques
    - xFreedom
    - Barnabas
    - xRemember
    - UK > 1 & 2
    - Crocker
    - Spotgaai
    - Crocker
    - T0RRES > 1 & 2
    - Mataro > 1 & 2
    - Seraphinite
    - Feline
    - PainEnds
    - xLordLoss
    - Clonmel
    - Mataro
    - Clonmel
    - Eevee > 1 (met tekst) & 2 (met tekst) & 3 (zonder tekst)
    - Science

    Wachtrij:
    - Souvenir

    Per twee covers heb ik ong. twee (en 1/2) dagen nodig. Dit geldt niet voor de weekenden, want dan heb ik meer tijd ^^

    Tot slot: ik maak geen covers om vervolgens tot de ontdekking te komen dat je allang 'n cover van iemand anders hebt. Gelieve dat even te melden, dan kan ik daar rekening mee houden! Want ik heb er alle begrip voor, als je je aanvraag intrekt, omdat 't te lang duurt.


    Het oude topic.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Jullie gunnen me ook geen rust (cat)


    Lol, I'm sorry dear! :}


    ' Nyctophilia '

    - Titel > Connected (met ondertitel 'Het Doolhof', als dat erop past en mooi is enzo.)
    - Beschrijving van de story etc. > Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    - Username erbij? > Alleen als het er mooi bij past.
    - Afbeeldingen > 1 2 3
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen > Een beetje donkere, gespannen sfeer. Het moet duidelijk zijn dat er spanning is tussen de twee meisjes die op de cover staan.
    - Verder wensen > Als het kan, wil ik het liefste dat eerste plaatje als achtergrond, en die twee meisjes wil ik tegenover elkaar hebben, zodat ze met hun gezichten naar elkaar toe staan, volg je me? (': En dan de ene helemaal links en de ander helemaal rechts.

    Alleen als je tijd hebt hoor, want ik zie dat je een hele hoop requests hebt enzo. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, hoor. Doe er nog maar een schepje bovenop! (no_chears)

    Na'ah. Ik ben blij met al die aanvragen, hoor :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Ja, hoor. Doe er nog maar een schepje bovenop! (no_chears)

    Na'ah. Ik ben blij met al die aanvragen, hoor :Y)


    Hehe, sorry. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ocresta schreef:
    titel -
    beschrijving van de story etc. Sebastian werkt als journalist. Hij doet zijn job graag, maar zou liever wat interessantere artikels schrijven. Zijn baas geeft hem een onmogelijke opdracht; als hij achter het geheim van de football ster, Dave Karofsky, komt krijgt hij de promotie war hij al zo lang op wacht.
    username erbij? -
    Afbeeldingen Dave; 1, Sebastian; 1 of 2
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; -
    Verder wensen. -


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)


    Perfect.
    Omg. Dank je, dank je, dank je.


    Cool, neat, swell -Cry

    Graag gedaan :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Titel : I just need your arms around me ~ Justin Bieber.
    Beschrijving : Lilian is een meisje van 17 dat aan de drugs is door foute vriendjes. Haar moeder stuurt haar naar Canada, middle of nowhere, in de hoop dat ze stopt en de oude vrolijke Lilian wordt. Daar ontmoe ze Justin en ze worden close. Totdat ze weer naar huis moet en terugkeert naar haar oud drugs leventje. Justin gaat er alles aan doen om Lillian te helpen.
    Username : Nee dankje.
    Fot's : Ik kon alleen deze vinden Klik Ik hoop dat dat niet erg is?
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen : een beetje drama achtig. Verdriet.
    Verdere wensen : Ik zou graag wel een foto van Bieber erbij willen hebben, en misschien 2 armen die iemand omhelst ofzo?

    Ik hoop dat je er iets mee kan, dankje :')

    Geen titel, ook geen username.
    Beschrijving: Heather is een meisje die anders is dan de anderen. Ze houdt van mode, en ontwerpt ook haar eigen kleding. Soms ziet ze er wat apart uit. Hierdoor accepteren ze haar niet. Heather trekt zich veel van al het commentaar aan, en wordt depressief. Ze snijdt zichzelf en als ze in de spiegel kijkt ziet ze alleen maar een dik, lelijk meisje.
    Ze heeft het gevoel dat opgeven de beste manier is om van alles af te komen. Ze vindt zichzelf niks waard, en ze heeft verder ook niemand. Haar ouders zijn er nooit, als ze er zijn heeft ze er ruzie mee. Uiteindelijk komt ze iemand tegen die haar het gevoel geeft dat ze wél wat waard is, en dat is iemand waar ze voor zal vechten.
    Sfeer: Verdriet, eenzaamheid, maar ook passie en liefde.
    Ik wil in ieder geval deze foto erin hebben:
    [url]

    [/url]
    Tenzij je zelf iets leuks hebt, maar dat zal wel weer veel tijd enzo kosten, haha.
    Het maakt niet uit of het in kleur is of zwart wit, maar ik wil het niet te fel, wel een beetje rustig.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 19:38 ]


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    imperfecta schreef:
    Geen titel, ook geen username.
    Beschrijving: Het gaat zeg maar over een meisje die er slecht aan toe is, ze snijdt zichzelf, heeft anorexia, zulke dingen. ze heeft het gevoel dat opgeven de beste manier is om van alles af te zijn. ze vindt zichzelf niks waard, en ze heeft verder ook niemand. haar ouders zijn er nooit, als ze er zijn heeft ze er ruzie mee. uiteindelijk komt ze iemand tegen die haar het gevoel geeft dat ze wél wat waard is, en dat is iemand waar ze voor zal vechten.
    Sfeer: Verdriet, eenzaamheid, maar ook passie en liefde.
    Ik wil in ieder geval deze foto erin hebben:


    Tenzij je zelf iets leuks hebt, maar dat zal wel weer veel tijd enzo kosten, haha.
    Het maakt niet uit of het in kleur is of zwart wit, maar ik wil het niet te fel, wel een beetje rustig.

    geen idee waarom hij twee keer erin stond net haha.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 22:42 ]


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    imperfecta schreef:
    (...)
    geen idee waarom hij twee keer erin stond net haha. wilde hem wijzigen maar drukte per ongeluk op quote en toen kreeg ik nog een bericht -.-


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    OMG SORRY, HAHA WAT DOE IK.


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    McConaughey schreef:
    There I am again, if you don't mind. (cat)

    Titel: Every disadvantage has its advantage
    Beschrijving van de story etc...: Pamela Pippeling is de dochter van de bekende Peter Pippeling. Hoewel Peter onderduikt bij Heer Voldemort, gaat Pamela gewoon naar Zweinstein en wordt ingedeeld bij Griffoendor. In Griffoendor is iedereen lichtelijk van slag omdat een Pippeling opnieuw Griffoendor binnentreed maar ze maakt toch algauw vrienden. Pamela kan het goed vinden met Hermelien, Harry en de Wemels. Maar het zit haar niet lekker dat ze dezelfde fouten maakt als haar vader vroeger maakte... Treed ze in zijn voetsporen?
    Username erbij?: Nee
    Afbeeldingen; Eventuele achtergrond | Foto 1 | Foto 2 | Foto 3 | Foto 4 |
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Liefde & onbegrip.
    Verder wensen: Cover in kleur. Alle foto's gebruiken, als het kan (:


    Ik heb de rat vervangen door 'n andere, want die van jou had teveel zo'n blik:



    :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    HAHA, dat is oké. Hij is echt buitengewoon adembenemend mooi! Dankje!





    En zou je er dan expected love op kunnen zetten ergens?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:58 ]


    SLOAN.