• Heyhey,

    ik heb nu al enkele abo's, maar zoek nog enkele andere verhalen.
    Ik ben zeer kritisch in het kiezen van verhalen en hier zijn mijn voorkeuren:

    - Liefst onbekende personen (niet verplicht ;) )
    - Een psychologische thriller (als je die hebt, heb je er bijna zeker een abo bij ;D)
    - Er mogen al enkele hoofdstukken zijn (Graag zelfs)
    - Een verhaal met veel spanning
    - Niet alleen gericht op romantiek en liefde
    - Géén pulplectuur (hoe origineler, hoe beter xD)
    - Fictie (Mag gebasseerd zijn op het reale leven, maar niet het 'saaie' dagelijkse leven)
    - Géén overdreven fantasie (ik hoef geen draken, elfen,...)
    - Mag zich in de middelleeuwen afspelen (vind ik vaak wel interessant ^^)
    - Een mysterie weet me ook wel te raken
    - en nu ben je er eindelijk door xD

    En dat was het wel zo ongeveer ^^
    Ook al weet je niet zeker of het verhaal me zal bevallen, zet hier toch maar neer ;D Ook als je verhalen van andere kunt aanbevelen, sturen! ;P

    xx, Plushie


    Genre: Thriller, Onbekende personen, drama.

    YOU HAVE 24 HOURS
    Are they on time? Will they survive?

    'We have to save ourselfs.'
    'Stop it, dumbass. You don't understand it. We're all going to die.'


    Click here if you want to.. but be aware.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:02 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Lijkt me leuk, ik hoop dat er snel een nieuw hoofdstuk komt. Een nieuwe abo bij ^^

    hey, mag ik wat vragen?
    Ik ga niets plaatsen ofzo ;)
    ik lees bij heel veel mensen dat ze geen 'overdreven' fantasy willen. Nou snap ik niet waarom. Kijk, natuurlijk: verschillende mensen, verschillende smaken. Maar het lijkt wel of quizlet een collectieven haat heeft aan 'overdreven' fantasy.
    Kan iemand me uitleggen waarom? Of zie ik dit helemaal verkeerd?


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Een antwoord via pb ^^
    Omdat ik geen onnodige kritiek wil op mijn meningen erover en omdat het topic niet gemaakt is voor een discussie xD

    Nog eventuele thrillers..?



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary

    Onbekende personen + thriller!


    I was an angel living in the garden of evil

    K heb geen thriller, zou je een steetdancestory willen proberen??

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 22:02 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Proloog:

    Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
    [/url]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    misschien vindt je hem leuk...

    De vernieuwde versie



    I'm the mystery behind the mask
    My name? Mystery


    ~Daughter of a Black
    ~Understood by no one except him


    The soundtrack



    The Mystery Behind The Mask (o.a. Fred Weasley)


    Happy Birthday my Potter!

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.
    #Fantasie, maar niet zo als in een fantasie wereld, alles speelt zich gewoon in de normale wereld af.

    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    One direction bestaat
    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Starts: 16th of March 2012


    http://www.quizlet.nl/stories/79353/it-tears-me-up-ltlilogt/[/


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Feel So Close - Louis W. Tomlinson


    hehe ^^ :DD

    x


    Fulltime Directioner

    Vampire Direction


    Lucy Jamesson
    Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
    Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis.


    nothing is true, everything is permitted.

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lees je hungergame story's?

    Anders mischien deze?



    I Can But I Won't

    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven


    Mischien dat je het leuk vind?


    Don't be like the rest of them, darling