• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Nu niet meer:D]

    [Hoe kan je de kleine kluns zo martelen? Hij kan niet dansen hoorxD
    Dus? Tijd voor een slow?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki
    Hun gesprekken bevestigde mijn gevoelens. Ze waren het echt van plan. "Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ze het gehaald hadden.", ik had het natuurlijk over Katniss en Peeta. Het zou er nu vast heel anders uitzien.

    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Ik glimlachte naar de mentor die bij me kwam zitten. "Ik heet Celia." stelde ik me voor, nadat zij dat had gedaan. "Jij bent de mentor van District 13, Hé?", ze knikte. "Ik van 12.", wat was het heerlijk om terug te zijn hier. Dus niet.

    {Dit is het voor mij van vandaag waarschijnlijk :S, Byex!}


    Tijd voor koffie.

    [ Okee...Byeee ik ga ook off topic xx]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [whahah weet ik, maar soms is Noëmi zo bevlogen dat ze daar niet over nadenkt :P Noëmi houdt wel van slow, maar ik weet niet of ze dat wel kan omdat ze al een vriend in District 12 heeft:P maar verzin maar iet sleuks(a)]

    Jonathan Walker || District 11
    Ik zie fred en het meisje uit district 12 dansen en pak Lisa's hand en trek haar mee de dansvloer op.'kom Lisa, wij gaan ook dansen'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth HAliburton-district 6
    'kom op Lisa, wij gaan ook dansen'zegt Jonah en hij trekt me mee. ik heb niet echt een keus, maar ik vind het prima. ik voel dat ik rood word als ik eenmaal op de dansvloer sta. jij moet leiden, ik dans niet zo vaak'fluister ik in Jonah's oor.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || District 11
    'ik ook niet, maar ik kan het wel'
    Zeg ik vol zelfvertrouwen


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Frederick Smith, district 5

    Een slow, een slow? Echt waar? Ongemakkelijk ging ik dichter bij Noëmi te staan, nu was het aan haar, genoeg schaamte voor één persoon op één dag...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || District 11
    een slow, practisch.
    voorzichtig ga ik dichterbij lisa staan en wacht op haar reactie.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    oke, ik vertrouw op jou.' zeg ik en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan. verder volg ik zijn voetstappen, dat lijkt me het slimste.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    Een slow. Een langzaam nummer wordt ingezet en als vanzelf schuiven alle danskoppetjes in elkaar. Als in automatisme wil ik ook naar hem toeglijden, maar dan besef ik onmiddelijk dat we elkaars concurrentie zijn. Dat ik een vriend heb. Dat wij samen een dochtertje hebben. Dat Fred mijn vriend niet is.
    Ik twijfel. Deins naar achteren, weer naar voren. Ik vervloek mezelf voor zo'n onmogelijke keuze, terwijl het eigenlijk helemaal niet zo onmogelijk is. Want waar doe ik nou moeilijk over? Een simpele dans? Dansen met een jongen die ik mijn vertrouwen heb geschonken?
    Ik wist het al. Waar ik moeilijk over deed. Dansen was iets wat mijn vriend en ik altijd deden. Wat ons een intiem koppel maakte. Wat een deel ons tweeën was. Ik vloek binnensmonds, maar zo zacht dat Fred het niet kan verstaan. Dat het overstemd wordt door de muziek.
    Ach... wat maakt het nog uit? De kans dat we het zullen overleven is klein. Té klein. Dus schuif ik naar voren en dansen we.
    Een slow.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:39 ]

    Jonathan Walker || District 11
    'je bent mooi'fluister ik in lisa's oor. het maakte me allemaal niks meer uit, als ik dan toch dood ging dan kan ik best nog even van mijn leven genieten.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:36 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    'je bent mooi'fluister Jonah in mijn oor. meteen voel ik het bloed omhoog stijgen. dat is de eerste keer dat ik dat hoor, en meteen slaan de tienerhormonen in. ik twijfel even, maar ga dan op mijn tenen staan en geef hem een klein kusje, op zijn lippen dat wel, maar nog steeds klein. meteen heb ik er spijt van. bang wacht ik zijn reactie af.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || District 11
    Lisa gaat op haar tenen staan en kust me zachtjes, ik besluit van mijn leven te genieten en zoen haar terug.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.