• Ik dacht misschien aan een story "Wat als..." Dan komen er verschillende stellingen, bijvoorbeeld: "Wat als je zus een hekel had aan jou vriendje, of je nou geen vriendje hebt of geen zus?"
    En dan elke dag een nieuwe. Maar de volgende dag komt er daar dan ook een verhaaltje over, een klein verhaaltje. Steeds Stand Alones dus.
    Origineel, of in dat soort dingen? Het is trouwens afgeleid van die serie op Rtl4 of SBS6, ik weet niet meer (:.

    Ik wil heeeel graag reacties hierop (:.


    Weird is Wonderful.

    (A).


    Weird is Wonderful.

    1. Je mag je eigen topics niet bumpen
    2. Dls jij dat leuk vindt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:56 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mij lijkt het nie echt leuk srry:$


    You can't not look cool with a crossbow.

    Escritura schreef:
    1. Je mag je eigen topics niet bumpen
    2. Dls jij dat leuk vindt.


    1. Ik ben nieuw, dus dat weet ik niet + mijn zus doet dat altijd + het was maar 9 minuten.
    2. Yay.


    Weird is Wonderful.

    Nee, mij lijkt dit helemaal géén leuk idee. Maar, als jij het wil doen, waarom niet?


    Ex astris, sciencia

    Mij lijkt het eigenlijk wel een leuk idee (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    Mij lijkt het eigenlijk wel een leuk idee (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Origineel is het denk ik wel, maar het interesseert me eigenlijk niet echt.
    Om eerlijk te zijn, ik zou het denk ik niet lezen.

    Maar eh, je moet niet schrijven voor de lezers of voor de abo's, maar omdat je het leuk vindt en omdat je het zelf wilt doen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    hmm.... ik weet nog nie zo goed wat ik ervan moet denken maar misschien als je bent begonnen is het wel heeel leuk......(Y)


    One Band, One Dream, One Direction!

    Het is origineel en denk ik best leuk, maar lezen zou ik het niet. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    Het is origineel en denk ik best leuk, maar lezen zou ik het niet. (:

    hets wel een leuk idee!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Escritura schreef:
    1. Je mag je eigen topics niet bumpen
    2. Dls jij dat leuk vindt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niet erg origineel, dit komt al voor in het programma 'Wat als...', maar ik denk dat als je net zulk briljante schetsjes als hun kan schrijven het misschien wel leuk kan zijn.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Yowic schreef:
    Het is origineel en denk ik best leuk, maar lezen zou ik het niet. (: