• Sev lieft Photoshopping nadat Sharon gisteren weer begon over picnik, ik heb ik korte tijd even deze twee dingen bewerkt! (Links=zonder photoshop, rechts=met photoshop)


    Deze is gemaakt met wat 'make-up effecten' en een code die ik moest maken bij de grafiek waardoor er een effect uit kwam, dat effect heb ik hier en daar weggehaalt om het iets natuurlijker te maken, en uiteindelijk werd het dit.


    Hier heb ik vooral met de make-up effecten gewerkt en de belichtinbg aangepast.

    Ik vind photoshoppen leuk, alleen heb ik kinda weinig foto's te bewerken, zijn er nog mensen die hun eigen/iemand anders' foto graag bewerkt willen hebben? Zo ja, nog bepaalde richtingen die je op wilt, bijvoorbeeld meer natuurlijk houden of helemaal veranderen? &Hebben jullie nog tips/commetaar(opbouwen, svp), whatever? :Y)


    Let it come and let it be

    Eerlijk gezegd vind ik die rechtse niet zo mooi, Sevvie :3 (Van de eerste)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 12:16 ]

    Je mag wel een keer wat foto's voor mij photoshoppen. Meerdere foto's in een bestandje dus, hihi.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bangarang schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik die rechtse niet zo mooi, Sevvie :3 (Van de eerste)

    Het origineel heeft sowieso prutkwaliteit, dus het was of helemaal vermaken of een bijna kopie maken, dus ik dacht, dan maar even helemaal verkloten en doen. Ik denk dat die foto wel echt per smaak zal verschillen. Zo vind ik de kleuren ie in de foto vallen zelf erg leuk alleen stoor ik me nog steeds aan die kutkwaliteit :Y)


    Let it come and let it be

    Ik heb photoshop in mijn opleiding, dus ik leer ook steeds meer dingen van photoshop CS5.5 waarvan ik niet eens wíst dat het bestond haha! Picnik is heel handig, maar niet echt geweldig qua photoshoppen (:


    To infinity and beyond •

    Benson schreef:
    Ik heb photoshop in mijn opleiding, dus ik leer ook steeds meer dingen van photoshop CS5.5 waarvan ik niet eens wíst dat het bestond haha! Picnik is heel handig, maar niet echt geweldig qua photoshoppen (:

    Dat is ook leuk ja:3 Picnik vind ik wel fijn voor dit soort dingen, maar voor covers etc heb ik ook liever mijn eigen programma:3


    Let it come and let it be

    Ik vind dat je foto's iets te overbewerkt zijn, vooral de bovenste.


    Ex astris, sciencia

    Als je je foto's voortaan in PNG opslaat is het resultaat veel mooier :)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Bangarang schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik die rechtse niet zo mooi, Sevvie :3 (Van de eerste)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.


    Ik bewerk de kleuren eerst en bewerk ze dan met text en een overlay :)