• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik kijk vragend op wanneer ik de klanken van mijn naam hoor, en glimlach dan naar Valor. "Ja?" Ik strijk een losgeschoten plukje achter mijn oor, en verstrengel uiteindelijk mijn vingers opnieuw met elkaar.
    De gesprekken aan tafel gingen over de vaardigheden, en enkelen complimenteerden me met mijn drietand trucs. Ach, ik kwam uit het visdistrict en een drietand, of soorgelijke messen waren de enige dingen die ik kon hanteren. De trainingszaal was enkel een stom idee geweest, gewoon. Ik wilde niet dat mensen bang voor me werden of me het liefst als eerst zouden vermoorden. Met een zucht roep ik mezelf terug op aarde, om mijn ogen vervolgens op Valor te richten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ik ga vnaaf de kroeg in, ik weet nog niet hoe laat we gaan maar ik zal dus at some point afwezig zijn!
    En jullie moeten serieus 4 Hunger Games fanmade movies/movietrailers bekijken.. echt: wow.]




    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:06 ]


    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik bijt zachtjes op de onderkant van mijn lip.
    'Ik... euh.' zeg ik wat zachter dan normaal en haal een hand door mijn blauwe haar, het hangt inmiddels voor mijn ogen.
    'Ik wilde even zeggen dat ik het niet uithield bij de film.' Ik slik en pak een vork waar ik verveeld mee in een stukje vlees prik. Ik verlangde naar huis, naar het traditionele capitools eten, naar de ruime trainingszalen die ik tot mijn beschikking had, het zwembad en vooral naar de geur van Momo, mijn zusje. Ik richt mijn blik weer op de glimlachende Doylee, zou zij thuis familie hebben zitten?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Zag.. Zag je het meisje uit 4?" Ik dwing mijn mondhoeken omhoog in een broze glimlach, maar mijn ogen lachen niet mee.
    In een doelloos gebaar strijk ik zacht met mijn vingers over de kwetsbare schelp die aan een koortje om mijn nek hangt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:49 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Tijdens die film, honey :')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Had ik inmiddels ook door, stom C':]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Bedenkelijk en met een frons kijk ik voor me uit.
    "Zag.. Zag je het meisje uit 4?" vroeg ze terwijl ze met haar hand naar haar hanger greep. Ik dacht even na, de vrouw uit de kwartskwelling was in de zeventig... Die zou ze niet bedoelen. Een meisje met bruine haren flitst door mijn hoofd.
    'Ojah, het meisje dat door de Spotgaai vermoord werd...' denk ik hardop.
    'Ja, ik heb haar gezien. Een verschrikkelijke dood...' fluister ik in één adem. Ik slik en prop het laatste stukje vlees in mijn mond en schuif mijn bord dan van mij af.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik voel de tranen achter me ogen prikken, maar dwing mijn lippen in dezelfde glimlach, waarna ik langzaam knik. "Toen ik twee werd, konden mijn ouders niet meer voor me zorgen. Mijn moeder overleed na de geboorte van mijn zusje en zo bleef mijn vader achter met twee monden om te vullen. Hij.. Hij kon de dood van mijn moeder niet aan, en beroof zichzelf van het leven." Mijn vingers verstrengelen zich met elkaar, waarna ik mijn blik afwend naar mijn schoot.
    "Nu heb ik.. Niemand meer." Prevelde ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik kijk naar hoe Doylees ogen gaan glimmen, mentaal was ze niet zo sterk als ze zich voor deed... Het is misschien niet slim, maar mijn hand glijd over de tafel naar de hare. Even hou ik hem vast waarna ik hem gelijk weer los laat.
    'E-en, je z-zusje dan?' vraag ik kil terwijl ik mijn hand terug trek. Ik zucht en leun naar achter. Mijn hoofd doet pijn en ik probeer het te stillen door mijn slapen te masseren.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Herkende je haar lokken niet?" Zeggen dat mijn zusje, mijn lieve Clemence, het meisje was dat daar werd vermoord.. Was veel te pijnlijk.
    Ik staar een tijdje naar de hand waar zojuist die van Valor nog in had gelegen, en kijk hem dan kort aan, met de eeuwige glimlach rond mijn lippen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Mijn adem stokt in mijn keel en het vlees plus het half opgegeten broodje komen naar boven. Snel klem ik mijn kaken op elkaar, waardoor het zure bijtende spul tegen de achterkant van mijn tanden aankomt. Snel pak ik een glas water en drink het in één slok leeg.
    'H-het s-spijt me.' zeg ik terwijl ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan. Ik had gelijk de verbinding moeten leggen, al leken ze nou ook niet zóveel op elkaar. Ik kijk haar aan en heb zin om die verschrikkelijke glimlach van haar lippen af te slaan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 18:03


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik snuif even kort, en haal mijn schouders kort op. "Ze verloor." Ik leg mijn vingers rond de schelp om mijn nek. "Haar stylist heeft me na haar dood deze schelp gegeven, zo heb ik toch nog iets van haar." Ik probeer de glimlachen, maar de trek rond mijn lippen blijft hopeloos hangen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.